• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom zijn er mensen twee huizen verder aan het joelen en juichen? Is er een jarig of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik naar schreeuwende kinderen wil kijken kan ik net zo goed naar m'n ma gaan en naar de argumenten tussen mijn moeder, stiefvader en broertje luisteren en kijken ffs


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    RichardSHarmon schreef:
    Waarom zijn er mensen twee huizen verder aan het joelen en juichen? Is er een jarig of zo?


    twee goals du portugal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh Ronaldo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niphredil schreef:
    (...)

    twee goals du portugal


    Ah, vandaar


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niphredil schreef:
    (...)

    twee goals du portugal


    Dat verklaard nog steeds het juichen niet though. Poor Bale


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Dat verklaard nog steeds het juichen niet though. Poor Bale

    De mensen twee huizen verderop zijn Portugees, daarom denk ik dat ze zo juichen hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ah! Pain! Pain! Pain!!!"

    Zulke hoge kwaliteit acteerwerk, gosh. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    De mensen twee huizen verderop zijn Portugees, daarom denk ik dat ze zo juichen hahah.


    Meh ze verdienen het niet. Ik ben het er niet mee eens. Portugal had er allang al uit moeten liggen (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Where my chocolate at.


    Your make-up is terrible

    Mweh. Morgen gaat het toch echt gebeuren; mijn eerste tattoo. Ik moet me niet te druk maken, dat weet ik, maar toch D:


    26 - 02 - '16

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Meh ze verdienen het niet. Ik ben het er niet mee eens. Portugal had er allang al uit moeten liggen (cat)


    Inderdaad. D:
    HAHAHAH Ronaldo heeft geel lalalalalal.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 22:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    damn ik heb het idee dat niemand mij opmerkt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kan iemand deze man even de mond snoeren thank you. Volgens mij komen er verkiezingen aan of zo. Donder op man.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Meh ze verdienen het niet. Ik ben het er niet mee eens. Portugal had er allang al uit moeten liggen (cat)


    Ik weet t niet. Van mij verdient niemand het en mag voetbal afgeschaft worden, dus aan mij heb je niet veel :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.