• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie tips om iemand te steunen die op alles onvoldoende heeft in eerste semester? Ik vind het zo erg voor mijn vriend, wil m graag steunen. Hij doet nu rechten


    Gewoon gezelschap houden, denk ik. Daar had ik alleszins veel aan vorig jaar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Paasvakantie aka blokken. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Paasvakantie aka blokken. *O*


    aww yiss!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ledecky schreef:
    Paasvakantie aka blokken. *O*

    Voel ik me tenminste niet alleen.:W


    Take me to wonderland

    Ik heb deze paasvakantie echt moeite met vroeg opstaan merk ik. Gelukkig moet ik minder doen dan vorig jaar, dus het komt wel goed, maar toch. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb deze paasvakantie echt moeite met vroeg opstaan merk ik. Gelukkig moet ik minder doen dan vorig jaar, dus het komt wel goed, maar toch. :')


    Ik sta dan nog wel rond acht uur op nog steeds een uur te laat. Maar ik doe mijn ochtendroutine echt super langzaam! Meh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik sta dan nog wel rond acht uur op nog steeds een uur te laat. Maar ik doe mijn ochtendroutine echt super langzaam! Meh.


    8u vind ik echt mooi op tijd haha, dat haal ik nooit, oeps. Maar ik ben wel productiever 's avonds. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik sta dan nog wel rond acht uur op nog steeds een uur te laat. Maar ik doe mijn ochtendroutine echt super langzaam! Meh.

    Vroeger dan 9u krijg je mij er echt niet uit om te studeren, haha. (:


    Take me to wonderland

    Ben ik de enige die het voelt nijpen? :') Ik zit weer naar de Functieleer playlist aan het luisteren en ja, dit:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shutoku schreef:
    Ben ik de enige die het voelt nijpen? :') Ik zit weer naar de Functieleer playlist aan het luisteren en ja, dit:
    (...)


    HAHAHAHAHAHA, die is zo geweldig! Dat snuiven op het einde. :'D
    Gelukkig blok ik thuis, maar amai dat is zo accuraat eens ik op kot ga studeren, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog mensen die in de laatste week een of meerdere vakken serieus moeten bijwerken? :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was perfect bij. En toen kwam een practicumexamen, tussendoor examen van ca 300 te kennen diersoorten en 300 te kennen plantensoorten plus een megagroot verslag ertussen fietsen. So ja, ik moet in de blok nog flink wat doen. _O_

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 20:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^Komt goed! (nerd)

    Ik ben echt gemotiveerd deze periode, geen idee hoe het komt. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    UGent confessions is weer on point dit jaar. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^Hahaha, inderdaad. :'D

    Nog mensen die maandag een examen mogen gaan maken bij een leuke 35 graden? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.