• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Leslie
    Peter komt boos op Charlie afgelopen als ze het voor me opneemt en klaarblijkelijk in zijn gedachten geprobeerd in te breken. Zijn hand schiet in Charie haar borstkas, "Peter!" schreeuw ik, dat mag hij niet zomaar doen. Peter trekt zijn hand terug en fluistert nog wat, snel ren ik naar Charlie, "Gaat het wel?" vraag ik bezorgd en kijk boos naar Peter, snel kijk ik naar Jo die daar versteend staat, waarom doet ze niets? Maar al snel kijk ik weer naar Peter, "Peter hoe kun je!?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie
    Happend naar adem met mijn handen op de plek van mijn hart weet ik mijn evenwicht nog net te behouden. Leslie komt naar me toe gerend.
    'Het was een les.' verklaart Pan. 'Ik weet niet waar ze deze trucjes geleerd heeft, maar ze moet ze niet op mij gebruiken.'
    'Jij ook niet op mij,' zeg ik langzaam. 'Het... Gaat denk ik wel Leslie. Voor iemand die net een hand in haar borstkas heeft gehad geweldig.'


    obsessive rage

    Leslie


    'Het... Gaat denk ik wel Leslie. Voor iemand die net een hand in haar borstkas heeft gehad geweldig.' ik hielp haar overeind, misschien was ze wel aardig... "Peter, je bent echt een eikel wist je dat!??" zeg ik boos, dat ik hem ooit gemogen hebt, "Echt waar!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Pan lacht krankzinnig op Leslie's reactie. Leslie helpt me overeind en ik kijk naar Pan, woedend. 'Wat kijk je nou boos. Ik heb je hart niet eens uitgerukt. Niet eens geknepen of op een andere manier geplaagd.' zegt hij en trekt een wenkbrauw op.
    'Je bent echt ziek in je hoofd!' roep ik boos. Weer zo'n lach die me laat rillen.


    obsessive rage

    Leslie
    'Wat kijk je nou boos. Ik heb je hart niet eens uitgerukt. Niet eens geknepen of op een andere manier geplaagd.' zegt Peter,
    'Je bent echt ziek in je hoofd!' daar was ik het mee eens, echt 100%
    "Logisch dat je geen vrienden hebt..." zeg ik zacht, ik weet niet of hij hier nou om gaat lachen of dat hij hier boos van gaat worden,
    "De lost boys mogen jouw niet eens... Dat heb ik gevraagd..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan
    Ik moet alleen maar lachen om de twee zusjes, hoe ze elkaar verdedigen. 'Weet je wat.' zegt Charlie dan plots. 'Zoek het uit. Gebruik je zieke magie gerust om me tegen te houden, maar ik ben weg hier.'
    Ze draait zich om en loopt weg, ik besluit haar te laten gaan, voor een spel. Ze heeft nu al bewezen dat ze een leuk stuk speelgoed is.


    obsessive rage

    Erg handig :p

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:47 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Abigail ''Abby'' Wakefield



    Ik loop af op de stem van Charlie, nee het gevoel dat haar geest dicht bij me is voel ik, misschien voelt het wel goed? Ik loop nog wat harder, tot ik bij drie Charlie's kom en Peter,
    'hallo U', glimlach ik terwijl ik ineens een koude windvlaag voel. Vertel hem nooit de magie die je in je hebt. Het was de stem van degene die ik al iets langer heb, nou terug heb
    sinds ik op dit eiland ben aangekomen. 'Hay', zeg ik tegen de andere drie Charlie's en ik ga naast Charlie staan. 'Ben je verdubbeld ofzo?'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:46 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    CAITLIN


    ik had eindelijk de weg gevonden terug naar het huisje, wanneer ik
    de deur open doe krijg ik een muffe lucht binnen, misschien moet ik een keer
    poetsen. Ik loop door naar de slaapkamer waar ik in de spiegel mijn haar kam
    en in een staart doe, nu wachten op Alex voor het eten.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Alexandro ''Alex'' Sanchez

    Ik loop naar huis met de mislukte jacht, en wanneer ik
    binnen kom ruik ik het parfum van Cait, lotus gemend met
    lavendel wat heerlijk ruikt. Ik loop de slaapkamer in en duw haar
    zo in bed, 'hallo schoonheid', glimlach ik. Dan kietel ik haar en moet
    zelf ook lachen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 21:58 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Caitlin

    Hij kietelt me op bed wat me goed doet, 'ik durf het, ik ben er klaar voor!'
    Ik glimlach en begin hem te zoenen, ik ben niet bang meer voor mijn verleden.
    Nu is het moment dat ik met hem ben in de slaapkamer...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik zoen haar terwijl ik de mouwen van haar jurk naar beneden
    doe en de jurk uitvalt, dan doe ik mijn bloesje zelf haar uit en zoen
    haar weer. Ik glimlach, en stop even met zoenen terwijl ik
    mijn bloesje achter me gooi en dan weer terug kijk. Dan trek ik haar
    van het bed en duw haar tegen de muur terwijl ik haar nek zoen
    en steeds lager ga...


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Caitlin

    Hij zoent me steeds lager en ik voel de koude muur,
    dan doe ik de gesp van zijn broek los en duw hem op bed,
    ik laat hem me zoenen en laat hem op me vallen..


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Alexandro ''Alex'' Sanchez

    Mijn broek valt uit, en ze trekt me weer op bed, ik streel
    haar haren en stop even met zoenen. 'Ik hou van je', fluister
    ik terwijl ik haar weer zoen van onder naar boven...


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Caitlin

    Hij fluistert dat hij van me houd en zoent me dan.
    'Ík hou ook van jou', sis ik terwijl ik accepteer
    wat er allemaal gebeurd. 'Meer dan ik ooit heb gedaan...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'