• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    LEVI ACKERMAN



    Ik kijk wat om me heen. De ruimte was redelijk groot, zoals de rest van de school. Handig als er wat mis mag gaan tijdens een van mijn lessen. Ik voorzie namelijk wel dat een van die stumpers nog eens een ander wat aandoet. Of zichzelf, dat kan ook nog. Vooral als ik besluit ze met 3 manoeuvre gear te laten werken. Heel wat mensen zouden dan wel hun grote mond gaan houden, waarschijnlijk. Ik hoop dat Eärlindë wel op schiet met die Joey, want hoe langer Ariël knock out blijft liggen, hoe meer zorgen ik me toch wel begin te maken. We zijn immers alweer een paar minuten verder. Ik snap nog altijd niet wat eraan de hand is. Waarom zijn andere wezens zo ingewikkeld?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'Oké, maakt niet uit dan gaan we wel binnen eten.' Ik loop al richting de aula waar ik een broodje koop en aan een tafel ga zitten.

    Eärlindë
    Ik keek ondertussen naar de wond ik had het toch beter maar kunnen afbinden zodat het bloeden zou stoppen, aangezien ik me nu ook niet zo lekker begon te voelen, ik besloot dan maar om een stukje stof van mijn blouse af te trekken en die een beetje om mijn arm te wikkelen. 'Zo nu stopt het bloeden voor even.' zei ik zachtjes tegen mezelf. Ik merkte dat Joey achter me bleef lopen en ook nog best dichtbij waardoor hij elke keer bijna op mijn hakken stond, volgens mij vindt hij het hier een beetje eng. 'Rustig maar Joey, kijk daar is de ziekezaal.' ik glimlachte vriendelijk naar hem en liep de ziekezaal in waar ik Levi zag zitten en Ariel op het bed zag liggen. 'Ben er weer, dit is Joey.' Joey bleef maar achter me staan, ik draaide me om en zette mijn liefste glimlach voor hem op. 'Joey, het is al goed we gaan Ariel nu helpen, Levi gaat jou echt niks doen, dus wees maar niet bang en kom achter me vandaan.' blijkbaar had het geholpen want met wat aarzelingen stapte hij achter me vandaan.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    Ik koop net zoals Julia een broodje. Het broodje is zoals altijd een broodje met tomaat, mozzarella en pesto. Daarna neem ik ook plaats aan een stoel.
    "Bon Appetti!" zeg ik "of hoe ze het ook zeggen,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'jij ook, Bon Appetti.' Zeg ik terug. 'Ik hoop niet dat er meer mensen van kamp halfbloed komen, er zijn echt een paar vervelende kinderen bij vind je ook niet?' Vraag ik aan haar.

    LEVI ACKERMAN



    Eärlindë komt uiteindelijk binnen lopen, met een klein wezentje op haar hielen.
    'Ben er weer, dit is Joey.'
    Joey lijkt zich voor mij te verstoppen, dus blijf ik rustig zitten waar ik zit. Het lijkt me niet handig hem nu te laten schrikken. Eärlindë draait zich naar hem toe.
    'Joey, het is al goed we gaan Ariel nu helpen, Levi gaat jou echt niks doen, dus wees maar niet bang en kom achter me vandaan.'
    Ik kijk naar de twee en zie de Orc uiteindelijk achter haar benen vandaan komen. Het valt me op dat Eärlindë een stuk stof om haar arm heeft en neem me voor ernaar te vragen, zodra het Ariël probleem is opgelost.
    'Oké, en nu?'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    "Ik ben het met je eens," zeg ik "alhoewel een paar kamp Jupiter kinderen ook leuk zijn zoals Mimmi,". Vervolgens neem ik een hap van mijn broodje.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'klopt zij is wel aardig.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 15:39 ]

    Eärlindë Greenleaf
    'Oke, en nu?' vroeg Levi en ik knikte naar Joey als teken voor hem dat hij kon doen wat hij altijd deed in zulke situaties.
    Joey kwam dichter bij en veranderde in een elf, altijd mooi om te zien hoe de afschuwelijke uiterlijk van Joey ineens als hij in de buurt van Ariel is in een mooie elf kan veranderen. Hij raakte haar voorzichtig aan een gloed ging over haar heen en nu zou ze beter moeten worden door maar slechts een aanraking van hem.
    'Orcs waren vroeger elfen die verbannen werden en zo orcs werden.' legde ik uit aan Levi.'



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    "Niemand vind Engels leuk," zeg ik "Jammer dat ik alleen goed ben in het oud Grieks,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    En dat is het moment waarop deze vreemde dag op deze vreemde school opeens nog veel vreemder wordt. De Orc naderde Ariël en transformeerde ter plekke in in elf. Nee, ik verzin dit niet en ik ben zeker niet gek. Althans, dat denk ik dan. Joey is echt in een elf veranderd. Hoe? Geen idee. Het wordt nog vreemder als Joey Ariël aanraakt en de aanraking een vreemd soort gloed veroorzaakt. Maar daar is Eärlindë al om het uit te leggen, gelukkig.
    'Orcs waren vroeger elfen die verbannen werden en zo orcs werden.'
    Ik kijk haar aan.
    'Ehh, oké dan.'
    Dat verklaart echt heel veel, not. Maar ik geloof dat dit slechts het begin is van een lange lijst aan dingen die ik nooit zal gaan begrijpen op deze school. Hoe-ra.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ariël Greenleaf
    "Thank you"


    Ik voelde een gloed over me heen gaan. Meteen opende ik mijn ogen en keek in het gezichtje van Joey, ik ging zitten en voelde me meteen geweldig. Ik pakte Joey onder zijn armpjes vast en trok hem op het bed, "Dankje..." fluisterde ik en gaf hem een kus op zijn voorhoofd.
    Ik keek om me heen, daar zag ik Lindë staan, "Bedankt Lindë..." zeg ik. Toen wende ik me naar Levi, ik keek hem dankbaar aan, "Dankje..." glimlachte ik.
    Hij leek er niet veel van te snappen, er komt een lach op mijn gezicht als ik zijn verbaasde gezicht zie, "Bedankt voor me hier te brengen en Joey te laten halen... Zonder jou was het misschien heel anders afgelopen..." zeg ik en hou Joey goed vast.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'We zijn niet gemaakt voor Engels. Zullen we vragen of we in plaats van Engels, Grieks mogen doen?' Vraag ik terwijl ik nog een hap neem van mijn broodje.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    "Geen idee of ze het ons dat willen laten doen," zeg ik "ze willen meer gelijkheid en dat lukt niet als elke halfbloed geen Engels volgt maar Grieks,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN



    Wat er ook allemaal is gebeurd, het lijkt te werken. Gelukkig maar. De schoolarts heeft er niet eens bij hoeven komen. Ariël kust Joey de Orc-Elf op zijn voorhoofd en bedankt hem, waarna ze zich tot Eärlindë went en ook haar bedankt. Als laatst went ze zich tot mij. Ze bedankt me en lacht vervolgens. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom. Is het grappig als ik iets niet snap?
    'Bedankt voor me hier te brengen en Joey te laten halen... Zonder jou was het misschien heel anders afgelopen...'
    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb je enkel van de grond geraapt. Eärlindë is degene die je moet bedanken. Zij heeft Joey opgehaald.'
    Ik kijk naar het drietal, terwijl ik nadenk over wat er zojuist gebeurd is. De enige conclusie die ik hieruit helaas kan trekken, is dat onze pauze is verpest. Althans, de mijne dan. Ik kan voor hen namelijk altijd nog een briefje schrijven met de reden dat ze later zijn. Ik besluit dit dan ook maar direct voor te stellen.
    'Ariël, ik weet niet hoe het nu met je is, maar volgens mij is het verstandig als je de rest van de dag vrij neemt. En Eärlindë, ik kan voor jou wel een briefje schrijven voor je volgende les met de reden dat je later bent. Dan kun jij tenminste nog even pauze houden en iets eten.'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."