• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Niet die moest lachen om mijn misty grapje? Ik heb er een Brock van in mijn keel.

    Oké, ik stop. Oeps


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Niet die moest lachen om mijn misty grapje? Ik heb er een Brock van in mijn keel.

    Oké, ik stop. Oeps


    Saaar lawlll x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OpgeroldEten schreef:
    Niet die moest lachen om mijn misty grapje? Ik heb er een Brock van in mijn keel.

    Oké, ik stop. Oeps


    (lol) ha


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Mijn vriend heeft de app. We zijn vandaag al gaan wandelen én fietsen. Ik krijg hem anders nooit op de fiets. Win-win-situatie. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:



    HAHHAA OMG X"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Net, om 3 uur 's nachts, heb ik eindelijk een Meowth gevangen <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Weet iemand toevallig of je je naam kan veranderen?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik denk dat ik rond ga lopen met mijn grote Togepi knuffel zodat iedereen weet dat ik pokemon zoek en geen inbreker ben ofzo


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik heb vanuit mijn ouderlijk huis in een dorpje gewoon een dewgong gevangen. Verder is er hier inderdaad bijna niks te doen, en is het spelen in een grote stad echt twintig keer makkelijker


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bloodborne schreef:
    Net, om 3 uur 's nachts, heb ik eindelijk een Meowth gevangen <3


    Is dat dan zo speciaal? Ik heb er namelijk een gevangen op de hoek van de kruising toen ik te voet naar de supermarkt liep :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn pidgey collectie is echt huge


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ben ik de enige die vindt dat het verdacht veel op geocaching lijkt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stuur heel veel van de pokemons op. Het probleem is dat ik wel een eindje voor een pokestop moet gaan dus ik heb geen overvloed aan items. :') Ik moet spaarzaam zijn met mijn pokeballs.


    What would Emma do?

    PhilDunphy schreef:
    Mijn pidgey collectie is echt huge


    Transferren en de hoogste evolueren voor de xp


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.