• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Raccoon Ik weet je echte naam, echt waar. :'D Ik vind het geen probleem.

    @Kelly, Maeva is ook niet blij met Jeaden zijn vertrek, dus als z'n nieuwe beste vriend geen tijd heeft kan ie altijd aankloppen bij haar. (;
    En volgens mij is het feest zo ongeveer van start aan het gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    @Raccoon Ik weet je echte naam, echt waar. :'D Ik vind het geen probleem.

    @Kelly, Maeva is ook niet blij met Jeaden zijn vertrek, dus als z'n nieuwe beste vriend geen tijd heeft kan ie altijd aankloppen bij haar. (;
    En volgens mij is het feest zo ongeveer van start aan het gaan.


    Ja dat is een goed idee c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alrighty, dan zal ik zo een post schrijven met Leah c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jezus. Doordat ik vertrek valt de RP stil? Dat heb je nogal altijd zelf in de hand dus ik waardeer niet als er zo gesproken word, tbh. Maarja, Tabée.

    Edit

    @ Saar het was ook niet naar jou bedoeld maar in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is bij Leah thuis toch?
    Als ze een zwembad heeft is het misschien dat Jordan daar al is en daar aan zit, als ze die niet heeft zit hij gewoon in de tuin. Hij is vooral heel sad en boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Philip schreef:
    Jezus. Doordat ik vertrek valt de RP stil? Dat heb je nogal altijd zelf in de hand dus ik waardeer niet als er zo gesproken word, tbh. Maarja, Tabée.

    Edit

    @ Saar het was ook niet naar jou bedoeld maar in het algemeen.


    Why so angry? Ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Het valt mij ook op dat het RPG stil is, maar dat was al voor jouw vertrek, dus dat heeft er niets mee te maken. . .

    Ik vind het in ieder geval spijtig dat je weg bent gegaan, maar welke reden het ook is, ik respecteer je keuze.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Philip schreef:
    Jezus. Doordat ik vertrek valt de RP stil? Dat heb je nogal altijd zelf in de hand dus ik waardeer niet als er zo gesproken word, tbh. Maarja, Tabée.

    Edit

    @ Saar het was ook niet naar jou bedoeld maar in het algemeen.


    Ease it down, het is enkel dat er nog maar weinig mensen echt posten en jij was daar een van! We vinden het gewoon jammer, dat is toch wel te begrijpen? Het zijn alleen maar goed bedoelde woorden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ze heeft een zwembad ja ^^
    Ik vind het prima als hij er als is, misschien kan hij haar dan geholpen hebben met de dingen klaar zetten en dergelijke c:


    Trouwens, ik heb geen zin om steeds te moeten schrijven dat Leah de deur open doet, dus jullie mogen zelf wel in de post schrijven dat Leah de deur al open doet en uitlegt waar alles ligt. Dan klopt het even niet met waar Leah dan echt is, maar whatever ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha kan ze wel iets op James reageren, dan kan ik ook verder met hem


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Velaris schreef:
    Ze heeft een zwembad ja ^^
    Ik vind het prima als hij er als is, misschien kan hij haar dan geholpen hebben met de dingen klaar zetten en dergelijke c:


    Trouwens, ik heb geen zin om steeds te moeten schrijven dat Leah de deur open doet, dus jullie mogen zelf wel in de post schrijven dat Leah de deur al open doet en uitlegt waar alles ligt. Dan klopt het even niet met waar Leah dan echt is, maar whatever ;D


    Is goed. En dat hij toen aan het zwembad is gaan zitten.

    Als iemand naar Jordan toe wilt is het goed, maar wees gewaarschuwd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MORTALKOMBAT schreef:
    Hahaha kan ze wel iets op James reageren, dan kan ik ook verder met hem


    Yash, sorry, dat ik wilde ik er nog inzetten maar was ik vergeten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Cheryl, is het goed als Maeva via de poort binnenkomt? Dus achterom zeg maar?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dat hoef je niet te vragen hoor haha.

    Dit is trouwens zo'n beetje hoe haar huis er van de buitenkant uit ziet.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I know, automatisme haha.
    Whuu, dát is me nog eens een huisje. (x


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dus coor het poortje zal ze wel een code in moeten voeren, maar dan heeft ze die haar gewoon ooit gegeven :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered