• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Anna ga je freaking essay afmaken. Zoveel moeite is het niet meer en dan heb je vakantie blonde doos dat je bent.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom moet jij nou verhuizen. Mijn beste vriendin. Die ik als enige echt met alle 100% vertrouw. Why :(


    Draco dormiens nunquam titillandus

    dit medicijn maakt leven echt vermoeiend


    i put the fun in funeral

    Kill it with kindness.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Godverdomme, hou je bek dicht kutwijf. Ik zit nu weer met die gevoelens van een aantal jaren geleden en die gevoelens wil ik kwijt. Maar natuurlijk weet jij het weer beter. Leer alsjeblieft je mond houden voordat ik jou of mezelf iets aan ga doen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oke deze vakantie ga ik echt Supernatural bingewatchen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rip Kevin :c


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Je zou mij natuurlijk kunnen uitnodigen om een weekje langs te komen op de camping aangezien je van plan bent om daar drie weken te gaan zitten. Maar he, waarom zou je het ook doen. Ik ben het maar, de onbelangrijkste persoon in je leven.
    Maar dadelijk niet zielig gaan doen dat je mij bijna de hele vakantie niet ziet. Ik ga nu gewoon alles plannen en als ik geen tijd heb voor jou is dat niet mijn schuld. Ik heb het gevraagd aan je.


    "Ignite, my love. Ignite."



    still available

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 21:07 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:



    still available


    Oh gosh. Perks of dating me: constant een vage, pruilende Jensen Ackels op de achtergrond. ? :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh gosh. Perks of dating me: constant een vage, pruilende Jensen Ackels op de achtergrond. ? :W


    als je dat al leuk vindt, ik kan ook een levensgrote kartonnen cut out maken van Jensen Ackels


    Heaven is a place that we all have

    Haha, je wil niets meer uit de vriezer ondat mijn schoenen er in liggen die in drie plaatic zakken gewikkeld zijn? Oké, maakt mij niet uit. Mijn oude schoenen ruiken weer lekker in ieder geval.

    Nythe schreef:
    Haha, je wil niets meer uit de vriezer ondat mijn schoenen er in liggen die in drie plaatic zakken gewikkeld zijn? Oké, maakt mij niet uit. Mijn oude schoenen ruiken weer lekker in ieder geval.

    Reminds me dat ik dat ook nog even moet gaan doen. Het is zo erg de laatste tijd. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In the name of God, Merlin and Zeus. ANNA DO SOMETHING! Wil je geen vakantie of zo? Is dat het?


    Happy Birthday my Potter!

    Meh, door dit soort dingen krijg ik dus geen zin meer om te RPG'en.


    Your make-up is terrible