• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daveed schreef:
    (...)

    Oeh Danjiel en Neona zou vreselijk botsen haha. Niet enkel omwille van het heks-vampier probleem, maar ook gewoon door hun karakters. Vijanden lijkt me wel een goede keuze dan (':
    Misschien dat Allistair een soort van vadergevoelens voor Neo kan hebben? Aangezien ze alleen woont en volgens sommigen 'de weg kwijt is'? Daardoor zou ze nogal opstandig zijn tegenover hem. Het is maar een idee, though (:
    All en Ford kunnen wel vrienden zijn, denk ik?

    @ Wampus: I dig that ^^


    Gezien Ford er nog niet zo lang is, kunnen we dat wel verder in de rpg uitwerken, al denk ik wel dat Allistair de man wel zal mogen en kan hem eventueel helpen met zijn research :3

    En ooh I like the idea for Neo c: All is inderdaad het vadersfiguur type en zal haar wel aanspreken als ze elkaar eens tegenkomen c: I like it ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relatie-lijst Mei

    Solange Paci • De twee waren vroeger studybuddies. Ik weet niet of Mei weet van Solange's stripperwerk, maar ze zou haar er niet op beoordelen, en er juist eerder veel vragen over stellen omdat ze er nieuwsgierig naar is.
    Danjiel Caspar Kovac • Danjiel en Mei werken bij hetzelfde koffiezaakje. Mei vindt hem nogal intimiderend. Ze zal het niet snel hardop zeggen, omdat ze dat gemeen vindt, maar ze wordt er nooit echt blij van als ze samen een shift hebben en gaat hem liever uit de weg.
    Eunice ‘‘Nic’’ Kinnaird • Nic heeft er ooit eens voor gezorgd dat Mei zich voor gek zette bij een crush. Misschien dat Mei niet door heeft dat ze het opzettelijk deed
    Ofelia Allicot • goede vriendinnen
    Jonathan ‘Jona’ Christopher Easton • in bespreking
    Ford Denman • Mei helpt hem graag met boeken zoeken voor zijn onderzoek en something else volgens mij but I forgot.
    Allistair Jackson Buckley • Mei past af en toe op, op zijn dochtertje


    Nog andere mensen voor haar c: ?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 14:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wampus schreef:
    @ Chivalry/Gabrielle: Voelen de heksen trouwens aan wie vampiers zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, dat ''voelen'' ze niet. Vaak merken ze het wel. Vampiers zijn vaak de nieuwkomers in de stad, of degenen die er op miraculeuze wijze heel lang wonen. Dat valt op voor hen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Velaris schreef:
    Relatie-lijst Mei

    Solange Paci • De twee waren vroeger studybuddies. Ik weet niet of Mei weet van Solange's stripperwerk, maar ze zou haar er niet op beoordelen, en er juist eerder veel vragen over stellen omdat ze er nieuwsgierig naar is.

    Waar ik net aan dacht, dan weet ze dus wel ongeveer van haar strenge ouders af, omdat ze toen ook erg oplettend waren en het soms wel samen in de bieb te vinden waren. Ik denk niet dat ze weet van Solange's werk, maar als ze elkaar tegenkomen kan ze daar wel naar vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mei is leuk. Ik ga haar erbij zetten.

    Overigens; ik heb met de (meeste) mensen gesproken die nog een rol moeten invullen, en over het algemeen doet iedereen nog mee, al zullen sommigen later inspringen. Ik zal hier zo veel mogelijk rekening mee proberen te houden in het verdelen van de links.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zal ff laatste aanpassingen aan Jean maken en een relatie/ impressie lijstje voor ieder maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ Chivalry: Ik ben echt zo excited voor deze RPG. Hoelaat ga je 'm vanavond openen? (bloos)
    @ Philip: Oooehh, nice, ik ben benieuwd naar wat Jean van Solange vindt, hehe.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanavond. Maar ik zit echt even met m'n handen in het haar op het gebied van de verdeling.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Vanavond. Maar ik zit echt even met m'n handen in het haar op het gebied van de verdeling.

    Als ik ergens mee kan helpen, zeg je het maar c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chivalry schreef:
    Vanavond. Maar ik zit echt even met m'n handen in het haar op het gebied van de verdeling.


    You need help?

    @Wampus dat is prima ^^

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaneal 'Jean' Schröder
    You wanted me to be a monster. I'll give you a monster.
    - Relatielijstje ---> Heb je toevallig al idee? PB/GB/Praattopic SVP.




    • Solange PaciFriends

    • Neona Sage Tarragon
    Friends that argue alot
    • Magdalene Rochelle Houston
    KOMT

    — VAMPIERS
    • Silas Weston
    Ik denk dat de twee té veel op elkaar lijken om elkaar te mogen atm :c
    • Danjiel Caspar Kovac
    Sinds de beet koestert Jean een grote wrok voor de jongen. Dat ze nu beide vast zitten in Salem vind Jean dan ook verschrikkelijk en hoewel hij niet bang is voor Danjiel, mijd hij hem liever dan dat hij hem tegen komt, gezien dit meestal uitloopt op boze woorden en vechtpartijen.
    • [R] AdoreDelano
    KOMT

    • [R] Canagan
    KOMT
    • Rosemary Adelaide Kane
    KOMT
    • [R] Heathens
    KOMT
    • Eunice ‘‘Nic’’ Kinnaird
    Nic en Jean zijn voornamelijk goede vrienden geworden door hun gemeenschappelijke haat - naar Danjiel - en hun negatieve sfeer die hun zo nu en dan kan omringen. Ondanks Jean zich af en toe op een positieve manier lichtelijk geïntimideerd door haar kan voelen, zal hij toch voor haar door het vuur gaan.

    — MENSEN
    • Ofelia Allicot
    Art buddies
    • Mei-Ying Kaia Carpenter
    KOMT
    • Georgina ''Georgie'' Easton
    KOMT
    • Bostyn Ryleigh Ackerman
    KOMT
    • Jolene Barnes
    KOMT

    • Jonathan ‘Jona’ Christopher Easton
    Jonathan en Jean gaan elkaar leren kennen in de roleplay. c;
    • Nikolai Levi Williams
    KOMT
    • Ford Denman
    KOMT
    • Julian Harrison
    KOMT
    • Allistair Jackson Buckley
    Jean en Allistair hebben niet bepaald een hechte band. Ze zien elkaar wel eens in de pompstation waar Allistair koffie en snacks haalt of slechts bezine moet tanken. Echter houd Allistair, Jean wel in de gaten door zijn louche leven.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 23:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^ Helpt het misschien als ik zeg wat Solange van Jean vindt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De bottom line is dat er in verhouding meer mensen dan vampiers zijn. Als je een leuke oplossing weet mag je dat laten weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er is één mens meer toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered