• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    De bottom line is dat er in verhouding meer mensen dan vampiers zijn. Als je een leuke oplossing weet mag je dat laten weten.


    Zal het beter uitkomen als ik er nog een vampier bijmaak?


    She was always looking for more..

    @ Cheryl
    Dat is als we heel optimistisch zijn en alle vampiers ook worden ingevuld.

    @ Pukwudgie
    Yes please. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, ik dacht dat alle vampiers nog ingevuld zouden worden.
    Als je er geen vertrouwen in hebt dat die nog allemaal ingevuld worden, wil ik ook eventueel nog wel een vampier maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb je nog een vampier nodig? Of klopt de verhouding zo? Ik wilde in eerste instantie namelijk al een vampier maar in het begin waren er juist te veel vampiers haha.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 21:49 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Chivalry schreef:
    @ Cheryl
    Dat is als we heel optimistisch zijn en alle vampiers ook worden ingevuld.

    @ Pukwudgie
    Yes please. c:


    Alright, I will. Ik had er namelijk al even een ideetje voor en ik ben heel erg enthousiast over deze RPG. Dan wil ik graag nog een mannelijke vampier reserveren. :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:02 ]


    She was always looking for more..

    Chivalry schreef:
    De bottom line is dat er in verhouding meer mensen dan vampiers zijn. Als je een leuke oplossing weet mag je dat laten weten.


    Gabs, Ford hoeft geen vampier, dat weet je toch?


    kindness is never a burden.

    Hoewel ze nog niet helemaal af is, staat ook Cordelia open voor relaties - mocht iemand willen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Well, ik denk dat we zo weer gelijk lopen. Maar ik heb wel mijn twijfels bij sommige deelnemers. As in; ik vermoed dat er nog wel eens wat afhaakt. Is het dan okay dat ik jou (Zubat) achter de hand houd voor when that happens? (:

    + Het zou fijn zijn als Nic met iedere vampier some sort of relatie heeft. Aangezien ze vrij well known/ouder is, en er echt wel voor zorgt dat ze iedereen kent. Positief en negaties.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 22:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is er nu gelijk ook nog een vampier nodig of eerst niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chivalry schreef:
    Well, ik denk dat we zo weer gelijk lopen. Maar ik heb wel mijn twijfels bij sommige deelnemers. As in; ik vermoed dat er nog wel eens wat afhaakt. Is het dan okay dat ik jou (Zubat) achter de hand houd voor when that happens? (:

    + Het zou fijn zijn als Nic met iedere vampier some sort of relatie heeft. Aangezien ze vrij well known/ouder is, en er echt wel voor zorgt dat ze iedereen kent. Positief en negaties.


    Dus er zijn toch geen vampiers meer nodig? Damn it.

    @Canagan, ik heb Magdalene voor je. Woont Cordelia al lang in Salem, of juist niet? Ik denk sowieso niet dat Mag een groot fan zal zijn van haar, haha.


    She was always looking for more..

    @ Cheryl
    Als het zoals nu is, dan niet. Dan komen we perfect uit. Maar als er een reservering vervalt, dan weer niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pukwudgie schreef:

    Dus er zijn toch geen vampiers meer nodig? Damn it.

    @Canagan, ik heb Magdalene voor je. Woont Cordelia al lang in Salem, of juist niet? Ik denk sowieso niet dat Mag een groot fan zal zijn van haar, haha.


    Jawel. Als jij die vampier neemt, dan zitten we gelijk. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Well, ik denk dat we zo weer gelijk lopen. Maar ik heb wel mijn twijfels bij sommige deelnemers. As in; ik vermoed dat er nog wel eens wat afhaakt. Is het dan okay dat ik jou (Zubat) achter de hand houd voor when that happens? (:

    + Het zou fijn zijn als Nic met iedere vampier some sort of relatie heeft. Aangezien ze vrij well known/ouder is, en er echt wel voor zorgt dat ze iedereen kent. Positief en negaties.


    Ja hoor, is goed. (:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Chivalry schreef:
    (...)

    Jawel. Als jij die vampier neemt, dan zitten we gelijk. (:


    O, yeah! Ik begreep het even niet meer helemaal, haha.


    She was always looking for more..

    Okay, dan moet het goed komen lijkt mij. Zo te zien zijn er genoeg mensen die eventueel nog een rol willen maken, mochten er uiteindelijk nog meer mensen wegvallen, dus dan komt in elk geval niemand (op de heksen na) zonder link te zitten c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered