• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zit de dagen af te tellen dat ik hier weg kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn laptop is officieel aan het doodgaan, ik heb geen oplader voor mijn mobiel (en nog maat 37%) en ik ben in mijn eentje in het buitenland. Great.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zit heel mijn hard te luchten en ik krijg als reactie: wauw. Dat is stom.

    Dat het probleem mij zo hoog zit dat ik liever van de aardbol wil verdwijnen, dat ik mijn huis dat ooit mijn thuis was haat, ik het liefste met een mes in mezelf zit te porren. Dat is gewoon stom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat moment dat je ouders zich als een stelletje kleuters gaan gedragen wanneer ze dr achter komen dat je een date hebt binnenkort. Echt zwaar hatelijk dit. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Burritho schreef:
    Ik zit heel mijn hard te luchten en ik krijg als reactie: wauw. Dat is stom.

    Dat het probleem mij zo hoog zit dat ik liever van de aardbol wil verdwijnen, dat ik mijn huis dat ooit mijn thuis was haat, ik het liefste met een mes in mezelf zit te porren. Dat is gewoon stom.


    Klinkt niet echt als heel veel steun dat je daar hebt. Damn.

    Als je ergens mee zit, kun je me altijd een berichtje sturen hoor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Thank the Lord dat het bijna vakantie is. Dan hoef ik hem niet onder ogen te komen en kan ik hem vergeten.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weet je dat ik een kans om op het PODIUM bij Rammstein te staan heb gemist voor die kutmatch. Fuck this shit.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Weet je dat ik een kans om op het PODIUM bij Rammstein te staan heb gemist voor die kutmatch. Fuck this shit.


    Die meen je niet


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    LAAT ALLEMAAL MIJN KOP STIL STOP MET NEUTEN EN LAAT ME GEWOON DOEN WAAR IK ZIN IN HEB IK. IK LOS M'N EIGEN SHIT WEL OP, JA?! IK HEB HET AL ZOVEEL GEDAAN NOG EEN KEER ZAL NIET VEEL VERSCHIL MAKEN GODVERDOMME.
    EN JA ALL CAPS MILJAAR.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bruch schreef:
    (...)

    Die meen je niet


    Die meen ik wel. -.-' Ik was met twee meisjes weg en die gingen ondertussen naar The Offspring kijken. Ze mochten mee het podium op bij de volgende band. Ze probeerden ons nog te bereiken, maar mijn vader begreep het niet helemaal. Ik had gewoon bij hen moeten blijven en dan had ik achter op het podium gestaan. Ik haat mezelf. Hadden ze dan nog gewonnen, had ik ermee kunnen leven...


    What would Emma do?

    god god god god god im feeling go(o)d


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, laat maar zitten, topics maken op mobiel is hel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lindemann schreef:
    (...)

    Die meen ik wel. -.-' Ik was met twee meisjes weg en die gingen ondertussen naar The Offspring kijken. Ze mochten mee het podium op bij de volgende band. Ze probeerden ons nog te bereiken, maar mijn vader begreep het niet helemaal. Ik had gewoon bij hen moeten blijven en dan had ik achter op het podium gestaan. Ik haat mezelf. Hadden ze dan nog gewonnen, had ik ermee kunnen leven...


    Oh dat is echt balen hee :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altijd leuk als je volledig onbekend bent voor de host :')

    I'm mad about the boy
    And I know it's stupid to be mad about the boy
    I'm so ashamed of it but must admit the sleepless nights I've had
    About the boy


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."