• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik word hier zo zat van..

    Oké ik haat je nu nog meer, want door jouw geklooi doet het internet op mijn kamer het ook niet meer goed en hij blijft een wachtwoord vragen ondanks dat ik reset, dus ik heb ook geen idee hoe ik het ooit goed ga krijgen. Ugh ik haat alles, ik haat mijn leven en ik wil dood. Waarom kunnen dingen nooit eens gewoon meewerken en leuk zijn en zo? Waarom heb ik ALTIJD ongeluk? Ik word er helemaal gestoord van. Ik had willen schrijven, maar dat haal ik nu ook allemaal nooit meer en ugh. Kan iemand mij alsjeblieft vermoorden?


    Happy Birthday my Potter!

    Kut ding, ik heb je gereset. Je mag helemaal niet meer om een wachtwoord vragen. Weet je wat, fuck this shit. Alles en iedereen kan in de stront zakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil dit shirt nuuuu. ._.


    Caution first, always.

    Fuck GTA physics (':

    Ik haat dit ongelukkige gevoel.

    Oké wtf, door rechtstreeks aan te sluiten en een wachtwoord te gebruiken dat dit ding nooit gehad heeft en al eeuwen niet meer gebruikt wordt en vervolgens nog allerlei instellingen op de computer aan te passen, doet hij het weer. Maar dat hoort helemaal niet zo te gaan, dus ik weet niet wtf er mis is, maar het werkt weer denk ik. Finally. Gewoon ruim twee uur mee bezig geweest, kut ding.

    Edit: Ik voel mij echt vreselijk weer. Ugh, ik dacht net dat het weer wat beter gaat, weer tegenslagen en werk voor niets en het gaat weer slecht.

    Edit: Oh ja jullie hadden mijn stofzuiger weggehaald. Dus, wie moet er nu weer zeulen met jullie stofzuiger de trappen op met haar nog steeds zeer pijnlijke voet door ingescheurde enkelbanden. Jap deze meid. FML WAAROM WAS IK GISTEREN ZO POSITIEF, WAAROM HEB IK JOU ONGEVRAAGD GEHOLPEN WAAROM?! Ik moet leren enkel aan mijzelf te denken en niet meer aan anderen, want anders denkt er niemand aan mij.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 12:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil iets organiseren op q maar ben bang dat iedereen het stom vind en dat mensen me annoying vinden en ugh, social awkward als fuck


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ik wil iets organiseren op q maar ben bang dat iedereen het stom vind en dat mensen me annoying vinden en ugh, social awkward als fuck

    Gewoon doen (:
    Niet geschoten is tijd mis.

    Bloodborne schreef:
    Ik wil iets organiseren op q maar ben bang dat iedereen het stom vind en dat mensen me annoying vinden en ugh, social awkward als fuck


    Nu ben ik wel nieuwsgierig though. Daarnaast, iedereen die probeert een beetje leven in de brouwerij te brengen, is echt niet stom of irritant.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ook al had ik het verwacht, het is toch wel zwaar klote. Niet dat ik mee had kunnen doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MiJN MOBIEL IS TERUG AAAAHHH

    Ik moet wennen aan deze laptop, maar ik wil niet wennen aan deze laptop. Ik wil stiekem mijn oude houden


    "Ignite, my love. Ignite."

    9gag staat nu haast vol met die female Iron Man. It makes me cringe. There's only one Iron Man en dat is Tony.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wooow, aan iemand borst zuigen is een extreme sex move? Tja, dan moet je de camera daar maar niet op houden hè, dan krijg je ook geen klachten van kijkers.

    // Ik wil mijn league of legends lijstjes afmaken, maar het is zo veel werk.

    // Oh, en mijn moeder is ook jarig. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 14:49 ]