• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Assassin schreef:
    Meh, door dit soort dingen krijg ik dus geen zin meer om te RPG'en.

    What happened?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want to write, but I can't, because I still have to wait on all the posts from (O)RPG's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Reminds me dat ik dat ook nog even moet gaan doen. Het is zo erg de laatste tijd. Bah.

    Het werkt echt goed. Drie uurtjes in de vriezer en ze zijn zo goed als nieuw (: voor de zekerheid met baking soda in koffie filters er in.

    // Hart voor Homo's is een anti-homo organisatie? Of snap ik het nu.nl artikel niet?

    Ik moet sporten??


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Square schreef:
    (...)

    Oh gosh. Perks of dating me: constant een vage, pruilende Jensen Ackels op de achtergrond. ? :W


    Perks of dating me: ik heb weinig slaap nodig dus ik kan continue full attention geven; ik kan goed bakken; ik ben funny sometimes

    Ik wil een q dating perks topic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Perks of dating me: ik heb weinig slaap nodig dus ik kan continue full attention geven; ik kan goed bakken; ik ben funny sometimes

    Ik wil een q dating perks topic

    Wait jij hebt je boi toch al gevonden?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wait jij hebt je boi toch al gevonden?


    Yes yes i did, maar je dating perks opnoemen kan geen kwaad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wie noemt zijn kind nou Cinnamon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Yes yes i did, maar je dating perks opnoemen kan geen kwaad


    Here ya go.


    Heaven is a place that we all have

    'Ik hoor mijn kinderen niet meer praten over pokémon hoor.' Nee, dat komt omdat jouw kinderen gewoon hele saaie kutkinderen zijn die door hun moeder in een hokje is gestopt want ohwee dat ze zouden afwijken van de "normale" tiener (cat).


    "Ignite, my love. Ignite."

    PhilDunphy schreef:
    Ik moet sporten??


    Ja, inderdaad ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad ja.


    Going now


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Dinsdag eindelijk weer tijd voor een knipbeurt. Hm, weer een stukje korter of enkel de puntjes... Moeilijke keuze.

    Zwaar klote weet je, wanneer je vader grappen over je gaat maken waar andere bij zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh oeps mochten/moesten we nu opeens wel bronnen buiten de cursus gebruiken? Oh well, kan ik mooi wat artikelen bijvoegen over technologieën die ons weerhouden om 24/7 online te zijn en zo, gezien ik daar toch al mee bezig was alleen dan angstig wegblijvend van die artikelen, omdat ik dacht dat dat niet mocht. Ik heb nog iets minder dan twee uur. Moet lukken :')


    Happy Birthday my Potter!