• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RichardSHarmon > Aerodactyl


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Ah, hij is leuk. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I love pokemon names :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Rhainnon? Of is dit echt langzaam dood gegaan :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jeaden en Jordan zijn nog vol op in leven


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ als Jeaden de bevalling overleeft tenminste. c: If he dies its Jordans fault lmfao !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij zit er wel nog leven in hoor, sommige zijn alleen op vakantie/hebben het druk - of krijgen op dit moment de puf niet gevonden vanwege het warme weer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik was op vakantie en ga waarschijnlijk vanavond of zoiets schrijven met James maar jeetje, wat een bloedhitte :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb een idee!
    eigenlijk een tijdje al maar ik vergat steeds om het te plaatsen

    Misschien is het leuk als er een soort "kenningsmakingsweekend" komt bij één van de leden (of Mr Harris) thuis?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heee guys,
    Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen. Ik had het druk en aangezien ik maandag op vakantie ga, ben ik daar nog behoorlijk wat voor aan het regelen. Ik vind het idee van Velaris erg leuk, dus ik stel voor om dat te gaan doen. Ik ben bijna drie weken op vakantie en niet in de mogelijkheid om te posten, dus misschien is het idee om één iemand het "recht" te geven om te skippen als dat nodig is?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Heee guys,
    Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen. Ik had het druk en aangezien ik maandag op vakantie ga, ben ik daar nog behoorlijk wat voor aan het regelen. Ik vind het idee van Velaris erg leuk, dus ik stel voor om dat te gaan doen. Ik ben bijna drie weken op vakantie en niet in de mogelijkheid om te posten, dus misschien is het idee om één iemand het "recht" te geven om te skippen als dat nodig is?


    Ik wil die persoon wel zijn gezien niemand zich echt aanmeld?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik wil die persoon wel zijn gezien niemand zich echt aanmeld?


    Is goed! c:
    Dan mag je van mij gewoon zelf beslissen wanneer je wil skippen, gewoon als het goed voelt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    Ik heb een idee!
    eigenlijk een tijdje al maar ik vergat steeds om het te plaatsen

    Misschien is het leuk als er een soort "kenningsmakingsweekend" komt bij één van de leden (of Mr Harris) thuis?


    Ik vind het een leuk idee!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als mensen willen skippen en idee hebben whatever dan hoor ik het wel. Deze bericht is dus voor de komende drie weken waarin ik deze skip moet aangeven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I ship Maeva & James :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered