• Het is al inmiddels twee maanden geleden dat iedereen weer terug is in de Enchanted Forest samen hebben ze hun land weer opgebouwd zoals het vroeger eruit zag en deze keer denken ze dat alles voorgoed voorbij is, geen vijanden meer die hun wilt vervloeken, naar een land wilt brengen zonder magie en dat ze niet meer weten wie ze zijn, maar helaas voor hun is dat alleen maar iets waar op ze kunnen blijven hopen want er is weer een vijand die een vloek aan het Probeer om minstens 50 woorden te schrijven
    Eerst mag je maar 2 personages, later altijd meer als je ze allemaal actief speelt!
    Houd jongens en meisjes gelijk![/spoiler]


    Invullijstjecreëren is.

    Regels
    Geen enkele personage is perfect
    Familieleden van de personage mogen als het maar logisch is

    Sprookjesfiguur naam:
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Leeftijd
    Bezit magie:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties:
    Extra:


    Stop op kinderen van Rumplestiltskin!!


    Personages Stop op vrouwelijke!
    Meisjes
    Jo Mari Gold || Dochter Rumplestiltskin || JoSnape
    Lisa Ipsum || Dochter van Snow en Charming || Lisadragonridder
    Anne Bonnie-Jones || dochter van Hook || Verloren
    Ruby || gereserveerd door Nakito
    Belle French || Gereserveerd door Gibigianna
    Vindicta Zaglis || dochter van de meesterdief || JoSnape
    Regina || Evil queen || XxXFREEDOMXxX
    Divergent || Dochter van Regina || _Dark_
    Leslie Weasly || Shairell
    Eliana || dochter Regina || Alastor
    Raven Mills || Dochter Regina || _Patch
    Odette || Verloren



    Jongens
    Rumplestiltskin || Alastor
    Peter pan || Verloren
    Fransisco (Francis) Straw || Broer van Peter Pan || XxXFREEDOMXxX
    Knorrie || Shairell
    Zoon van Rumple || Gereserveerd door Alastor
    Boaz Millennium || _Patch
    Odin Varnas Seven Ravens || JoSnape
    Sheriff Graham Humbert || Heyitsgraham
    Prins Charming || Shairell

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 18:41 ]

    ]Sprookjesfiguur naam: Knorrie
    Naam die hij/zij had in Storybrook: Big (hij was een huisdier, gewoon een normale)
    Leeftijd: 13
    Bezit magie:
    Hij is een big die praat, geen magie
    Uiterlijk:


    x Zwarte stippen
    x Gelige huid
    x Zwarte ogen

    Karakter:
    Hij is erg nieuwsgierig en kan makkelijk van alles te weten te komen, mensen onderschatten hem
    vaak maar hij is eigenlijk super slim! Ook is hij hongerig en best lui, en hij kan ook heel koppig zijn.
    Maar vaak is hij lief en snoezig :)

    Relaties:
    Hangt er van af hoe hij je aardig vind
    Extra
    x Hij houd van worteltjes, modder, natuur en aandacht
    x Hij haat het als hij word behandelt als varken

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 19:04 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Stop op de vrouwelijke personage Serenity personage van mij en dochter van Rumple heb ik weggedaan en komt nu een zoon van hem in de plaats.

    Sprookjesfiguur naam: De goede fee
    Naam die hij/zij had in Storybrook: Leslie Weasly
    Leeftijd: 16 jaar
    Bezit magie:
    Zwarte magie en goede magie, hangt ervan af wat er uit haar
    toverstaf komt.
    Uiterlijk:



    Ze heeft blond haar en een bleek, lief, snoezig gezichtje. Ze heeft een stoere uitstraling
    of het komt door haar karakter. Haar bruine ogen heeft ze van haar oma, de andere goede fee.
    Karakter:
    Leslie is erg lief en zachtaardig, maar ook kwetsbaar of sluw. Iedereen denkt dat ze veel zelfvertrouwen heeft, en
    dat is ook zo, maar stiekem is ze toch onzeker terwijl dat helemaal niet hoeft. Leslie is een lief, toch ondeugend meisje.
    Relaties:
    Extra:
    Toverstaf~ Leslie heeft op haar zevende een toverstaf gekregen die al jaren in de familie is. Het is nu haarbeurt om
    de wensen van de mensen te vervullen met 1 draai met de toverstaf en een paar simpele woorden...

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Alastor schreef:
    (...)


    Prima ze heeft dan trouwens wel twee halfzusjes die al een tijd niet meer bij Regina zelf wonen. ;p
    (Tenzij als ze de kind van Rumple is dan zijn het volle zus/broers :P


    Haha I know ik en Freedom hebben het al besproken en we hebben een heel plan
    Maar was ik niet te laat met mijn dochter :?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    shairell
    OMG PIGGIE!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sprookjesfiguur naam: Prins Charming
    Naam die hij/zij had in Storybrook: David
    Leeftijd: (geen idee) 29
    Bezit magie:
    Hij kan niks behalve vechten met zijn zwaard :p
    Uiterlijk:



    Hij heeft blond haar met een mooie scheiding en licht blauwe ogen waarmee hij opvalt, met meestal een mantel
    is hij echt de koning van sprookjes land!

    Karakter:
    Prins Charming is erg dapper en moedig, dat heeft hij volgens mij wel bewezen, maar soms is hij ook best arrogant,
    maar dat hoor je soms te zijn. Hij is ook snel boos als hij al boos is en dat niet ergens kan uitlaten dan richt hij het op de verkeerde mensen af...

    Relaties:
    Snowwhite: Zijn vrouw
    Emma Swan: Zijn dochter

    Extra:
    Wapens- een zwaard aan zijn riem


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    _patch schreef:
    (...)

    Haha I know ik en Freedom hebben het al besproken en we hebben een heel plan
    Maar was ik niet te laat met mijn dochter :?


    Nee dat kan nog wel hoor, als ik er eerder was achter gekomen dat er zoveel vrouwen waren dan had ik t al eerder stopgezet maar nu heb ik al toe gezegd dus nu mag t gwn.

    Oeh mag ik jullie plan weten haha ;p nieuwsierig

    Alastor schreef:
    (...)

    Nee dat kan nog wel hoor, als ik er eerder was achter gekomen dat er zoveel vrouwen waren dan had ik t al eerder stopgezet maar nu heb ik al toe gezegd dus nu mag t gwn.

    Oeh mag ik jullie plan weten haha ;p nieuwsierig


    Haha ik zal je een privé bericht sturen


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    Sprookjesfiguur naam:
    Fransisco (Fransis) Straw/Pan
    Naam die hij/zij had in Storybrook:
    Frans, hij was toen al weer een persoon?
    Leeftijd:
    13 jaar, hij kan ook 14 zijn of 3. Tiss maar wat The Evil Queen van hem maakt...
    Bezit magie:
    Hij heeft dezelfde krachten als Peter, en ook een beetje
    die van The Evil Queen. Hij is vervloekt om half slecht half goed te zijn.
    Soms is hij goed en soms is hij automatisch slecht...
    Uiterlijk:



    Haarkleur: Donkerbruin
    Oogkleur: lichtblauw of lichtgroen
    Huidskleur: bleek

    Karakter:
    Goed:
    x Sociaal
    x Beschermend
    x Dapper&Moedig
    x Kalm
    x Oprecht&Eerlijk
    x Lieftallig

    Slecht:
    x Eigenwijs&Koppig
    x Bedriegelijk
    x Ondeugend
    x Verlegen
    x Stil
    x Kwetsbaar

    Relaties:
    x Peter Pan, omdat hij zijn broer is xd

    Extra:
    Wapens - Hij heeft een pijl en boog, gekregen van The Evil Queen.

    x Altijd als hij bij Pan is heeft hij iets om weg te gaan, gewoon omdat hij zo boos is op Mal, of omdat hij zo verdrietig is...
    x Hij houd zich meestal schuil omdat hij bang is slecht te worden en iemand te kwetsen, dat maakt hem kwetsbaar&Verlegen


    Hier heb ik een opmerking op: Pan is niet geboren met zijn krachten, die kreeg hij op Neverland. Dus kan Francis onmogelijk hetzelfde hebben, tenzij hij geen krachten heeft

    +Odi zou denk ik ook bij relaties horen, ze heeft ook in het huis gewoond ^^ (I know ingewikkeld dit alles)


    obsessive rage

    Ik heb snow niet gereserveerd ;)

    ~Sprookjesfiguur naam~
    she was the moon wanted to be the university
    _______________________________________________________________________________________________


    ~Sprookjesfiguur naam~

    Voornaam: Raven
    Betekenis: Raaf
    Achternaam: Mills
    Betekenis: bij de molens

    ~Naam die zij had in Storybrook~


    Alexis

    ~Leeftijd~

    16 jaar

    ________________________________________________________________________________________________________
    Let The Magic Begin
    _______________________________________________________________________________________________________


    ~Magie~

    ja, ze is opgevoed door haar moeder the Evil Queen, deze heeft haar natuurlijk alle ins en outs over zwarte magie verteld. Raven kan dan ook haast alle zwarte magie uitvoeren hier is ze heel trots op. Ook kan ze net als haar tweelingzus met het dodenrijk communiceren haar moeder helpt haar om binnenkort ook het dodenrijk te kunnen bewandelen. Ook kan ze net als haar andere tweelingzus voelen wanneer ze pijn hebben of verdrietig zijn, gewoon alles wat zij voelen voelt Raven ook. Daarnaast kan Raven ook nog andermans gedachtes lezen en deze vervormen zo kan ze dus eigenlijk andermans gedachtes veranderen. Dit doet ze dan ook vaak als ze zich verveelt, ze vindt het heerlijk om die mensen over hun woorden te zien struikelen. Verder kan Raven met dieren communiceren en in ieder dier naar haar wensen veranderen, de dieren staan dan ook altijd aan haar zijde. Deze kracht van haar is een beetje haar lichte magie die aan de oppervlakte verschijnt want Raven heeft in tegenstelling tot haar moeder ook lichte magie in zich en dus ook een goed kant.

    ~Uiterlijk~
    [fc. Phoebe Tonkin]

    Ze heeft een mooi zandloper figuur
    Alles wat ze draagt is zwart
    Ze heeft een tattoo bij haar onderarm
    Ze heeft een navelpiercing
    Haar gezicht heeft harde trekken

    ~Karakter~

    Plus:

    ­ Nieuwsgierig; Ze luistert dan ook vaak andermans gesprekken af omdat ze gewoon wilt weten waar andere mensen over denken, om precies te zijn hoe ze over haar denken. Ondanks ze er misschien niet zo uit ziet is Raven heel bang dat mensen denken dat ze net zo is als haar moeder maar Raven wil dat mensen haar zien als Raven niet als Regina.
    ­ Snel; Raven is zo snel als en raaf, ieder ander is ze te snel af voor zij überhaupt hebben kunnen denken.
    ­ Slim; Raven is een meisje dat voor er een probleem is al een oplossing weet. Ze heeft altijd alles onder controle tenzij zijzelf geschrokken of verbaasd is, dit is dan ook het enige moment waarop je van Raven zou kunnen winnen
    ­ Avontuurlijk; Raven gaat graag op verkenning dit is dan ook meteen de rede dat ze met de lichte kant omgaat, ze wil weten of er nu echt zo’n groot verschil is tussen de lichte kant en de duistere (zwarte) kant.
    ­ Dierenvriend; dit spreekt voor zich want ja als je zelf half dier bent.
    -Geduldig; Raven heeft al het geduld van de wereld al ze het haar helpt om een doel te bereiken. Ze gebruikt haar geduld echter nooit voor iets juist maar voor de dingen die ze wil bereiken om iets slechts mee te gaan doen

    Min:
    ­ Koppig; Raven is zo koppig als wat, als Raven zich op een gegeven moment iets in haar hoofd heeft gehaald kun je dit er niet meer uit krijgen en drijft ze haar zin door tot ze haar gelijk krijgt.
    ­ Eigenwijs; Raven weet wat het beste is en hoe ze dat moet bereiken. Eigenwijs ik weet niet of dat het juiste woord is want ze zet alles door en niet alleen simpele dingen.
    ­ Onbetrouwbaar; Raven is wel te vertrouwen als je wil dat je klasgenoten niks te weten krijgen. Maar je kan erop rekenen dat alles aan haar moeder word doorgebriefd en dat Raven er alles aan zal doen om je zwakke punt niet te vergeten zodat ze het later nog altijd tegen je kan gebruiken.
    ­ Vastberaden; Zoals hierboven ook al beschreven staat een idee is niet meer uit Ravens hoofd te praten als het er eenmaal in zit.
    ­ Luisterd niet naar andere; Raven doet namelijk toch lekker wat ze zelf wil :p
    ­ Dominant; Wie niet naar Raven luistert zal dat weten en Raven is nou niet echt het juiste typje om ruzie mee te gaan zoeken
    ­ Grof; Raven is grof tegen iedereen het zit gewoon in haar karakter, Raven snapt dan ook nooit als mensen boos op haar worden, ze weet gewoon niet het verschil tussen aardig en grof. Dit komt door de zweem sarcasme die altijd door haar heen dwaalt.

    Likes:

    Dieren
    Buiten
    Magie
    Boogschieten
    Avontuur
    Gedachtes verdraaien/afluisteren

    Dislikes:
    - Vriendschap
    - Achtergelaten worden
    - Blije mensen

    _______________________________________________________________________________________________________
    Magic Is Something You Make
    _______________________________________________________________________________________________________


    ~Relaties~

    Vader: Onbekend heeft haar moeder haar nooit willen vertellen.
    Moeder: The Evil Queen (Regina Mills)
    Zus: Tris
    Zus: Eliana

    (Eliana, Tris en Raven zijn een drieling (Raven is echter degene van de drie die niet weet wie haar vader is)

    ~Extra~

    Raven neigt af en toe naar de lichte kant toe
    Raven wordt woedend als ze in je gedachtes hoort dat je iets negatiefs over haar zegt
    Ravens lievelingsdier is een raaf
    Raven krijgt een vloek waardoor ze onsterfelijk wordt, door deze vloek kan ze niet meer dood gaan aan magie, wel gewone wapens. Door deze vloek krijgt ze langzaam ook meer krachten maar op een andere manier. Ze absorbeert andermans krachten om ze vervolgens zelf feilloos naar te kunnen zo krijgt ze langzaam maar zeker steeds meer en meer krachten.


    __________________________________________________________________________________________________
    I Always Follow That Three Strikes Rules

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ~~Belangrijk~~

    Alastor en ik zijn in overleg geweest, we hebben erover gehad dat het beter is dat we even wat regels toepassen die nu ingaan, het is namelijk erg onoverzichtelijk en zo komen we helemaal nergens.
    Dit zijn de regels:
    ~Heb je 2 personen of meer gemaakt, dan maak je nu GEEN personen meer, eerst moet alles even geordend ergens opgeslagen staan, we komen er later wel weer mee wanneer het wel zou mogen. Heb je er al meer dan 2 blijven die gewoon staan, ze worden niet verwijdert.
    ~Er worden geen meisjes meer aangemaakt, we hebben namelijk jongens te kort, ook als deze regel word opgeheven melden we dit.
    ~GEEN familie van Gold meer, anders is het meer een familie Gold rpg/topic dan een Enchanted Forest rpg/topic


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik probeer vanmiddag ff iets voor Graham neer te zetten


    Do I look like Mother Teresa?

    JoSnape schreef:
    ~~Belangrijk~~

    Alastor en ik zijn in overleg geweest, we hebben erover gehad dat het beter is dat we even wat regels toepassen die nu ingaan, het is namelijk erg onoverzichtelijk en zo komen we helemaal nergens.
    Dit zijn de regels:
    ~Heb je 2 personen of meer gemaakt, dan maak je nu GEEN personen meer, eerst moet alles even geordend ergens opgeslagen staan, we komen er later wel weer mee wanneer het wel zou mogen. Heb je er al meer dan 2 blijven die gewoon staan, ze worden niet verwijdert.
    ~Er worden geen meisjes meer aangemaakt, we hebben namelijk jongens te kort, ook als deze regel word opgeheven melden we dit.
    ~GEEN familie van Gold meer, anders is het meer een familie Gold rpg/topic dan een Enchanted Forest rpg/topic


    Een vraagje: Ik mocht Odi nog doen, ik had haar al bijna klaar, kan zij er nog in?


    obsessive rage

    Odette "Odi"/Stefani Bird
    FC: Georgie Henley | 16 jaar | Meisje met de Rode Schoentjes



    Naam die hij/zij had in Storybrook: Stefani Bird, vaak Stef genoemd
    Bezit magie:
    Ja, maar Odi kan het alleen beheersen met haar rode schoentjes, die helpen haar sturen, anders richt ze chaos aan. Ze heeft vooral lichtmagie, maar ze zou ook duistere magie kunnen leren mocht ze dat willen.
    Uiterlijk:
    Odi is een klein meisje met een schattig gezichtje en stralende helderblauwe ogen. Ze is slank gebouwd en ziet er niet echt sterk uit, maar dit is ze wel. Sterker dan ze eruit ziet in elk geval. Ze is vrij bleek, de zon lijkt haar niet echt een kleurtje te willen geven, ze verbrandt enkel.
    Ze heeft lichte sproeten en lange kastanjebruine haren dat nooit goed wil zitten. Er zit vrij veel slag in, onderaan ook krullen. Odi heeft een lief gezicht met ondeugende glimlach, twee dingen die haar wel beschrijven. Ze misbruikt het niet, gezien ze zelf niet door lijkt te hebben dat ze best knap is.
    Meestal draagt ze een witte mantel met capuchon en rode binnenkant, haar jurk is wit en "blouse- achtig" met hetzelfde soort kraagje en lange pofmouwen. De rok komt tot de knie, daaronder heeft ze een zwart wit gestreepte maillot en draagt de bekende rode schoentjes.
    Haar haren zitten vaak los, soms in een vlecht zodat het niet in de weg zit. Ze draagt ter bescherming een dolk met zich mee.
    Karakter:
    Begripvol
    Als iemand in de problemen zit of zich rot over iets voelt zal Odi geen moeite hebben met het begrijpen ervan. Ze heeft begrip voor bijna elke situatie en ook al is ze boos, ze begrijpt je wel.
    Slim
    Odi is slim op schoolniveau, maar ook heeft ze ondertussen best wat levenservaring weten te krijgen. Ze heeft mensenkennis, door haar begrip, maar weet ook goed hoe ze moet overleven. Ze is een pienter meisje dat niet makkelijk voor de gek te houden is.
    Creatief
    Voor sommige mensen betekent creativiteit knutselen. Voor de creatieve mensen gaat dat veel verder, zoals bij Odi. Ze weet voor veel dingen wel een oplossing te bedenken waar anderen niet op zouden komen, omdat Anne veel nadenkt, een beetje teveel, zo af en toe.
    Charmant
    Odi is een erg charmant meisje, maar zelf heeft ze dit niet door. Ze misbruikt het dus ook niet.
    Dapper
    Wanneer je Odi het gevoel geeft dat ze de enige is die kan helpen, is ze dapper genoeg om dat ook te doen en de held te spelen. Ondanks dat ze dat vaak niet zo is. Od handelt veel met haar hart wanneer ze in een noodsituatie zit, en dat laat haar soms dingen doen die ze anders nooit zou durven.
    Rechtvaardig
    Rechtvaardigheid en eerlijkheid ligt verder uit elkaar dan men verwacht. Odi bezit beiden, maar rechtvaardigheid is net wat sterker.

    Kwetsbaar
    Odi is een vrij gevoelig meisje en makkelijk te kleineren. Vaak weet ze wel een harde opmerking terug te kaatsen, maar er zijn genoeg gevallen dat ze onbewust in tranen uitbarst. Vaak ziet ze die tranen zelf niet eens, omdat ze geprobeerd heeft een muur te bouwen. Dit is echter mislukt. Er staat nog maar een halve muur.
    Wispelturig
    Odi kan heel plots van mening of emotie veranderen, zonder dat iemand haar daar bij hoeft te helpen. Soms kiest ze voor zichzelf, maar op momenten dat je zou verwachten dat ze je laat stikken komt ze je toch helpen. Ligt helemaal aan waar ze zin in heeft.
    Naïef
    Omdat Odi ervan overtuigd is dat er in iedereen iets goeds zit (net als Belle) gelooft ze niet dat anderen haar zouden bedriegen
    Ongeduldig
    Wachten is geen hobby voor Anne, als ze in een slechte bui is vraagt ze om de tien seconden of je al klaar bent.
    Brutaal
    Vind Odi dat je een lelijke das hebt? Waarom zou ze het ook niet zeggen? Odi denkt vaak niet na over de consequenties van haar mening wanneer ze die hardop zegt dus doet ze het maar gewoon. Dit zorgde thuis vaak voor lachbuien, gezien ze met zes jongens woonde. Haar adoptieouders keken wat minder geamuseerd.
    Eigenwijs
    Odi zit liever niet vast aan een leider en zijn bevelen. Ze doet veel liever wat ze zelf wilt, dus zal ze altijd zoeken naar een weg om toch gewoon haar eigen ding te doen.
    Relaties:
    Odi weet dat haar vader een piraat was, maar hij is al vlak na haar geboorte opgepakt en ter dood veroordeeld. Haar moeder was de Rode Fee, alleen is deze gedood door de Dark One uit haar tijd (Valene) gedood in een duel. Ze is opgegroeid als wees, tot haar vijftiende, toen ontmoette ze Mal en zijn broers, Mal werd later Peter Pan. Ze had een tijd een soort niet uitgesproken verkering met hem, alleen is ze later versteend.
    Nu is ze weer normaal, en is nog altijd op zoek naar Mal, en Felix, die toen zij een kind was tijdelijk in een vos veranderd was. Ze mag bijna alle Lost Boys of andere weeskinderen, en is toch altijd wel jaloers op mensen met ouders.
    Extra: Odi's schoentjes zijn ontzettend machtig. Je kan er een portaal mee maken, ook naar niet magische werelden, wanneer je erop danst. Ook kan het vloeken verbreken. Zonder de schoentjes weet Odi niet hoe ze haar lichtmagie moet beheersen, en kan er ook schade mee aanrichten.


    [Als ze niet kan haal ik haar weer weg hoor]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 9:15 ]


    obsessive rage