• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.


    Kuan-Yin Mirai~ Het nerdje

    ''De anime wereld, een soort van China.'' Ik hou de deur voor haar open en glimlach. Mijn wangen worden een beetje rood en
    merk niet dat mijn jas aan de deur kruk blijft steken... Ik, niets merkend, wil naar binnen lopen maar wat ik dus niet verwacht had
    is dat ik kei hard de deur op mijn hakken kreeg waardoor ik viel. Ik zie een paar mensen grinniken waardoor ik me schaam, snel kijk
    ik naar mijn, een beetje bloedende, hak. 'Au.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:53 ]


    ~

    Beaudine Nicole Rivera.
    Do not be afraid, but I screwed up half your life.

    Wanneer ik de kantine instap zie ik een meisje met bloedende hakken zitten.
    Ik grinnik en fluister in het oor van Feliphia, 'nerdje.' De andere meiden die het ook gehoord
    hebben lachen en terwijl ik langs de nerd heen loop schopt Feliphia het nerdje nog even, wat best
    pijnlijk moet zijn geweest. Ik grinnik niks merkend met de andere meiden aan tafel. 'Wat heb je gedaan?'
    Vraag ik aan Feliphia. 'Ik heb haar even zien leiden.' Ik kijk boos naar Feliphia. 'Felip, waarom?' Ik kijk haar met
    boze ogen aan. 'Wij laten ze niet leiden, wij dissen ze!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:14 ]


    Kuan-Yin Mirai ~ Het nerdje

    Ik pak wat bloed op mijn vingers en sta op, dan laat ik het via mijn pols naar beneden lopen waardoor er een
    vorm van een zwaard ontstaat, mijn zwaard. Ik loop af naar het klaslokaal van zwaard vechten en oefen even, gewoon omdat
    het mogelijk is. 'Eeehm, ik moet gaan!' Ik loop weg naar het lokaal en geniet van mijn zwaard, alleen voelt eraan goed. Wachten op
    de les? Nee, ik wil nu duelleren... Ik heb geen idee tegen wie! Ik zucht en ga wat spelen met mijn zwaard. Dan glimlach ik en
    vecht tegen de lucht, elke beweging elke stap voelt goed... Niet bloeddorstig worden Kuan...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:54 ]


    ~

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"


    Ik loop Jo achterna als mijn aandacht gaat naar een mooi plekje om te zitten, ik loop weg van Jo en ga naar buiten. De wind strijkt door mijn haar, het is goed om soms even buiten te zijn, dat zeggen de volwassenen zelf. Ik loop even rond en merk dat de lessen al lang zijn begonnen, ik heb nu geen zin om te laat binnen te komen dus blijf ik gewoon even buiten.
    Ik hoor een oorverdovend gekrijs, langzaam verschijnt er een lachje op mijn gezicht, "Tula kom!" schreeuw ik naar de zwarte Raaf. De Raaf gaat op mijn schouder zitten en geeft een briefje aan mij, ik pak het briefje,
    Muhma kaliio Tula,
    Diao moso jade oro.

    Ik keek verbaast naar het briefje, vage taal, maar nog vager is dat ik het begrijp...
    Ik kijk achter me, daar staat inderdaad een tafel, ik loop naar de tafel en voel aan de onderkant van een van de stoelen, het briefje had gelijk! Sigaren! Ik maak het pakje open, ook nog merk sigaren. Van wie is dit? Ik pak mijn aansteker uit mijn broekzak en doe peuk in mijn mond. En ga lekker zitten. Niets beter dan in de zon even wat roken. Mijn eerste is op en ik ga even liggen in het gras, langzaam dommel ik in slaap...
    Ik schrik wakker, ik hoor een harde bel en zie allemaal kinderen lopen, het is vast pauze... Ik ga zitten en pak nog even een peuk om hem vervolgens alweer bijna op te roken. Dan krijg ik een idee, ik loop naar een rookmelder en ga op een stoel staan, hou mijn peuk eronder en laat het rook in de rookmelder gaan, meteen gaat er een alarm af en gaan de watersproeiers door de hele school aan. Snel spring ik van de stoel en loop even verder de gang in, ik zie dat de leerlingen aan het rennen zijn voor de nattigheid. Ik kon een lach niet bedwingen toen ik iemand zag uitglijden door de nattigheid. De vloer begon ook wel glad te worden en er lag een kleine laag water over.
    Ik zie een prullenbak en snel gooi ik mijn peuk daarin wat eigenlijk niet het beste idee was, de prullenbak schoot in de fik, geschrokken deed ik een stapje achteruit maar liep vervolgens door. Als ik hierbij gesnapt zou worden dan ben ik nog lang niet jarig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Ze legt uit dat ze uit een Animewereld komt.
    "Interessant," zeg ik glimlachend "Ik kom uit Kamp Jupiter, waar halfgoden leven,". Ze houdt de deur voor me open en ik bedank haar ook als ik naar binnenrol. Opeens valt ze en ik zie dat haar hak bloedt.
    "Gaat het?" zeg ik bezorgd. Het liefst had ik haar willen helpen met opstaan maar ik ben verlamd aan mijn benen dus dat word hem niet. Daarna veranderd ze haar bloed in zwaard en daarna zegt ze dat ze naar het zwaardvechten lokaal gaat. Ik neem plaats in de kantine. Nu ben ik weer alleen, deze keer dan wel in de kantine. Ik speel lichtjes met het water uit de fles en daarna doe ik het water weer in de fles. Daarna besluit ik weg te gaan, maar de vloer is glad waardoor mijn rolstoel uitglijd en daar lig ik dan, op de grond terwijl ik mezelf niet omhoog kan halen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:05 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Kuan-Yin Mirai ~ Het nerdje

    Ik wil terug gaan naar Mimmi, maar ik voel me zo lekker hier in de klas
    gewoon met mijn zwaard. Dus ik manipuleer haar bloed en zorg dat ze het idee krijgt
    om naar de klas te gaan. Ik glimlach wanneer ik mijn mes mik en hij midden in de nek van
    de oefen pop terecht komt. Ik glimlach en pak hem op, ik bekijk hem eens goed. Dan
    ga ik er weer mee vechten, en doe net alsof er iemand voor me staat.


    ~

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


    Er komt zo gauw geen reactie, dus besluit ik het maar te doen. Anders had ze toch wel een kick gegeven, of iets dergelijks? Ik doe wat van het desinfectie middel op een watje en dep ermee voorzichtig op de wond, om het schoon te maken. Zodra ik daarmee klaar ben, pak ik het verband. Ik wikkel het goed en stevig om haar arm heen, zodat het niet bij het minste en geringste los zou raken, maar dat het ook niet haar arm afknelt. Ik weet zelf hoe oncomfortabel dat kan zijn. Zodra het verband erom zit, pak ik de schaar en knip ik het verband los van de rol. Ik zet het goed vast, want ik wil nog altijd niet dat het zomaar los raakt, en ruim daarna alles op. Net op tijd, want het verband is nog niet koud opgeruimd, wanneer het zaaltje veranderd in een enorme douche. Ik vloek binnensmonds en loop direct naar buiten, om te kijken wat eraan de hand is. Op de gang zie ik jongeren naar buiten lopen. Sommigen in paniek, sommigen totaal niet. Die gaan er waarschijnlijk vanuit dat dit een brandoefening is, of iets dergelijks. Maar als dat zo zou zijn, dan zouden ze de docenten toch wel geïnformeerd hebben? Raar. Ik besluit het zekere voor het onzekere te nemen en loop naar buiten. Aan Eärlindë vraag ik of ze meekomt. Daarna loop ik de gang op en meng me daar in de mensenmassa, op weg naar buiten. Ik ben zeer benieuwd wat ik daar aan zal gaan treffen.


    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:18 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Wanneer iedereen paniekerig naar buiten rent zie ik mijn kans schoon, ik zorg dat alleen Jo me
    te zien krijgt en wil alles meteen uitleggen. 'Gil gewoon niet oké?' Ik glimlach. 'Want dan ben jij de eerste
    die niet gaat krijsen.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Sorry maar Jo zat niet buiten, Jo was nog binnen...)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (Sorry maar Jo zat niet buiten, Jo was nog binnen...)


    aangepast


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo Mari Gold


    Ik voel dat ik nat word, jakkes maar ook dramatisch....
    'Gil gewoon niet oké?' Weer het geheimzinnige meisje. 'Want dan ben jij de eerste die niet gaat krijsen.'
    Ik lach even, "Waarom zou ik moeten gillen?" vraag ik aan haar. Ze is wel cool.
    Ze is geheimzinnig, ziet er niet uit alsof ze regels erg belangrijk vind en is extreem bleek, mijn type dus.

    {bedankt!}


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Ze loopt weg en ik glimlach. Ik ga naast haar lopen. 'Of hij heeft de verboden gangen van de
    school ontdekt, maar dat is licht onmogelijk dus het moet wel een andere plek zijn.' Ik knik
    en wijs naar de paniekerige mensen buiten. 'Hij is echt goed, wie word nu mijn slachtoffer.'
    Ik grinnik en loop met Jo&Avan mee. 'Mooi weertje is het hé, de geur van angst kan je al
    vanaf hier ruiken!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:44 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo Mari Gold


    'Ik ben nou eenmaal een geest, val niet zo op anders word je zo tot gek verklaard. En dan laat ik me dus niet zien.' Ze glimlacht en wijst naar een willekeurige jongen. 'Dat is Niels, net een klas lager als wij. Zie wat er zo meteen gebeurd.' Ze loopt naar hem toe en gaat voor hem staan, je zag dat hij haar niet zag, ze deed haar hand voor hem met een gespreide hand die langzaam zich balde tot een vuist, toen dat gebeurde viel hij flauw met bloed uit zijn neus, mond en oren. 'Dat is het bewijs dat je niet met me moet sollen, sorry dat je dat moest zien.' ik kijk haar grijnzend aan, "Volgens mij worden wij een goed team..." even kijk ik om me heen, daar zie ik Avan lopen, "Sorry ik moet gaan!" zeg ik en loop naar Avan en hou hem tegen, "En waar was jij in de les?" hij antwoord niet en dat zegt genoeg, even kijk ik om me heen, "Heb jij dit gedaan?" vraag ik aan hem waarop hij grijnsend knikt, ik geef hem een high five en ik loop met hem mee, "Waar gaan we heen" "Een plek waar ze niet verwachten dat we daar zitten..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Na een aantal minuten lig ik nog steeds hopeloos op de grond. Ik probeer mezelf omhoog te duwen met mijn handen, maar dat is iets te zwaar waardoor ik met een smak val, enkel deze keer schiet ik ook uit de stoel. Leuk, als niemand mij helpt, blijf ik hier zitten. Soms kan verlamd aan je benen zijn hartstikke vervelend aflopen. Voor nu probeer ik zo dichtbij mijn rolstoel te schuiven met mijn handen maar dat water helpt niet echt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dominique Annabelle Smith
    opening song


    MY HEART IS A GHOST TOWN
    Ze loopt weg en ik glimlach. Ik ga naast haar lopen. 'Of hij heeft de verboden gangen van de
    school ontdekt, maar dat is licht onmogelijk dus het moet wel een andere plek zijn.' Ik knik
    en wijs naar de paniekerige mensen buiten. 'Hij is echt goed, wie word nu mijn slachtoffer.'
    Ik grinnik en loop met Jo&Avan mee. 'Mooi weertje is het hé, de geur van angst kan je al
    vanaf hier ruiken!'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'