• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is mij helemaal prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry, vergeten D;

    I guess trouwens dat zowel Daryl als Jaeden niet meer terugkomen, anders was dat onderhand denk ik wel gebeurd...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geeft niks, ik heb wat in elkaar weten te zetten. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^Don't judge that fast x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Well, het is twee weken geleden dat je zei weer mee te doen, dus zo vreemd is het niet dat ik dan denk/vermoed dat je toch niet mee doet :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Well, het is twee weken geleden dat je zei weer mee te doen, dus zo vreemd is het niet dat ik dan denk/vermoed dat je toch niet mee doet :')


    Amai zoiets kan je toch ook vragen aan die persoon in kwestie in plaats van meteen zo te plaatsen? Zouden ook wel wat mis communicaties van verminderen tho x'D.

    Maar iig.. Ik post wel wanneer ik zin heb want nu vind ik inspringen niet zo echt mogelijk omdat iedereen zijn eigen business heeft.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yeah well, als je dan niks meer laat horen + rol niet in nieuwe topic post, vind ik zulke conclusies niet zo vreemd ;D but okay :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Yeah well, als je dan niks meer laat horen + rol niet in nieuwe topic post, vind ik zulke conclusies niet zo vreemd ;D but okay :')


    Like I said; vragen had altijd gekund c; je hebt een Nederlandse mond en daarnaast zag ik net pas rollentopic. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oops xd
    Naja, wat ik vaak ervaar dat mensen altijd wel "ja" zeggen als je het in gb vraagt, terwijl ze dan 80% van de tijd alsnog niet reageren, vandaar. Als ik het hier neer zet en ze doen nog wel mee, dan reageren ze wel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whatever you decide to do, that's fine, haha. Je bent in ieder geval van harte welkom om weer mee te doen, supergezellig zelfs.
    Momenteel zijn er wel een beetje groepjes gevormd, inderdaad, maar dat krijg je volgens mij nogal snel. Maar goed, iedereen kan wat mij betreft overal bij aansluiten. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kian schreef:
    (...)

    Like I said; vragen had altijd gekund c; je hebt een Nederlandse mond en daarnaast zag ik net pas rollentopic. xd


    Psst als je wel nog meedoet, Nia is wel nog alleen. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat ik met haar moet doen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    I NEED TO KNOW RIKER HIS FC BC I'M REALLY FRUSTRATED WANT HIJ IS ZO HERKENBAAR MAAR YET SO ONHERKENBAAR


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    I NEED TO KNOW RIKER HIS FC BC I'M REALLY FRUSTRATED WANT HIJ IS ZO HERKENBAAR MAAR YET SO ONHERKENBAAR


    Hij speelt in Degrassi als Drew. ZIjn naam is Luke bilijk or someting xD

    @Maaike ik moet zelf nog ff denken wat ik met Jeaden ga doen haha xd

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 21:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Luke Bilyk ja haha

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 21:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JA precies, thank you so much. It was so frustrating en zo nostalgisch


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Everything is illuminated by the light of our past.