• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Rumplestiltskin
    'Maar pap, de bel is gegaan dus nu maakt het niet meer uit of ik nou wel in de les hoorde of niet...' ik keek nog de laatste keer naar de kat waarna ik me omdraaide naar Jo. ''Dit is jou geluk dan kindje, ik wil jou dadelijk tijdens een les niet meer op de gang zien, begrepen?' zei ik tegen haar, ik beende weg naar mijn eigen klaslokaal om daar de les voor vandaag voor te bereiden.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:59 ]

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'ik ga daar ook wat kopen, zullen we het dan buiten eten?' Vraag ik aan haar.

    Ariël Greenleaf


    'Ik laat je niet hier in het lokaal achter. We gaan naar de ziekenboeg. Kun je staan?'
    Hij wachtte niet op mijn antwoord en tilde me op, als ik geen pijn had gehad had ik waarschijnlijk gelachen.
    'Oké, ik ga je naar de ziekenboeg brengen en onderweg ga jij me zo goed mogelijk vertellen wie Joey is, duidelijk?'
    Ik knik even, gelukkig dat ik ligt ben, 38 kilo, ja elven zijn volgens mij altijd ligt... Maar dat weet ik niet zeker.
    "Joey... is een... Orc..." probeer ik er verstaanbaar uit te krijgen. Wat was er met hem aan de hand? Zo erg is het niet geweest sinds 100 jaar geleden toen ik vastzat aan een andere Orc en die toen gemarteld werd.

    Jo Mari Gold
    ''Dit is jou geluk dan kindje, ik wil jou dadelijk tijdens een les niet meer op de gang zien, begrepen?' Ik knik niet maar blijf hem gewoon aanstaren, ik ga niets beloven. Hij draaide zich om en liep weg, welke les heb ik zometeen eigenlijk?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iphigeneia Calanthe Snow

    Seventeen | The Hunger Games | Feeling happy
    Talking to Francisco, Draco & Genoveva

    bag


         
          Het bord met haar eten zag er keurig uit, daarnaast vond ze alles erop ook nog eens lekker. "Buen apetito, belleza" Waren de woorden die uit zijn mond kwamen, een vederlichte kus in haar nek volgde. De toon van zijn stem was zacht en aangenaam, maar niet kwetsbaar. Hij leek trots op zijn prestatie en Iphigeneia had in weken niet zo een smakelijk ontbijt gezien. Eerder had hij haar verteld dat laat komen geen probleem voor hem was, hij moest toch nog terug het hotel waar hij verbleef. Ivy's rechterhand pakte de wafel van haar bord, de geur van slagroom vulde haar reuk. Toen ze een hap nam maakte haar smaakpapillen kennis met de zoete aroma van de aardbei, die perfect gepaard waren met de wafels. Ze zag hoe Francisco zijn aandacht richtte op het bericht, een ietwat spottende lach volgde. "Dus," begon hij, de bruinharige jongen werkte een hap eten naar binnen. Iphigeneia's aandacht viel volledig op hem, ze keek hem met een vragende blik aan. "Wat moet ik hem aandoen? Dat joch begint me echt te ergeren, met zijn houding alsof hij altijd de beste is door zijn familie en zo." Zijn toon ging van vrolijk naar geërgerd. Een kort gegrinnik verliet haar mond, "Maak je niet zo druk," Begon ze terwijl ze een witblonde pluk haar uit haar gezicht blies, "Hij kan vast niet zo lekker koken als jij." Ze gaf hem een knipoog en stond op om haar bord in de gootsteen te zetten, er kwam nog een bericht binnen. Naast die van Draco was nu ook Nova er om haar ochtend wat spannender te maken. "Berichtje van je zus!" Riep ze richting Franky, die nog bezig leek met zijn maaltijd verorberen, "Ik zeg maar niet waar we mee bezig waren." Als eerst besloot ze Draco's bericht te beantwoorden.
    From: Iphigeneia
    To: Draco
    Message: Easy tiger, hahaha! Ik kom zo naar school en hij komt me achteraan. Zie je daar wel (:

          Haar witblonde lokken vormden een paardenstaart en de rode strik die ze samenhield. Ze liep weer richting Francisco en nam plaats op zijn schoot, "Ik zie je dan straks wel op school." Haar armen legde ze in zijn nek, zijn huid was al opgewarmd. Warmer dan vanochtend, dat was zeker. Ze traceerde opnieuw het iets prominentere litteken dat zijn nek sierde en gaf hem een zachte kus tegen zijn kaak. Toen ze weer opstond zochten haar lichtblauwe ogen naar haar tas, die tegenover haar in de kamer stond. De tas was origineel een aankoop van haar moeder, ze pakte hem op en hing hem langs haar lichaam. "Jij red je wel, toch?" Zei ze opgewekt tegen de jongen, die nog in alleen zijn onderbroek aan de tafel zat. "Bye bye, baby," Waren de woorden waarmee ze de deur afsloot. Op de keukentafel had ze een extra set sleutels achtergelaten. Eenmaal buiten besloot ze ook haar goede vriendin, Genoveva, een bericht te sturen.
    From: Iphigeneia
    To: Genoveva
    Message: On my way, darlin' (;

          Zo begon haar tocht naar school, binnen de kortste keren zou ze er zijn. Iphigeneia had zin om iedereen weer te zien. Nova, Mimmi, haar favoriete leraar Levi en zelfs Draco. De zo'n verwarmde haar toen ze begon aan haar tocht.

    The female is the deadliest of the species.


    You are either with me, or against me.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 10:22 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    LEVI ACKERMAN



    Het valt me op dat het meisje zo licht is als een veer. Zijn alle meiden zo licht? Terwijl ik de deur uit loop, begint Ariël te praten. Het was zacht, bijna onverstaanbaar, maar ik kon er gelukkig iets uit opmaken.
    'Joey... is een... Orc...'
    Een orc? Wat?
    'En waar is die eh.. Joey nu?'
    Ondertussen loop ik op een hoog tempo door de gang, met Ariël redelijk stevig tegen me aan gedrukt. Niet iedereen stapt namelijk even vlug opzij, waardoor ik hier en daar eens iemand opzij moet duwen. Gelukkig is de ziekenboeg op dezelfde verdieping als mijn lokaal, namelijk de begane grond. Alleen is het zo jammer dat we langs de overvolle aula moeten lopen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ariël Greenleaf
    "One step closer"


    ^Jonge Ariël
    'En waar is die eh.. Joey nu?'
    "In..." maar dan val ik weg, bewusteloos.
    Alles word zwart, de enige 2 dingen die ik kan bedenken is, hopelijk kom ik snel weer bij en als er maar niets gebeurt met Joey.
    "Ariël... kom nu onmiddellijk terug!" schreeuwt Legolas, "Zometeen komen ze terug! Dit is geen plaats voor kleine meisjes zoals jij!"
    Maar het was al te laat, de eerste Orcs kwamen al. Legolas probeerde het meisje nog te redden maar dat zou zijn dood worden.
    Als de Orcs 3 meter bij haar vandaan zijn worden ze ineens elven. "Dit is haar! Neem haar mee!" schreeuwt een Orc/Elf.
    Drie elven/Orcen pakken het blonde meisje vast en rennen weg. Je zag dat ze het er moeilijk mee hadden, ze waren nu niet zo sterk als orc meer...
    "Legolas!" schreeuwt het meisje maar ze zijn al te ver weg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN



    Ariël mompelt nog iets dat ik niet kan verstaan, waarna ze buiten bewustzijn raakt. Ik versnel mijn pas voor zover het lukt en beuk hier en daar wat studenten opzij, terwijl ik ondertussen scherp in de gaten houdt of ik toevallig een klasgenoot van haar zie lopen. Wanneer ik de blonde haren van Eärlindë in de menigte herken, roep ik haar. Desondanks blijf ik lopen, want Ariël moet zo snel mogelijk naar de ziekenboeg. Daarnaast heb ik geen zin in sensatie. Als de halve school er zo achter komt dat ik met een bewusteloos meisje voor de aula sta, dan heb ik echt een probleem, vooral met de directeur. Maar dat is nog niet eens het ergste. Nee. Ik heb namelijk liever niet dat Ariël iets overkomt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 13:43 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Earlinde Greenleaf
    Ik liep wat door de gangen, geen zin om naar de aula te gaan of alvast naar de volgende les te gaan, mijn spullen die ik niet meer nodig had heb ik al in mijn kluisje gedaan en de spullen die ik dadelijk weer nodig heb had ik dan in mijn tas gedaan. Ik zag in de verte bij de aula Levi lopen met een meisje vast, op deze afstand kon ik niet erg goed zien wie het was, al leek het wel veel op mijn nicht Ariel.

    Draco Malfoy
    Ik kreeg weer een bericht binnen van Ivy, een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ze antwoorde dat ze eraan kwam maar die glimlach verdween al snel toen er stond dat Franky achter haar aan zou komen. Ik zuchtte diep moest hij nou echt mee komen. Hopelijk zou hij niet al te vaak bij haar rond hangen.
    'Oké dan zie ik je zo wel.
    Ik liep de leerlingenkamer van Slytherin in er was nog niemand, gelukkig. Ik plofte neer op de bank bij de haardvuur en legde mijn benen op de bank.

    LEVI ACKERMAN



    Ik loop op Eärlindë af, gezien zij op de route naar de ziekenboeg staat. Nogmaals roep ik haar naam, in de hoop dat ze me nu wel hoort. Bijna struikel ik over een tas die een leerling midden op het pad heeft gezet, maar ik weet gelukkig nog net mijn evenwicht te bewaren. Al vloekend loop ik door. Ik ben op dit moment wel echt een fantastisch voorbeeld wat taalgebruik betreft. Binnen enkele tellen ben ik al vlakbij Eärlindë. Voor een laatste keer noem ik haar bij haar naam. Nu moet ze me toch wel horen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eärlindë Greenleaf
    Ik hoorde mijn naam en keek naar Levi waar het geluid vandaan leek te komen ik liep op hem af en keek even naar mijn nichtje ik vermoede al wat er was gebeurd maar zei er niks over vervolgens keek ik naar Levi. 'Je riep mij?' vroeg ik aan hem en weer dwaalde mijn blik even af naar Ariel, die er best bleek uitzag.

    LEVI ACKERMAN



    Eärlindë lijkt niet eens verbaasd te zijn. Althans, zo komt ze op me over. Mooi, want dan weet ze vast wat eraan de hand is.
    'Je riep mij?'
    'Klopt. Ariël vroeg om ene Joey de Orc. Heb jij enig idee hoe dag zit?'
    Ik blijf even bij haar staan, maar hoop eigenlijk dat ze gewoon uit zichzelf mee zal gaan lopen of deze Joey gaat halen, zodat ik kan helpen Ariël op te lappen, voor zover ik iets kan doen dan. Ik heb namelijk geen idee hoe het met zieke elven zit. Dit lijkt in ieder geval niet op een doorsnee griepje.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eärlinde Greenleaf
    'Klopt Ariel vroeg om ene Joey de Orc, heb jij enig idee hoe dat zit?' ik knikte mijn vermoedens werden gelijk bevestigt.
    'Ja, ik ga hem wel halen.' zei ik tegen Levi. 'Het lijkt me verstandig als jij haar naar het ziekenzaal brengt en een nat doekje op haar hoofd legt. Dan kom ik er zo aan met Joey.' Ik hoopte dat hij dat ook zou doen en verder niks zou proberen, aangezien een elvenlichaam anders in elkaar zat dan die van andere. 'Ik kom zo terug.' zei ik zachtjes en ik liep weg.

    LEVI ACKERMAN



    Op het moment dat ze zegt dat ze hem gaat halen, loop ik direct alweer door. Ik hoor haar nog iets zeggen over de ziekenzaal en een nat doekje, maar ik luister slechts half. Ik ben alweer bezig me verder een weg te banen door de leerlingen die er staan. Gelukkig is het hier al een stuk minder druk. Ik sla linksaf, met Ariël nog steeds redelijk stevig tegen me aan gedrukt, in de angst dat nog een andere sukkel zijn tas in de gang heeft laten staan zodat ik er overheen kan vallen, maar het gaat goed. Niet veel later arriveer ik op de post van de schoolarts, waar ik haar op een lege stretcher leg. Zoals voorgesteld leg ik een vochtig doekje op haar voorhoofd. Daarna neem ik naast haar plaats en wacht tot de schoolarts hier arriveert.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eärlinde Greenleaf
    Ik rende naar de kamer van Ariel, waar ik eerst op de deur klopte die ik zachtjes open deed daar zag ik Joey, hij keek me verward aan en even onzeker liep ik naar binnen het is en blijft een orc en nu hij nog best verward is kan hij me zo iets aan doen. En ja hoor hij begon met wat spullen naar mijn hoofd te gooien en hij begon zich klaar te maken om me aan te vallen. 'Joey! Joey nee hou op! ik ben het Eärlinde!' ik slaakte even een gil toen er iets scherps tegen mijn arm aankwam en er bloed uitkwam. 'Joey, alsjeblieft je weet toch wel wie ik ben?' ik keek wat geschrokken en dat was het moment dat hij rustig werd en naar me toe kwam een beetje wankelend maar hij kwam naar me toe, hij gaf me een knuffel en voorzichtig gaf ik hem een klopje op zijn rug. 'Het is al goed, rustig maar.' hij liet me los en keek even naar mijn arm waar nog steeds wat bloed uitkwam. 'Maak je maar geen zorgen, we gaan naar het ziekenzaal ik laat de arts er wel naar kijken.' ik wist dat hij het verschrikkelijk vond als hij mij of Ariel pijn deed. 'Kom.' samen liepen we Ariel kamer uit en liepen we naar de ziekenzaal hier en daar werden we aangestaard en begonnen mensen te roddelen maar dat boeide me niet.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    Wanneer ze voorstelt om buiten te eten, schud ik mijn hoofd.
    "Liever niet," antwoord ik "het stikt van de pollen waardoor mijn ogen tranen,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina