• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    'Wanner je zegt dat het je niet lukt, gaat bij elk woord je zelfvertrouwen een procent naar beneden, dus probeer het nou', ik zorg dat ze haar ogen sluit en zeg weer de instructies.
    'Als je het weer stop zet kan je nooit toveren en zou je haat voor Pan blijven groeien', ik glimlach. 'Doe het dus gewoon maar', ik strik mijn veter, alsof dat nu belangrijk is, voor mij wel. Ik glimlach en wijs naar je hand. 'Draai een rondje en concentreer je nergens op, maak je hoofd leeg en als je stopt met draaien dicht je je hand weer en open je hem als ik het zeg, is het duidelijk?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    Ik volg Abby haar instructies opnieuw, met leeg hoofd doe ik wat ze gezegd heeft, dit keer voel ik de magie sneller en sterker.
    Ik weet dat Abby me gezegd had me nergens op te concentreren, maar ik voel alle woede voor alles wat ik heb mee gemaakt, dat ik mijn concentratie er niet van af kan draaien.
    Dan doe ik mijn hand dicht, wachtend op het bevel hem open te doen.


    obsessive rage

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    'Open hem met als je woede, als dat helpt!' Ik glimlach en doe een stap naar achteren. 'Dit gaat je echt lukken!'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    Meteen schiet mijn hand open en komt er iets wat erg veel op een tornado lijkt tevoorschijn, lichtelijk verbaasd, aan de andere kant trots houd ik hem vast. 'En nu?' vraag ik.


    obsessive rage

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    'Mik hem op de pop, je staat versteld wat er gaat gebeuren!' Ik glimlach, als ze hem op de grond gooit word hij groter, dan dat hij nu is op haar hand.
    Ik vind het eigenlijk wel knap dat het haar gelukt is, mijn lukt het net een dagje of drie later


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    Ik werp de tornado over de grond, als een frisbee, richting de pop, die begint te tollen en dan aan stukken vliegt. Ik schrik er een beetje van.


    obsessive rage

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    Ik juich, maar die dat zei schrikt. 'Je hebt al iets geleerd, wil je nog een element leren?' Ik glimlach en laat mijn vuur pinkje zien, maar als ik een rond draai word
    het een dik vuur cirkel. 'Dat is dus vuur!' Ik draai een rond en het word water, een cirkel van water rolt over de grond en als het de pop raakt ontploft hij. 'Dat is dus
    water!' Ik raak een boom aan, even komt er niks, maar de takken worden langer dan gedacht en de pop word stuk geknepen. 'Dat was ook niet de bedoeling!' Ik draai me om
    en zie dat de pop nog steeds op de grond ligt kapot. 'Dus, wil je iets leren?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    Ik glimlach. 'Als het kan.' zeg ik. 'Graag.'


    obsessive rage

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    'Als het kan, graag', zegt ze. Ik glimlach nu ook. 'Misschien morgen, ik ben nu wel toe aan een pauze...' Ik haal mijn schouders op en ga opzoek naar de eerste en beste drink plek ,
    maar vind nergens een. Ik zucht diep, 'tijd om een kamp op te slaan', ik pak houd en maak een vuur, tot dat ik ineens een pijl in mijn rug krijg, en neerval. Ik zie wel een schim, het lijkt niet van iemand die ik ken...
    en dan val ik langzaam weg...


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I Will Always Find You~ Alexandro Sanchez
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ik zucht en schiet een pijl naar een eland, die weg durft te rennen.
    Ik heb weinig gevangen, de meesten waren te zwaar om te tillen
    dus kwam ik met lege handen bijna thuis, van boosheid schiet
    ik een pijl naar het niets, tot ik een gil hoor van een persoon.
    'Shit!'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    Als Abby in slaap is gevallen besluit ik terug te gaan naar het kamp, het blijft wel een deal, jammer genoeg. Daar zit het meisje dat ik had gevonden. 'Hé,' zeg ik. 'Gaat het? Dat was een aardige klap die je net maakte.'
    Ze knikt, ze lijkt net wat te vrolijk voor de situatie. 'Ik ben Wendy,' zegt ze en steekt haar hand uit. 'Wendy Darling.'
    'Charlotte Blake. Noem me maar Charlie.' zeg ik terwijl ik haar hand schud. 'Ik ben een... Soort Lost Girl.'
    Wendy's ogen beginnen te twinkelen, maar zijn ook deels bezorgd. 'Dus ben je een weeskind.' zegt ze. 'Heb je geen moeder nodig?'
    Ik lach even. 'Ik ben geen weeskind, en heb geen moeder nodig. Alleen een huurmoordenaar.'
    Wendy kijkt me verbaasd aan. 'Voor wie?' vraagt ze.
    'Pan.' mompel ik. 'Ik ga slapen.'


    obsessive rage

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I Will Always Find You~ Alexandro Sanchez
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ik loop naar een open plek en begin te schreeuwen, dan zie ik nog
    een nieuw meisje en Charlie, 'ga weg, ik ben een moordenaar!' Ik val op
    de grond alsof ik gek ben. 'Ik heb net een meisje vermoord, die ik niet eens kende.'
    Wanhopig pak ik Charlie en trek haar naar Abby, 'kun jij haar helpen?'
    En dan ontdekte ik, dat ik een dokter ben 0_o

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:57 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    - IK MELD ME AF, MOET DOUCHEN -


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlie Blake

    'De pijl heeft haar nauwelijks geraakt.' zeg ik, een beetje verrast door de jongen. 'Het is maar een schram. Heb je dat ding ingesmeerd? Of is ze gewoon geschrokken?'


    obsessive rage

    Peter Pan

    'Je kan doen wat je wil. Mij maakt het allemaal niet uit.' zeg ik droogjes.


    obsessive rage