• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flazeda schreef:
    Ik draai hem altijd rond, lol. Als ik dat niet doe, verrek ik mijn armspieren, haha.

    Heel erg dit :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik doe hem altijd eerst bij iemand uit voor ik hem aandoe :p En deze grappige tukker gaat nu slapen xD

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 0:17 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Voor die topic wist ik niet dat er een andere manier was HAHA (of zelfs meerdere manieren).
    Maar ik ben Team armen eerst en langs achteren dicht maken. (Dit is voor mij de normale manier...)

    Dat ronddraaien en zo lijkt me juist heel onhandig om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 0:20 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik doe hem om m'n middel, klik hem achter vast en hijs hem dan omhoog om mijn armen erin te doen. Beetje abnormaal, maar bij mij floppen ze anders via de onderkant eruit en zo hoef ik niet als een idioot ermee te schudden :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik klik aan de voorkant :Y)

    Ik zal de andere manier morgen ochtend eens proberen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Ahh, dit lijkt een goed moment om wijsheid van mijn moeder met Q te delen: beha's moeten zijn uitgevonden door mannen, want geen enkele verstandige vrouw zou ooit de sluiting aan de achterkant hebben gemaakt.

    Maar serieus. Why. Why is this a thing, want het zou duizend keer simpeler kunnen zijn als er gewoon van die haakjes tússen de cups zaten, waar ze altijd een strikje plakken omdat ze waarschijnlijk bang zijn dat we anders vergeten dat dit een vrouwending is. Stop dat strikje dan op de achterkant, ugh. Er is een reden dat broeken geen gulp hebben op je bips. (cat)

    Oh, en ik ben team vastmaken aan de voorkant. Dat gehengel op mijn rug is me veel te veel gedoe, al bewonder ik iedereen die er wel soepel mee uit de voeten kan.


    Ik meen me nochtans te herinneren dat dat een paar jaar terug mode was :p


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    <3

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een variatie, haha. Ik doe 'm ook aan de voorkant vast en draai hem dan rond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik klik hem vast en draai hem rond lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond dat filmpje stiekem heel grappig. Ik doe hem aan de voorkant vastmaken, dan omdraaien en dan omklappen. En als laatste mijn armen erin. Net zoals die mensen eerst op het filmpje (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Salaryman schreef:
    Ik klik hem vast en draai hem rond lolol.


    + Ik heb ooit een bh met voorsluiting gehad, die was uberchill.


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Ahh, dit lijkt een goed moment om wijsheid van mijn moeder met Q te delen: beha's moeten zijn uitgevonden door mannen, want geen enkele verstandige vrouw zou ooit de sluiting aan de achterkant hebben gemaakt.

    Maar serieus. Why. Why is this a thing, want het zou duizend keer simpeler kunnen zijn als er gewoon van die haakjes tússen de cups zaten, waar ze altijd een strikje plakken omdat ze waarschijnlijk bang zijn dat we anders vergeten dat dit een vrouwending is. Stop dat strikje dan op de achterkant, ugh. Er is een reden dat broeken geen gulp hebben op je bips. (cat)

    Oh, en ik ben team vastmaken aan de voorkant. Dat gehengel op mijn rug is me veel te veel gedoe, al bewonder ik iedereen die er wel soepel mee uit de voeten kan.


    Er bestaan BHs met sluiting tussen de cups. Had een vroegere vriendin. Die ging dat ding nogal aan me showen en dat vond ik raar. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook gewoon bh's met sluitingen tussen de cups. Super handig ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik draag alleen maar sport-bh's. Dus, ik heb helemaal geen gedoe met moeilijke sluitingen


    Ex astris, sciencia