• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik heb nog twee maanden als tiener. Meh.


    Poor us, huh. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Poor us, huh. D:


    Yup xd
    Vooral omdat ik heb gezegd tot mijn 21e mijn verjaardag te vieren en er daarna mee te stoppen. Mensen mogen dan wel langskomen als ze willen en zo, maar geen groot feest meer.
    Dus nog twee verjaardagen te gaan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 13:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Yup xd
    Vooral omdat ik heb gezegd tot mijn 21e mijn verjaardag te vieren en er daarna mee te stoppen. Mensen mogen dan wel langskomen als ze willen en zo, maar geen groot feest meer.
    Dus nog twee verjaardagen te gaan.


    Och, ik vier al jaren m'n verjaardag niet echt. :'D Ik weet ook niet wat ik moet vragen, behalve bijvoorbeeld een nieuwe laptop, een iPad of wat dan ook HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Och, ik vier al jaren m'n verjaardag niet echt. :'D Ik weet ook niet wat ik moet vragen, behalve bijvoorbeeld een nieuwe laptop, een iPad of wat dan ook HAHA


    Ik vraag altijd om geld. Nu komt dat helemaal goed uit aangezien ik nog een klein beetje nodig heb voor mijn rijbewijs, hahah.
    Ik had gehoopt het deze vakantie te kunnen doen, maar ik kom nog 300 of 400 tekort :c

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 14:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het zo lastig iemand voor een rpg te vinden die ook echt boeiend schrijft en meedenkt aan het verhaal?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Waarom is het zo lastig iemand voor een rpg te vinden die ook echt boeiend schrijft en meedenkt aan het verhaal?


    Ik sta er altijd voor open. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hahaha oh gawd, ik ga serieus een fanfic schrijven waarin ik 1 van m'n fave ships vermoord :') What have I become?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmmm... ik moet de kleding van deze bellatrix sim nog aanpassen... /rolls to play/


    because i knew you, i have been changed for good

    BIJNA KLAAR, YAS. Dat is ook nieuw dat ik zo snel klaar ben :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Deze toets telt even hard mee als mijn gehele eindwerkstuk en in plaats van het leren voor die toets wil ik gaan schrijven aan het praktisch deel van mijn eindwerkstuk?? Jip waar zijn je prioriteiten naartoe dit is letterlijk het laatste nuttige ding dat je hoeft te doen in acht weken voor school waAROM DOE JE NIKS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okay, ik ga Engels morgen verpesten want ik heb het boek niet gelezen en het lukt me niet het nu te lezen. Muh. Ik en mijn uitstelgedrag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Deze toets telt even hard mee als mijn gehele eindwerkstuk en in plaats van het leren voor die toets wil ik gaan schrijven aan het praktisch deel van mijn eindwerkstuk?? Jip waar zijn je prioriteiten naartoe dit is letterlijk het laatste nuttige ding dat je hoeft te doen in acht weken voor school waAROM DOE JE NIKS


    Hup Jip! Nog even in die zure toetsappel bijten en dan kun je helemaal losgaan op je toetsenbord. *O*

    -

    Ik moet echt meer Nederlandse boeken/verhalen/achterkanten van hagelslagverpakkingen lezen, want mijn schrijfstijl lijdt nogal onder al dit Engels, bleh. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Goed, nu deze serie ook weer afgelopen is moet ik weer met Teen Wolf verder, maar dat wil ik niet, omdat ik anders zo lang moet wachten nog op het volgende seizoen D:
    I need to find a good show.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruch schreef:
    Okay, ik ga Engels morgen verpesten want ik heb het boek niet gelezen en het lukt me niet het nu te lezen. Muh. Ik en mijn uitstelgedrag.


    Probeer een samenvatting (of twee) te vinden en lees de eerste en laatste paar pagina's van het boek (en eventueel ook het begin en einde van wat hoofdstukken). Dan kom je waarschijnlijk al een heel eind, zelfs als het je niet lukt om er meer dan een uur in te stoppen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan