• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na een examen alle linkjes en documenten kunnen sluiten is toch echt het beste gevoel ooit? (fish)
    Ik heb nu een volle week voor het volgende, maar ik heb er wel in de blok niets voor gedaan. En het is nog steeds 6SP waard, haha. Als laatste heb ik dan nog een keuzevak dat in veel verschillende richtingen op de UGent gegeven wordt. Vond het tijdens die lessen ook altijd bijzonder hoe je een deel zag noteren op papier en een ander deel op de laptop, haha. Je zag echt direct het verschil tussen de verschillende richtingen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Ledecky Oh god ja, best feeling Ever.

    Zeg me alsjeblief dat er een speciaal plekje in de hel bestaat voor profs die op een MC examen de vraag stellen "welke van deze stellingen is het meeste juist?'
    SERIOUSLY MATE. Why?? Dat examen heeft echt tien jaar van mijn leven gehaald of zo :')

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 18:39 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Yo ik bump deze aangezien de blok weer begonnen is in BE
    ook al hebben we technisch gezien geen blok huilen

    ik ben al de hele dag aan het uitstellen oeioeioei


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Yo ik bump deze aangezien de blok weer begonnen is in BE
    ook al hebben we technisch gezien geen blok huilen

    ik ben al de hele dag aan het uitstellen oeioeioei


    Ik verkies echt zo hard het eerste semester, waar we tenminste echt twee weken extra hebben en niet zo'n paasvakantie waar alles nog chill is en er geen tijdsdruk is.

    En daarop aansluitend kan ik de volgende weken samenvatten in één woord: TIJDSGEBREK!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik verkies echt zo hard het eerste semester, waar we tenminste echt twee weken extra hebben en niet zo'n paasvakantie waar alles nog chill is en er geen tijdsdruk is.

    En daarop aansluitend kan ik de volgende weken samenvatten in één woord: TIJDSGEBREK!!


    Sameee :(
    Ik heb tijdens de paasvakantie amper wat gedaan
    I was a fool back then
    Mijn oudere zelf beklaagt het zich haha
    Langs de andere kant is het nu wel goed weer en dat maakt studeren wel ietwat leuker want het kan ook buiten


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Sameee :(
    Ik heb tijdens de paasvakantie amper wat gedaan
    I was a fool back then
    Mijn oudere zelf beklaagt het zich haha
    Langs de andere kant is het nu wel goed weer en dat maakt studeren wel ietwat leuker want het kan ook buiten


    Oh nee, ik kan echt niet leren buiten. Papier vliegt weg, veel te snel afgeleid, de zon zit in m'n laptopscherm. D: Vorig jaar was het dan ook nog eens zo'n hittegolf, zal bijna naakt te studeren. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe is de uitslag bij iedereen?

    Ik wist 200% zeker dat er een vak is dat ik opnieuw ging moeten doen, en gelukkig is het bij dat eentje gebleven. :') Ik had wel nog een 8, dat verbaast me. :'D
    Dus ja, deze zomer mag ik weer studeren jippie. Ik was zo graag eens vrij geweest. :c En het examen valt dan nog op de verjaardag van mijn lief, net als vorig jaar (bij een ander vak weliswaar). En ik moet nog verlof vragen bij mijn vakantiejob ook pfff. 'Eentje is geentje' geldt niet in dit geval helaas. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik schop deze omhoog want mijn laatste lesdag zit er officieel op en ya gurl is going to die
    ik moet tijdens de blok dus nog heel erg gezellig een grote taak maken
    wanneer ik ga studeren? geen idee


    A to the Z

    Zit je toevallig op de KUL? Ik snap nooit hoe die mensen een week langer les hebben dan de UGent. :o Ik ben al een week thuis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Zit je toevallig op de KUL? Ik snap nooit hoe die mensen een week langer les hebben dan de UGent. :o Ik ben al een week thuis.

    Ik zit op KULeuven en ik had deze week wel al vrij ;D Maar kwam eig alleen omdat er geen werkzittingen waren ingepland voor onze groep, dus lucky me :') Mijn eerste examen is ook pas de 15e januari en ik heb er maar drie in het totaal, dus extra lucky me c:
    (Neemt wel niet weg dat het nog steeds heel veel is en ik half ga sterven ofzo)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 20:09 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Zit je toevallig op de KUL? Ik snap nooit hoe die mensen een week langer les hebben dan de UGent. :o Ik ben al een week thuis.


    Nee, ik studeer aan de hogeschool. Vandaar!
    --

    Valt jullie rooster verder een beetje mee?
    Ik heb drie examens van de 8e tot de 18e. Wel blij daarover. Maar examentaken echt pff, wat een rotzooi


    A to the Z

    ^Oh, heeft dat te maken met die week herfstvakantie die jullie dan moeten 'inhalen' op ons?

    @ Romi, en is deze week dan een inhaalweek of hoe noemen jullie dat? Want dat is het bij ons wel maar vaak heb je dus gewoon geen les.


    Ik heb zes examens, van de 7de tot de 30ste. Helaas wel 5 mondeling dus ik ga sterven. :') En dan nog eentje in het Engels omdat ze een prof in Oostenrijk zijn gaan zoeken haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, waarschijnlijk wel! Wij hebben gewoon geen inhaallessen lol

    Ah, mondeling is zo vreselijk. Succes! En wat een lange periode awww. :(
    You can do it, i believe in u!
    ik heb nu dit jaar ook mn eerste mondelinge examen lol dat wordt ook wat


    A to the Z

    Ik ben altijd wel bij de langste periodes. :') Vorig jaar was het echt het van de eerste tot de laatste dag dat je examens kan hebben haha. Maar ik heb liever wel een langere periode. Hoe meer tijd, hoe beter! (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben altijd wel bij de langste periodes. :') Vorig jaar was het echt het van de eerste tot de laatste dag dat je examens kan hebben haha. Maar ik heb liever wel een langere periode. Hoe meer tijd, hoe beter! (nerd)


    Dat vind ik altijd zo afzien haahhaa

    Ik moet nu mijn blokplanning maken en ... i am scared hahahahaha
    zal ik er wel een maken lmao


    A to the Z