• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nog iemand die nieuwjaar echt niks 'leuk' meer vindt sinds de hogeschool/unief? :')

    Haha, Nieuwjaar is mijn 'break' dagje en ik had het wel eventjes nodig om eens niets te doen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 19 mei 2019 - 17:20 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    1/6 jongens!! Eerste mondeling van het jaar ging goeeed! *O*
    Volgende is schriftelijk yesss.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 16:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oof. Ik heb echt zoveel haat voor deze blok en examenperiode. 3/4 van mijn examenvakken zijn echt stom. (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb echt een hekel aam bloedsomloop. Moet toch lukken dat je drie verschillende professoren hebt voor een vak en ze alle drie vreselijk les geven over een onderwerp wat fucking moeilijk is en waarbij het internet je in de steek laat. Like, ik heb dit deel al drie keer echt hard gestudeerd en ik snap er nog steeds bijna niets van -.-

    Voor de rest: allemaal veel succes met de examens, u can do it c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^Ook geen YouTube filmpjes die helpen? (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    2/6 *O*
    Nu nog vier mondeling hahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oeh nice!
    Ik heb er 1/3 opzitten nu! Woensdag en vrijdag de andere twee.

    Also, ben ik de enige die na 12uur smiddags gewoon niets gedaan krijgt? 😂 aandacht nihil vanaf ik gegeten heb


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    Oeh nice!
    Ik heb er 1/3 opzitten nu! Woensdag en vrijdag de andere twee.

    Also, ben ik de enige die na 12uur smiddags gewoon niets gedaan krijgt? 😂 aandacht nihil vanaf ik gegeten heb


    Ja, helemaal. 's Ochtends kan ik 3 uur achter elkaar goaaan, maar namiddag val ik helemaal stil :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HALFWEG! Aaaaah ik ben het zo beu. :') Gisteren heb ik wel eindelijk mijn lief nog eens gezien - ik woon er vlakbij maar gewoon geen tijd gehad de laatste twee weken - en dat deed echt zo'n deugd. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    HALFWEG! Aaaaah ik ben het zo beu. :') Gisteren heb ik wel eindelijk mijn lief nog eens gezien - ik woon er vlakbij maar gewoon geen tijd gehad de laatste twee weken - en dat deed echt zo'n deugd. *O*

    Dit ben ik zoooo morgen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het komt dichterbij jongens! *O*
    Hoelang moeten jullie nog? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, ik heb nu pas door dat dit topic bestaat en ik heb maandag mijn laatste examen.:')

    Wel, Français touristique wordt heel leuk in augustus, dat staat al vast.:'D Maandag economie en daar heb ik te lang mee gewacht (lees: vandaag is de eerste keer dat ik dat open.) maar dat komt denk ik nog wel goed.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ledecky schreef:
    Het komt dichterbij jongens! *O*
    Hoelang moeten jullie nog? ^^

    Ik heb er nog 2. Duits op dinsdag en politiek buitenland mondeling op woensdag. Help mij (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb de 28e pas mijn laatste examen (en het is een zwaar examen ook)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.