• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik weet t niet. Van mij verdient niemand het en mag voetbal afgeschaft worden, dus aan mij heb je niet veel :')


    Waarom zou het afgeschaft mogen worden? :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me echt salty vandaag.
    //
    Tbh ik vind voetbal echt geweldig. En ik snap dat mensen deze mening niet delen maar je hoeft er niet naar te kijken of het te volgen. c:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 22:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dood

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga school zo missen :c Waarom heb ik ooit een tussenjaar genomen?

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Omdat er onnodig veel geld naar die mensen gaat, wat ook naar onderzoeken naar ziektes en ziekenhuizen zou kunnen gaan. Een voetballer verdiend miljoenen per jaar, terwijl een scientist* en een dokter (die freaking mensen geneest!) misschien maar duizenden verdiend. Het is oneerlijk en ik vind dat hier dus echt beter naar gekeken moet worden.
    Oké, afschaffen hoeft niet, maar er mogen wel even extreme veranderingen komen wat betreft geld. De hartstichting en het kankerfonds krijgen echt way less money en moeten zelfs donaties krijgen om onderzoeken te starten, maar voetballers trappen alleen een keer tegen een bal en boem, weer een miljoen erbij.
    No. Just no

    Goed onderbouwd of meer uitleg nodig?

    *the fuck is ook alweer het Nederlands hiervoor.


    Wetenschapper C:


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Omdat er onnodig veel geld naar die mensen gaat, wat ook naar onderzoeken naar ziektes en ziekenhuizen zou kunnen gaan. Een voetballer verdiend miljoenen per jaar, terwijl een scientist* en een dokter (die freaking mensen geneest!) misschien maar duizenden verdiend. Het is oneerlijk en ik vind dat hier dus echt beter naar gekeken moet worden.
    Oké, afschaffen hoeft niet, maar er mogen wel even extreme veranderingen komen wat betreft geld. De hartstichting en het kankerfonds krijgen echt way less money en moeten zelfs donaties krijgen om onderzoeken te starten, maar voetballers trappen alleen een keer tegen een bal en boem, weer een miljoen erbij.
    No. Just no

    Goed onderbouwd of meer uitleg nodig?

    *the fuck is ook alweer het Nederlands hiervoor.


    Trololol?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Waarom begrijpt mijn moeder niet, dat als ik naar boven vlucht tijdens een discussie dat ze mij met rust moet laten? Nu is ze boos, omdat ik een grote mond gaf. Sorry, maar dit deed je zelf. We hadden afgesproken mij met rust te laten als ik naar boven zou vluchten. Doe dit a.u.b dan ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Omdat er onnodig veel geld naar die mensen gaat, wat ook naar onderzoeken naar ziektes en ziekenhuizen zou kunnen gaan. Een voetballer verdiend miljoenen per jaar, terwijl een scientist* en een dokter (die freaking mensen geneest!) misschien maar duizenden verdiend. Het is oneerlijk en ik vind dat hier dus echt beter naar gekeken moet worden.
    Oké, afschaffen hoeft niet, maar er mogen wel even extreme veranderingen komen wat betreft geld. De hartstichting en het kankerfonds krijgen echt way less money en moeten zelfs donaties krijgen om onderzoeken te starten, maar voetballers trappen alleen een keer tegen een bal en boem, weer een miljoen erbij.
    No. Just no

    Goed onderbouwd of meer uitleg nodig?

    *the fuck is ook alweer het Nederlands hiervoor.


    Heb je ooit gezien wat CEO's van die bedrijven aan salaris en bonussen krijgen? Het zijn echt geen liefdadigheidsinstellingen, ze willen winst maken zoals iedereen en die CEO's verdienen een stuk meer dan de mensen die het echte werk doen.


    Your make-up is terrible

    Gtfafm

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen we evengoed ook beginnen zeiken over modellen, zangers, acteurs, andere sporters en god weet wat nog.

    Edit: ministers.

    // Zucht, zucht, zucht.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:05 ]


    kindness is never a burden.

    En dan kijk je even opzij naar de televisie en zie je halfnaakte Ronaldo... >.< Wou dat niet bepaald zien...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wat. Het is de waarheid.


    Ze verdienen inderdaad geld
    Verder een beetje irrealistisch


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Hell no

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zenuwen. UGH!
    Kan iemand me kalmeren? Een tattoo zetten gaat meevallen, toch? D:


    26 - 02 - '16