• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    Ik schrijf vanavond wel skippost voor jullie en meld atm nu ook ff dat ik stop met deze rp.

    Stop je helemaal? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eeehm, wat gebeurd er nu met Jaeden? Zit hij nog wel in de RPG, dat hij niet gespeeld wordt, of is hij gewoon helemaal weg? Zou wel zo handig zijn om te weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En Jordans beste vriend is nu ook weg :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan misschien nog wel een jongen bijmaken, maar ik wil niet zomaar Noami's personage vervangen yk :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jeaden is naar zijn vader terug gaan wonen. Ik geef geen toestemming om Jeaden door iemand te laten besturen noch te vervangen als in mijn personage kopieren.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 21:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik blijf het jammer vinden dat Jaeden ineens weg is. :/

    @Raccoon, maar het hoeft dan toch geen vervanging van Jaeden te worden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mogen we ook weten waarom je gestopt bent of liever niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Naomi ik zou Jeaden ook niet kopiëren

    ik bedoelde het meer als in een nieuwe gay jongen maken but nvm

    @Jennifer ik denk dat ik het toch niet doe, ik ben bang dat deze rpg langzaamaan dood gaat lopen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    @Naomi ik zou Jeaden ook niet kopiëren

    ik bedoelde het meer als in een nieuwe gay jongen maken but nvm

    @Jennifer ik denk dat ik het toch niet doe, ik ben bang dat deze rpg langzaamaan dood gaat lopen


    Ik snap je wel hoor. (;

    Het is alleen zo jammer dat nu een hele RPG stil moet gaan vallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hm, ik heb dan ook niet veel meer aan Jordan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aw hoezo niet guys? ;c ik vind het z'n leuke rpg haha, misschien dat Naomi nog van gedachte veranderd ? :Y)
    @Trikru, miss dat Saar nog wel een nieuwe guy kan maken? Het wordt sowieso geen kopie, anders maak je een soort Owen haha of ik wil nog wel gewoon een jongen of zoiets op me nemen als het echt moet haha
    offers doen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zou kunnen. Ik zou Jordan ook heel knorrig kunnen maken dat zijn beste vriend weg is en zo. En dat hij een beetje de bitch wordt tegen iedereen. Maar hij heeft sowieso een nieuwe beste vriend nodig, of in ieder geval iemand die tot hem door kan dringen. Is dat een idee dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou idd zonde zijn om de rpg te laten sneuvelen, hmm als de rest het oké vind dat ik er nog een jongen bij maak, vind ik het opzich geen probleem als het de rpg verder helpt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is het feest al begonnen? Dan maak ik een post c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Zou kunnen. Ik zou Jordan ook heel knorrig kunnen maken dat zijn beste vriend weg is en zo. En dat hij een beetje de bitch wordt tegen iedereen. Maar hij heeft sowieso een nieuwe beste vriend nodig, of in ieder geval iemand die tot hem door kan dringen. Is dat een idee dan?


    Ja! Dat is tof, zeker op z'n logeer feest waar je met z'n allen op een vierkante ruimte zit haha geweldig

    We moeten het gewoon nog een beetje proberen, althans als jullie daar allemaal voor in zijn - ik vind het namelijk zonde aangezien we al best ver zijn gekomen voor een RPG :')


    Everything is illuminated by the light of our past.