• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nythe schreef:
    (...)
    Dat zou ook kunnen, maar ik ben gister alle kanten opgelopen vanaf het punt dat een Cloyster in mijn overzicht stond en de 3 voetstapjes werden maar niet minder.


    Je moet er in het overzicht op klikken en als je in de juiste richting loopt pinkt dat kleine venstertje onderaan. Dat heb ik toch ergens gelezen. :')


    What would Emma do?

    mijn beste vriend heeft me zojuist door het dorp rondgereden zodat ik pokeballs kon oppikken bij pokestop, haha dat is echte vriendschap + le boyfriend wil morgen gezamenlijke pokemons luren bij een pokestop

    hahahahaha my life


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb net 2 kilometer gelopen voor een Magikarp :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb vanmiddag met mijn nicht 2 uur rondgelopen in de het centrum bij mij. Heel wat pokémon 1,5 level omhoog.....en bijna me pokeballs op.=') Echt vet leuk, super veel mensen in bij de vijver die ook aan het spelen waren en serieus 15 pokestops binnen een half uur wandelen al hebben bij ruim 2 uur rondgelopen omdat we om de paar meter stil stonden.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Net vanaf half 4 met Nikki in het park geweest. Vet leuk c;

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 18:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Net vanaf half 4 met Nikki in het park geweest. Vet leuk c;


    Yeaaah en ik zit in 2 gyms!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeaaah en ik zit in 2 gyms!

    Omdat je mijne weer afpakte! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn pokéballs zijn op maar alle pokéstops zijn te ver weg en niemand die mij wilt rond rijden en ik ben te lui om te fietsen mweh


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Omdat je mijne weer afpakte! :p

    Jullie hadden hetzelfde team moeten kiezen eigenlijk (:

    Welk team heeft iedereen gekozen?

    Ik ga straks op pad om 2 5km eieren te hatchen en op de terugweg 2 2km (:

    Ik ben Mystic!


    What would Emma do?

    Ik heb ook mysticus gekozen :3 al zijn bijna al mijn vrienden team geel :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ook mystic en heel veel spelers in mijn dorp zitten bij valor. Alle gyms zijn ook van hun met 7 spelers in elke.

    Ik heb team blauw gekozen, Nikki is rood. Maar ik vind rood en geel lelijke kleuren, dus toen bleef blauw over, hahah

    Rood neemt Purmerend over namelijk, en blauw wat minder, maar nergens is geel xd

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    VALOR HEUJ.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    VALOOOOR, yeah.


    Your make-up is terrible