• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    naestivate schreef:
    (...)

    Nee, zit in Gent :)
    Sowieso zal het je wel lukken, tweede keer goeie keer.
    @GusWaters die bolletjes haten me gewoon zo hard, ik heb vandaag 3 keer een nieuw formulier moeten vragen :(



    Oooh Gent! Place to be. :Y)

    @ Xanthe, ik ben hier net op Wikipedia beland omdat ik een vraag wilde controleren. Ik weet ook nog bijna alle vragen haha, oeps.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)


    Oooh Gent! Place to be. :Y)

    @ Xanthe, ik ben hier net op Wikipedia beland omdat ik een vraag wilde controleren. Ik weet ook nog bijna alle vragen haha, oeps.


    Het is inderdaad echt een leuke stad!
    Maar het zou nog leuker zijn als ik niet zoveel moest leren. :P

    naestivate schreef:
    (...)
    Bij ons is dat ook zo! Ik heb sociale al gehad, bij ons viel het wel mee.
    Zelfs 50 vragen kunnen die slimme mensjes onthouden, ik voel me echt dom haha.
    Algemene psychologie heb ik toch wat onderschat.

    Ik wist wat het ging zijn, maar ben toch wel overdondert door statistiek lol. En onze cursus van sociale is een echt boek en geen cursus meer. Het heet 'Macht, Meningen en na-apers' als ik me niet vergis.

    @Melissa op Wikipedia o.O


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    (...)
    Ik wist wat het ging zijn, maar ben toch wel overdondert door statistiek lol. En onze cursus van sociale is een echt boek en geen cursus meer. Het heet 'Macht, Meningen en na-apers' als ik me niet vergis.

    @Melissa op Wikipedia o.O


    Statistiek was echt een ramp, maar dat wist ik al op voorhand.
    Wij hebben ook een boek, maar ook powerpoints, het is een boek dat de prof zelf heeft geschreven.

    naestivate schreef:
    (...)

    Statistiek was echt een ramp, maar dat wist ik al op voorhand.
    Wij hebben ook een boek, maar ook powerpoints, het is een boek dat de prof zelf heeft geschreven.

    Same tho en we hebben boeken die op cursussen lijken, maar dat boek lijkt echt gewoon op een leesboek :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    (...)
    Same tho en we hebben boeken die op cursussen lijken, maar dat boek lijkt echt gewoon op een leesboek :')

    Wij hebben powerpoints en leesboeken, ik wist dat het moeilijk ging zijn maar ik heb het toch wat onderschat.

    Hibari schreef:
    (...)
    Ik wist wat het ging zijn, maar ben toch wel overdondert door statistiek lol. En onze cursus van sociale is een echt boek en geen cursus meer. Het heet 'Macht, Meningen en na-apers' als ik me niet vergis.

    @Melissa op Wikipedia o.O



    Ik moest iets weten over de structuur van een of andere molecule. Mijn antwoord was juist. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En het leren gaat echt niet meer (huil)
    Mijn hoofd staat echt op ontploffen.

    Ik dacht: Fijn, stage. Geen examens, dus meer tijd. Niet dus, ik kom om in de eindverslagen op dit moment. D: Ik weet niet wat erger is op het moment. Studeren of verslagen schrijven. :/

    Klaagpost over mijn verslagen zoveel, lol.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 23:17 ]


    Take me to wonderland

    Ginevra schreef:
    Ik dacht: Fijn, stage. Geen examens, dus meer tijd. Niet dus, ik kom om in de eindverslagen op dit moment. D: Ik weet niet wat erger is op het moment. Studeren of verslagen schrijven. :/

    Klaagpost over mijn verslagen zoveel, lol.


    Iedereen heeft het recht om te klagen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag werd mij dit nog eens doorgestuurd en dat deed me eraan denken dat ik hier nooit laten weten heb dat ik in filmpje van de Ugent zit. :'D
    4:20 voor de geïnteresseerden. ^^ We zitten normaal echt nooit beneden in het studentenrestaurant en die dag toevallig wel. :') En ja, wij kaarten elke middag. :Y)




    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, nooit gedacht dat UGent ook classy kan zijn na de UGent confession pagina. :')
    Maar wel leuk dat je erin zit!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben de examens echt zooo beu en ik moet nog tot 3 feb. 14u #huilen


    The soul needs autumn.

    En, hoe is het geweest? ^^
    Ik ben erdoor, yay! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hebben jullie tips om iemand te steunen die op alles onvoldoende heeft in eerste semester? Ik vind het zo erg voor mijn vriend, wil m graag steunen. Hij doet nu rechten


    A to the Z