• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'Dat is waar.' Ik neem nog een laatste hap van mijn broodje die nu op is. 'ik denk dat de bel elk moment kan gaan. Zullen we alvast naar Engels lopen of wil je spijbelen?' Vraag ik aan haar met een glimlach



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    "Ik ben er de volgende les niet," zeg ik "het is geen spijbelen, maar Chiron had mijn hulp nodig om alles voor te bereiden voor de Capture The flag toernooi. Ik ben dus geldig weg, onder de reden op stage zijn,"

    Ik doe dit eventjes zodat ik Mimmi niet verwaarloos. Dan speel ik eventjes minder tot geen Lidia en veel Mimmi

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 15:52 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'Dat is niet eerlijk, je laat me daar toch niet achter. Ik kan aan Chiron vragen of ik ook kan helpen, we hebben namelijk veel nieuwelingen.' Ik glimlach. 'ik kan hem een brief sturen via Sofia.'

    Dat heb ik eigenlijk ook met Elisa, dan laten we deze twee er even uit.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 15:53 ]

    Earlinde Greenleaf
    Ik glimlachte even naar Ariel maar daarna wende ik me blik naar Levi die er niet echt iets van leek te snappen. 'Ooit zal ik je het allemaal uitleggen.' zei ik tegen hem. 'Ariël, ik weet niet hoe het nu met je is, maar volgens mij is het verstandig als je de rest van de dag vrij neemt. En Eärlindë, ik kan voor jou wel een briefje schrijven voor je volgende les met de reden dat je later bent. Dan kun jij tenminste nog even pauze houden en iets eten.' ik knikte. 'Bedankt maar ik moet eerst even wat doen.' ik keek naar mijn arm en het lapje stof dat nu rood gekleurd was.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    "Volgens mij had Chiron al vet veel vrijwilligers zoals satyr's enzovoort," zeg ik "het is maar voor een lesuurtje, daarna ben ik terug. Het kan niet zo chaotisch zijn als bij zwaardvechten, maar je kan het altijd proberen,"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 15:55 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ariël Greenleaf
    "One step closer"


    'Ik heb je enkel van de grond geraapt. Eärlindë is degene die je moet bedanken. Zij heeft Joey opgehaald.' "Je had ook gewoon niets kunnen doen..."
    'Ariël, ik weet niet hoe het nu met je is, maar volgens mij is het verstandig als je de rest van de dag vrij neemt. En Eärlindë, ik kan voor jou wel een briefje schrijven voor je volgende les met de reden dat je later bent. Dan kun jij tenminste nog even pauze houden en iets eten.'
    Ik kijk hem dankbaar aan, hij is erg aardig. "Als u dat zou willen doen dan zou dat heel aardig van u zijn..." Ik kijk hem even aan, wat gaat er om in zijn hoofd?'Bedankt maar ik moet eerst even wat doen.' zegt Lindë.
    Ik zie dat Joey een beetje rondloopt maar bijna uit mijn 'aura' is, "Joey, wel hier blijven, je weet dat je anders weer Orc word..." hij keek even op en liep nog een stukje verder weg, stak toen zijn arm uit, alleen zijn arm was Orc nu, het was een grappig gezicht. "Joey, kom hier..." glimlach ik, Joey komt weer naar me toe gerent en gaat naar Levi, "Hallo..." zegt hij tegen hem, hij kon al een beetje praten, het duurt even maar je kan het ze leren. Met geduld kom je een heel eind.
    Hij pakt de hand van Levi en laat er een gloed overheen komen, de gloed doet zelf niets maar is als bedankje. Maar Joey houd de hand vast.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'Hij heeft wel twee pro's nodig.' Zeg ik met een lachje. Sofia komt binnenvliegen en ik bindt een briefje aan haar poot. Na een paar minuten vliegt ze weer. 'Hij wil dat ik samen met jou het voordoe voor die nieuwelingen.' Zeg ik met een lach. 'kom we gaan.' En ik ging terug naar het kamp.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    Wanneer Julia ook toestemming heeft gekregen om mee te helpen, gaan we lachend weg.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Elisa McGarrett

    Meisje ~ 12 jaar va ~ FC: Ryan Newman

    Ik eet mijn broodje op en loop alvast naar het volgende lokaal, Engels. Ik vond het echt een stom vak, alles met talen was stom. Ik hou meer van iets met actie, in plaats van iets saais.

    LEVI ACKERMAN



    Ariël zegt nog dat ik ook niks had kunnen doen, maar ik besluit er niet verder op in te gaan. Het is nu eenmaal mijn plicht als docent om mensen van de grond te rapen. Soms dus ook letterlijk.
    'Ooit zal ik je het allemaal uitleggen.'
    Ik kijk ernaar uit want echt, dit is verwarrend. Het is even verwarrend als Titan shifters en dergelijke. Eärlindë zegt op mijn voorstel dat ze nog iets moet doen, terwijl ze naar haar arm kijkt.
    'Moet die wond verbonden worden, of heb je daar een ander elfentrucje voor?'
    Waarom kost het me zoveel moeite aardig te klinken? Oh ja wacht, ik ben natuurlijk Levi Ackerman. Ha. Nou ja, het klinkt niet spottend, toch? Ariël zegt nog dat het heel aardig is van me om haar vrij te geven. Aardig? Het is gewoon normaal. Iemand die zomaar flauwvalt ga je niet nog een hele dag in een lokaal zetten, duh. Vervolgens gaat de aandacht weer naar Joey, die bij Ariël wegloopt en vervolgens weer in een orc veranderd. Nog steeds snap ik het niet, maar ik hou mijn gezicht in de plooi. Ook op het moment dat hij op mij afstapt en me begroet. Ik knik als begroeting, maar schrik toch wel enigszins als hij opeens mijn hand vastpakt en die begint te gloeien. Ik weet niet goed wat ik ermee moet, maar durf de hand ook niet weg te trekken, me ervan bewust dat de wond op Eärlindës arm hoogst waarschijnlijk van Joey afkomstig was.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eärlindë Greenleaf
    Hij ging niet in op wat Ariel zei, niet dat dat mij wat uitmaakte moest hij zelf weten. 'Moet die wond verbonde worden, of heb je daar een ander elfentrucje voor?' het leek nogal spottend te klinken, maar ik grinnikte daardoor juist even best wel een leuke leraar al dan is hij misschien niet altijd even aardig. 'Ja, het moet verbonden worden.' ik glimlachte maar die veging al snel toen mijn arm echt ineens pijn begon te doen. Joey loopt richting Levi en pakt zijn hand vast pakt de hand begint ineens te gloeien en ik merk dat Levi hiervan wel wat schrikt.

    Joey
    Ik zie dat de man schrikt maar ik blijf hem kalm aankijken. Ik hou zijn hand vast en kijk strak in zijn ogen, zo kan ik gedachtenlezen. Hij is bang voor me... Dat moet hij niet zijn... Hij zegt nog wat tegen Linde maar het komt niet echt binnen, ik ben geconcentreerd op zijn ogen.
    "Niet bang zijn..." zeg ik zacht. Terwijl ik mijn bruine ogen weer afwend. Ariël staat op en loopt naar ons toe, knielt naast me neer houd mijn handje vast, ik kijk haar aan, "Hij is bang..." zeg ik, er komt een vage glimlach op haar gezicht, "Hij begrijpt het gewoon nog niet, geef hem tijd..." zegt ze kalm waardoor ik ook kalm word. Ze laat mijn hand los en gaat weer op het bed zitten, ik wend me weer naar de man en kijk hem aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    Ik was ligt beledigd door een man die ik niet kende. Wanneer ik eindelijk de klas uit ben of mag loop ik naar mijn kluisje terwijl ik kijk naar mijn tas opzoek naar mijn appelsap flesje. Dan zie ik ineens Beaudine. 'Hallo', zeg ik terwijl ik glimlach en knik en mijn kluisje open maak. Ze lacht en kijkt naar haar meelopers die dreigend om me heen staan. 'Wat wil je Beaudine?' Ik vind het toch een beetje eng en probeer de menigte om me heen af te weren. 'We willen je bij ons,' zegt Beaudine terwijl ze door mijn haar streelt. 'Anders kan ik zo maar even iets gemeens uithalen, en je snapt vast wel wat ik bedoel.' Ik stap 1 keer naar achteren en duw dan zo hard ik kan, en ren dan weg. Beaudine lacht nog een keer gemeen, maar ik ben al weg. Ug...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:27 ]

    LEVI ACKERMAN



    Eärlindë grinnikt om mijn opmerking. Houden jongeren van spottende opmerkingen, ofzo? In Trost kon niemand dit namelijk echt waarderen. Nee, daar vinden ze me hard en onmenselijk. Maar daar vinden ze de laatste tijd wel meer van me, ben ik bang.
    'Ja, het moet verbonden worden.'
    'Ik kan het eventueel wel voor je verbinden, gezien de schoolarts nog steeds nergens te bekennen is.'
    Het laatste mompel ik een beetje geërgerd binnensmonds. Wat was dit voor een schoolarts? Maar veel tijd hebben mijn gedachten niet om af te dwalen, gezien Joey nog steeds mijn hand vast heeft. Hij zegt dat ik niet bang moet zijn. Ben ik bang? Ik weet het niet. Ik ben in ieder geval voorzichtig. Dat wordt je vanzelf wanneer alle onmenselijke wezens die je in je leven hebt leren kennen je allemaal op willen eten. Ariël knielt naast Joey neer en zegt tegen hem dat ik het niet begrijp. Dat hij me tijd moet geven. Nee inderdaad, ik begrijp het niet. Perfect verwoord. De orc, of Joey, kijkt me daarna weer recht in de ogen. Het maakt me nog altijd wat ongemakkelijk, maar ik zeg niets. Ik vraag me af wat hij van mij wilt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ariël Greenleaf
    "Je weet niet... mij..." meer woorden wist hij waarschijnlijk niet, "Je snapt mij niet..."Dat was een betere zin, "Wat ik... van je wil..."
    "Hij.. begrijpt niet..." zegt Joey daarna tegen mij, "leg uit!"
    Ik keek naar Levi, "Als jij dat wilt wil ik best wel wat uitleggen..."

    Ik ben heeeeeel even weg, daarom ook dit korte stukje

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:35 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]