• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb maar één examen, 25 januari. Het is zo één van die 6 studiepuntenvakken waarvan de prof denkt dat 6 nog niet genoeg is dus doet ze alsof haar vak 10 studiepunten waard is en geeft echt waaay too much leerstof. *zucht* probeer dan maar eens een masterproef te schrijven...


    The soul needs autumn.

    Ledecky schreef:
    Hahaha ik ben een beetje laat, maar hoe gaat het bij iedereen? (:


    Ik ben klaar met mijn examens!
    Mag ook wel als je bijna elke dag examen hebt haha
    7 examens afgelegd op 8 dagen tijd (weekend niet meegerekend)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh wow, iedereen is vrij snel klaar! Ik heb helaas nog tot 3 februari. :') Hoewel ik mijn tijd heel erg kan gebruiken, dus op zich is het nog niet zo slecht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alvast heeeeel veel succes nog met blokken!
    Ik denk aan je!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik had afgelopen dinsdag de taaltoets en stond met een half uur alweer buiten... was met 20 minuten al klaar.
    Volgende week 2 mondelinge toetsen en 2 schriftelijke toetsen. De schriftelijke toetsen zijn op dezelfde dag en de ene begint om 9:30 en de ander om 18:30 ;-;

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 18:16 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ledecky schreef:
    Oh wow, iedereen is vrij snel klaar! Ik heb helaas nog tot 3 februari. :') Hoewel ik mijn tijd heel erg kan gebruiken, dus op zich is het nog niet zo slecht.


    Ik ook nog tot 2 februari en het is dan nog eens statistiek dus ik ga sterven ;')
    Hoe lukt het bij jou?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    FollowYourDream schreef:
    Alvast heeeeel veel succes nog met blokken!
    Ik denk aan je!


    Haha, dankjewel!


    Tolstoy schreef:
    (...)

    Ik ook nog tot 2 februari en het is dan nog eens statistiek dus ik ga sterven ;')
    Hoe lukt het bij jou?


    Ah statistiek, heb dat examen helaas drie keer mogen afleggen. :W Veel succes!
    Het gaat eigenlijk vrij goed! Het eerste examen ging maar matig, over de andere twee had ik een vrij goed gevoel. Dinsdag het volgende, maar mijn verjaardag zit er nog tussen dus ik hoop dat ik genoeg tijd overhoud om nog wat examens te bekijken enzo. Maaaar, een beetje tijdsdruk kan geen kwaad. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je weet dat het al diep in de blok is, als je je vrienden stuurt "gaat het" in plaats van "hoe gaat het". pff, dit is mentaal echt zwaarder dan andere blokken op een of andere manier. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn duim overbelast met het schrijven gisteren :Y) Als in samenvattingen en geschiedenisexamens schrijven, niet voor de lol schrijven. Gelukkig dat het morgen een computerexamen is, dan heb ik nog negen andere vingers om mee te typen ^^ Al typ ik zo te zien nooit met mijn duimen, haha


    Mhm?

    Patholoog schreef:
    Je weet dat het al diep in de blok is, als je je vrienden stuurt "gaat het" in plaats van "hoe gaat het". pff, dit is mentaal echt zwaarder dan andere blokken op een of andere manier. :X


    Dit is pas mijn tweede 'blok', maar serieus I feel you. Ik heb al vaker gehuild dan me lief is :")


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dit is pas mijn tweede 'blok', maar serieus I feel you. Ik heb al vaker gehuild dan me lief is :")


    jep, that's the feel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik geef jullie allemaal nog even steun in deze donkere, donkere tijd!
    Ik wil even zeggen dat jullie allemaal supergoed bezig zijn, en dat jullie doen wat jullie kunnen. Meer doen en studeren dan je nu al doet, gaat niet. Denk eraan dat slaap en de nodige ontspanning soms heel belangrijk zijn!

    Ik heb zelf al gedaan met de blok, aangezien ik maar drie vakken had. Ik heb onder andere een bisserexamen afgelegd en daar ben ik nu wel heel nerveus over. Want ik had het gevoel dat het niet bijster goed ging weer. Maar ik krijg de uitslag pas binnen een week, dus nu ben ik echt zo nerveus. Ik hoop dat ik het niet in augustus moet doen. Idem met mijn andere examen, waar ik ook wel wat fouten gemaakt heb. Ben echt al blij met een voldoende, weet je wel


    A to the Z

    Uitstelgedrag is nu toch echt een level van karma op zichzelf (cat)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben er sinds gisteren eindelijk vanaf, na 10 examens :') lukt het een beetje bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Na vandaag gedaan *O*


    Mhm?