• The City of Madness — Speeltopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    R O L L E N
    Naam — faceclaim — pagina — username

    V R O U W E N
    • Ellie Elysia Davis — Amelia Zadro — 1.3 — Heathens
    • Amaryllis Regina Sanchez — Zoe Aggeliki — 1.2 — Camhanaich
    • Mayhem Calipane — Meredith Mickelson — 1.2 — Chivalry
    • Amelia Renée Wellington — Daisy Clementine Smith — 1.1 — sloane
    • Mia Asrid Thorbjorg — Elsa Hosk — 1.1 — Poshlost
    • Ivy Wynter Keegan — Debby Ryan — 1.3 — Miall
    • Jade Grey — Juliana Herz — 1/4 — _patch
    • Nina James McQueen — Cara Delevigne — Westwick
    • Gereserveerd voor CherrySmile
    • Dani Mae Robbertson — ? — 1.4 — Canagan
    • Vaelery Katherine Harrison — Rosie Tupper — 1.5 — NlRVANA

    M A N N E N
    • Christian Matthew Davis — Christopher McCrory — 1.2 — Heathens
    • Joshua Edin Robbertson — Jake Cooper — 1.3 —Philip
    • Adam Ivan King — Pierson Fodé — 1.4 — Douceur
    • Shane Braylen Irwington — Ashton Irwin — 1.2 — CharliePuth
    • Tyler Aleksei Lazarev — Roma Acorn — 1.3 — MaIec
    • Julian Harrison — Francisco Lachowski — 1.5 — SphinxX
    • Maximus Hayes — Matthew vande Vegte — 1.5 — Mignon
    • Bentley Samuel Westwood — Paddy Mitchell — 1.5 — Divo
    • Roghan Culkin Caomhánagh — Stephen James — 1.5 — NlRVANA

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    H E T      B E G I N
    Het is een warme en zonnige namiddag en iedereen is uitgenodigd om 's avonds naar een feest te gaan op het strand van Miami — de perfecte plek voor een te gek feest of toch de perfecte plek voor wat slachtoffers? Sommige zijn al onderweg naar het strand, zijn nog bezig met de voorbereidingen of maken zich klaar voor de avond. Hoe gaat dit strandfeest aflopen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    'Zo meteen,' Kreeg hij als antwoord van Nina. Ze keek hem en hij voelde haar handen op zijn lichaam belanden. Haar handen raakten hem boven zij heupen. De zachte aanrakingen van Nina voelde goed. Hij zag hoe ze kort op haar onderlip beet. Haar handen gingen over zijn buikt richting zijn schouders en even sloot hij zijn ogen. Hij merkte hoe erg hij genoot van dit moment. De aanrakingen van Nina voelde steeds weer zo vertrouwd dat het bijna eng was. Alsof ze hem al jaren dagelijks op deze manier aanraakte.
    Nina ging op haar tenen staan en kon hem toen recht aankijken. Hij voelde hoe ze haar lippen op die van hem legde. Eerst zachtjes, alsof ze hem wilde plagen. Maar langzaam werd haar kus krachtiger. Hij voelde hoe Nina zachtjes op zijn onderlip zoog. Opnieuw voelde hij kippenvel over zijn lichaam verspreiden, wat belachelijk was door de hitte die er al de hele dag hing. Onverwacht, en in Adam's ogen veel te snel, verbrak Nina de kus waarna ze hem aankeek.
    'Nu kan ik wel weer wat verkoeling gebruiken,' Deelde Nina hem met een glimlach mee. Hij staarde haar even schaapachtig aan.
    'Nou dan gaan we maar weer richtig zee, niet waar?' Hij pakte haar hand en trok haar mee naar de zee. Het enigszins koude water werkte verkoelend aan zijn voeten die heet waren geworden in het door de zon verhitte zand. Toen ze tot hun middel in de zee stonden keek hij Nina opnieuw aan.
    'Dit feestje is raar verlopen.' Hij fronste even en schoot toen in de lach. Dit was niet wat hij had verwacht toen hij ja zei tegen Nina's voorstel om met haar mee te gaan naar een feest op het strand. Uiteindelijk waren ze daar zelfs maar heel even geweest. En als hij eerlijk was had hij daar zeer weinig moeite mee.


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling excited | at the beach with Adam


    'Nou dan gaan we maar weer richtig zee, niet waar?' zei Adam, waarna hij mijn hand vastpakye en me met zich meetrok richting de zee. Het water voelde direct als een verkoeling ook al was het niet koud. Mijn hete huid koelde zeker een paar graden af in het water. Toen ik tot mijn middel in het water stond, keek hij me aan.
    'Dit feestje is raar verlopen,' zei hij, in eerste instantie met een frons, die vrijwel direct verdween toen hij in de lach schoot.
    'Je hebt helemaal gelijk,' beaamde ik. Als ik iets niet verwacht had, was het de wending die dit feestje had gekregen. Ik had Adam meegevraagd omdat ik leuk gezelschap zocht, iemand waarmee ik kon dansen en bij wie ik me op mijn gemak voelde.
    'En hoewel ik een hekel aan verrassingen heb, kan ik niet anders dan zeggen dat dit een hele aangename verrassing is,' voegde ik toe met een lach. Ik had niet durven hopen dat de avond zo zou lopen, maar het maakte me dol gelukkig. Normaal gesproken zou ik me halverwege de avond ongemakkelijk gaan voelen omdat iedereen om me heen dronken begon te raken. Nu we maar even bij het feest waren geweest en daarna samen waren gebleven, had ik me geen moment ongemakkelijk gevoeld.
    Langzaam liet ik me zakken in het water, tot alleen mijn hoofd nog boven water was. Ik lachte opnieuw naar Adam en hoopte dat dit gevoel voor altijd kon blijven.


    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”


    'Je hebt helemaal gelijk,' Was Nina het met hem eens. Adam schudde lachend zijn hoofd.
    'En hoewel ik een hekel aan verrassingen heb, kan ik niet anders dan zeggen dat dit een hele aangename verrassing is,' voegde ze vervolgens toe met een lach. Waarna ze zich verder het water in liet zakken zodat enkel haar gezicht nog boven water was. Hij zag dat ze hem lachend aan keek. Hij zag hoe haar haren zich als een waaier in het water verspreidden. Adam volgde Nina's voorbeeld en liet zich ook zo ver het water in zakken dat enkel zijn hoofd nog boven het watervlak uit kwam. Hij had geen flauw idee hoe laat het moest, en als hij eerlijk was wist hij ook niet hoe laat ze van huis waren vertrokken. Het moest al wel een tijd geleden zijn, aangezien ze naar zijn idee al best een tijd op het strand waren en daarvoor ook nog even op het feest. Even overwoog Adam naar het strand te gaan om op zijn telefoon de tijd te kunnen bekijken. Maar hij wilde niet bij Nina weg. Ook al zeiden ze elkaar op dit moment niets, toch was het op de een of andere manier gezellig met haar.
    'Heb jij enig idee hoe laat het is? Volgens mij zijn we hier best al een tijdje, niet waar?' Vroeg hij aan Nina en hij keek haar vragend aan.
    'Agh. Wat maakt het ook uit.' Hij lachte even en deed een stap dichterbij Nina. Voorzichtig legde hij zijn handen op haar heupen en trok haar een stukje omhoog. Hij liet zijn handen over haar zij glijden en legde opnieuw zijn lippen in haar nek. Hij proefde het zout uit het zeewater aan zijn lippen. Zachtjes drukte hij een aantal keer zijn lippen in haar nek.





    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling excited | at the beach with Adam


    Hoewel ik de stilte tussen ons alles behalve ongemakkelijk vond, zorgde Adam's onderbreking ervoor dat ik een kriebel in mijn buik kreeg.
    'Heb jij enig idee hoe laat het is? Volgens mij zijn we hier best al een tijdje, niet waar?' vroeg hij, waarbij hij me vragend aankeek. Even keek ik verbaasd terug. Ik had geen idee hoe laat het was, mijn telefoon zat in mijn tasje die nog op het strand lag en sinds ik bij Adam had aangebeld, had ik niet meer op mijn telefoon gekeken. Het was me opgevallen dat de zon al minder fel begon te branden, dus het moest al een stuk later zijn geworden, maar ik was mijn gevoel voor tijd compleet verloren. Voor ik kon reageren, sprak Adam verder.
    'Agh. Wat maakt het ook uit,' zei hij met een lach, waarna hij een stap dichterbij deed. Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn heupen legde en me met gemak een stukje omhoog trok. Zijn handen vonden zich een weg net boven mijn heupen en ik voelde hoe hij zijn lippen in mijn hals drukte. Ik voelde de lust en het verlangen in mijn binnenste opborrelen toen hij me verschillende keren in mijn nek kuste. Ik voelde een rilling van genot door mijn lichaam gaan.
    Ik legde mijn hand onder zijn kin en draaide zijn gezicht naar me toe. Automatisch drukte ik mijn lippen op de zijne en toen ik kort daarna mijn tong zachtjes in zijn mond duwde, proefde ik het zoute water van de zee. Ik giechelde even toen ik de zoen verbrak.
    'Knap, aardig en een goede zoener. Zijn er nog meer dingen die ik over je moet weten?' zei ik met een plagende ondertoon in mijn stem. Mijn handen liet ik losjes om zijn nek rustten.
    'En volgens mij begint het al laat te worden, ja. Wat denk je? Wil je nog even blijven of gaan we ons privé feestje verhuizen?'


    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    Ik voelde hoe Nina mijn gezicht met een van haar handen naar haar toe draaide. Ik voelde hoe ze haar zachte lippen op die van mij drukte. Gewillig zoende ik haar terug. Ik voelde haar tong mijn mond binnenglippen en toen ze de kus verbrak hoorde ik een vrolijke giechel. Even lachte ik.
    'Knap, aardig en een goede zoener. Zijn er nog meer dingen die ik over je moet weten?' Vroeg ze plagend aan me. Ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Dat was het denk ik wel, maar je weet het maar nooit. Nieuwe talenten kun je altijd ontwikkelen.' Ik voelde haar handen losjes om mijn nek liggen.
    'En volgens mij begint het al laat te worden, ja. Wat denk je? Wil je nog even blijven of gaan we ons privé feestje verhuizen?' Ik lachte opnieuw even naar haar.
    'Ik zou de hele nacht samen met jou hier door kunnen brengen.' Vertelde ik haar op een quasi zwijmelende toon.
    'Maar jouw plan is ook een goed idee.' Ik drukte en kus op haar wang en pakte haar hand onder water vast. Alsof ik bang was haar kwijt te raken. Ik trok haar mee richting de kant. Rustig liep ik het water uit en liet haar hand los om mijn blouse op te rapen. Ik deed hem los over mijn natte lichaam en keek toe wat Nina deed.
    'Het is eigenlijk best raar dat in een paar uur tijd de hele band die je met iemand hebt zo kan veranderen.' Merkte ik op. Het was niet mijn bedoeling geweest om die gedachte hardop uit te spreken, maar wat maakte het uit. Ergens had ik het idee dat dit zo heeft moeten zijn. Dat Nina en ik onbewust al een hele goede klik hadden en dat mijn stomme moment van het kussen het had aangewakkerd. Ik lachte even.
    'Zullen we?'


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling relaxed | at the beach with Adam


    'Ik zou de hele nacht samen met jou hier door kunnen brengen,' zei Adam en hoewel zijn toon niet geheel serieus klonk, voelde ik dat ik bloosde. Het voelde goed dat hij het duidelijk naar zijn zin had met mij als gezelschap, dat was namelijk geheel wederzijds.
    'Maar jouw plan is ook een goed idee,' vervolgde hij toen, waarna hij een kus op mijn wang drukte. Direct daarna voelde ik hoe hij onder water mijn hand vastpakte. Ik knikte bevestigend en liet het toe hoe hij mij mee trok naar de kant. Toen we bij onze spullen waren aangekomen, liet hij mijn hand los, om zijn blouse op te raken. Terwijl ik keek hoe hij het kledingstuk aantrok, griste ik mijn jurkje uit het zand. Ik trok het aan, maar knoopte het niet dicht. Het was nog steeds niet koud en daarbij was mijn bikini en de rest van mijn lichaam nog nat.
    'Het is eigenlijk best raar dat in een paar uur tijd de hele band die je met iemand hebt zo kan veranderen,' zei Adam toen. Even keek ik hem aan.
    'Soms kan het raar lopen,' antwoordde ik met een lach. Ik bedoelde 'raar' niet als negatief. Ik was blij dat Adam en ik deze avond dichter bij elkaar waren gekomen. Op de een of andere manier was onze band al goed geweest en had zijn onverwachte kus goed uitgepakt.
    'Zullen we?' zei hij toen, waarop ik bevestigend knikte. Ik raapte mijn tasje en mijn schoenen van de grond en pakte met mijn vrije hand Adam's hand vast. Op de een of andere manier voelde het alsof we nooit anders hadden gedaan dan hand in hand lopen.
    'Vertel, gaan we naar jouw appartement?' vroeg ik toen met een glimlach. Het leek me fijn om de rest van de avond samen door te brengen en aangezien Adam een huisdier had, leek het me logischer om naar zijn plek te gaan.
    'Als we hier nog een stuk rechtdoor lopen en dan links gaan, komen we ook op de weg naar huis,' zei ik toen, nog voor Adam antwoord kon geven. Ik had er geen behoefte aan om langs het feest terug te lopen. Alles wat ik op dat moment nodig had was Adam's gezelschap.


    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    Nina knikte en ik voelde hoe ze opnieuw mijn hand pakte. Snel bukte ik om met mijn nog vrije hand mijn slippers op te pakken.
    'Vertel, gaan we naar jouw appartement?' Vroeg ze me met een glimlach. Ik lachte even.
    'Als we hier nog een stuk rechtdoor lopen en dan links gaan, komen we ook op de weg naar huis,' Zei Nina voordat ik antwoord kon geven.
    'Is allebei goed, Queen zal het niet leuk vinden dat je haar quality time inpikt.' Lachte ik. Normaal gesproken was ik bijna elke avond alleen met Queen en kwam ze bij me op de bank liggen. Maar ik wist ook dat Queen bezoek helemaal niks uitmaakte. Ze was een rustige hond en wachtte altijd alles rustig af.
    'Maar dan heeft ze pech.' Voegde ik grijnzend toe. Ik volgde de weg die Nina had aangewezen. Hij kende deze weg niet, maar het leuk korter dan hoe ze op de heen weg waren gelopen aangezien er al vrij snel tekenen van de bewoonde wereld tevoorschijn kwamen. Ik lachte even in mezelf. Het moment dat ik ja zei tegen haar uitnodiging om met haar mee te gaan naar het strandfeest waar iedereen het al weken over had, had ik nooit gedacht dat het zo zou verlopen. Ergens was ik er bijna van overtuigd geweest dat ik Nina halverwege de avond niet meer zou kunnen vinden en op den duur in mijn eentje terug zou zijn gaan lopen. Om vervolgens thuis naast Queen op de bank te kruipen en de tv aan te zetten. Ik had nooit durven hopen, laat staan denken, dat de avond op de manier dat het nu deed zou verlopen.
    Zwijgend liepen we de route richting het appartementencomplex waar we beiden woonden. Het gebouw kwam al snel in zicht en ik liet Nina's hand los om de zware deur te openen.
    'Ik denk dat ik dan wel mijn sleutels nodig heb.' Lachte ik terwijl ik doelend wees naar het tasje van Nina.


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling excited | at the beach with Adam


    'Is allebei goed, Queen zal het niet leuk vinden dat je haar quality time inpikt,' zei Adam met een lach. Vrolijk nam ik zijn lach over. Ik wist dat Queen een lieve, rustige hond was en ik maakte me er niet zo druk over.
    'Maar dan heeft ze pech,' voegde hij toen met een grijns toe.
    Zwijgend begonnen we aan de weg naar het appartementencomplex. Ergens was ik blij dat Adam het prima vond om deze weg te lopen. Niet alleen was de route korter, ik was blij dat ik het feest kon ontwijken. Ik merkte dat Adam even in zichzelf lachte en vroeg me af waar hij aan dacht. Zachtjes kneep ik even in zijn hand.
    Al snel kwam het bekende appartementencomplex in zicht. Adam liet mijn hand los en opende de zware deur die toegang gaf tot het gebouw voor me. Even dacht ik aan hoe de rest van de avond zou gaan verlopen, maar ik durfde nergens op te hopen. Tot nu toe hadden de gebeurtenissen van deze avond mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Ik schrok op uit mijn gedachten toen Adam de stilte verbrak.
    'Ik denk dat ik dan wel mijn sleutels nodig heb,' zei hij terwijl hij naar mijn tasje wees. Ik lachte even naar hem en viste toen zijn sleutels uit mijn tasje.
    'Laat mij maar even,' zei ik met een knipoog, waarna ik de sleutel in het slot draaide en de deur opende. Ik voelde me bij Adam zo thuis dat ik mijn schoenen en tasje naast de deur op de grond liet vallen. Daarna richtte ik mijn aandacht op Queen, die vrolijk aan kwam lopen.
    'Hoi schoonheid,' zei ik, waarna ik op mijn hurken ging zitten om het dier achter haar oren te kriebelen.
    Even later kwam ik overeind en draaide mijn lichaam soepel naar Adam.
    Ik legde mijn handen zachtjes op zijn heupen en ging even op mijn tenen staan. Zachtjes drukte ik mijn lippen op het puntje van zijn neus. Lachend keek ik hem aan, waarna ik mijn lippen naar zijn mond verplaatste. Ik voelde de opwinding en de lust door mijn lichaam gieren en verbrak daarna de kus.
    'Vertel, handsome, wat staat er op het programma van ons privé feestje?' vroeg ik hem waarna ik in afwachting van zijn antwoord op mijn onderlip beet.


    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    Kort lachte Nina naar me om vervolgens mijn sleutels uit haar tasje te halen.
    'Laat mij maar even,' zei Nina met een knipoog. Ik keek toe hoe ze de sleutel in het slot stak en deze vervolgens om draaide en de deur opende. Haar schoenen en tasje belandden naast de deur en vrijwel meteen liep Nina door naar Queen, die hen vrolijk kwam begroeten. Ik stapte zelf uit mijn slippers en legde mijn zonnebril op het kastje dat naast de deur stond. Tot mijn opluchting was de temperatuur in mijn appartement flink gezakt in de paar uur dat ik er niet was geweest. Het voelde niet meer broeierig en plakkerig. Ik keek toe hoe Nina Queen begroette en vervolgens op haar hurken bij Queen ging zitten en achter haar oren kriebelde. Niet veel later stond ze op en draaide zich naar mij, ik glimlachte. Haar bewegingen waren zo soepel dat ze bijna sierlijk te noemen waren. Ik voelde hoe ze haar handen zachtjes op mijn heupen legde en op haar tenen ging staan. Zachtjes werden haar lippen op mijn neus gedrukt waarna ze me lachend aankeek. Ik lachte terug. Haar lach was lief, maar had iets ondeugends alsof ze betrapt was op het kattekwaad wat ze uit haalde. Haar lippen vervolgden hun weg naar mijn mond. Gewillig zoende ik haar terug. Het gevoel van lust en verlangen keerde terug in mijn lichaam en ik legde mijn armen om haar middel. Nina verbrak de kus en keek me aan.
    'Vertel, handsome, wat staat er op het programma van ons privé feestje?' Ergens hoorde ik iets uitdagends in zijn stem al kon il niet plaatsen of dat echt zo was of dat ik dat wílde horen. Ze beet op haar onderlip en keek me afwachtend aan.
    'Misschien iets van dit?' Ik legde mijn hand op haar wang en drukte mijn mond op die van Nina, waarna ik zachtjes op haar onderlip zoog. Ik voelde een rilling over mijn lichaam trekken. Langzaam liet ik haar los.
    'Of meer van dit?' Ik lachte en liet mijn handen of haar lichaam glijden. In haar zij stopte ik.
    'Misschien van alles wat?' Vroeg ik waarna ik haar in haar zij stevig vastpakte en kort optilde om haar op de armleuning van de bank te zetten. Ik boog voorover en drukte voor de zoveelste keer deze avond mijn lippen op die van haar. Vrij snel verbrak ik de kus en zocht haar blik.
    'Blijf je hier vannacht?'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 8:58 ]


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling excited | at Adam's place


    Misschien iets van dit?' zei hij quasi-onschuldig waarna hij zijn hand op mijn wang legde en zijn lippen op de mijne drukte. Met overgave zoende ik hem terug. Er klonk een lachje uit mijn keel toen hij kort daarna op mijn onderlip zoog. Langzaam liet hij me los.
    'Of meer van dit?' vroeg hij, waarna ik zijn handen over mijn lichaam voelde gaan. Hij lachte even, wat me intern deed smelten en liet zijn handen ter hoogte van mijn middel pauzeren. Het kostte me de grootst mogelijke moeite om me in te houden en hem niet nog dichter tegen me aan te drukken, maar ik vond het leuk dat Adam de leiding nam, dus wachtte ik enigszins nerveus af wat zijn volgende stap zou zijn.
    'Misschien van alles wat?' zei hij daarna. Ik was er bijna zeker van dat ik lust in zijn stem bespeurde, maar misschien projecteerde ik mijn eigen gevoelens op Adam zonder dat hij zich hetzelfde voelde. Ik schrok op uit mijn gedachten toen hij zijn greep om mijn middel verstevigde en me met gemak optilde om me vervolgens zachtjes te laten landen op de armleuning van zijn bank.
    Mijn hart begon sneller te slaan toen hij zich naar me toe boog en zijn lippen opnieuw liet ontmoeten met de mijne. Voor mijn gevoel verbrak hij de kus opnieuw te vroeg, maar voor ik hem naar me toe kon trekken, vond hij mijn blik.
    'Blijf je hier vannacht?' vroeg hij met een mengeling van verwachting en zachtheid. Zijn vraag was misschien niet onverwacht, maar het zorgde ervoor dat ik even in de lach schoot. Deels kwam dat omdat ik het heel lief vond dat hij het vroeg, voorzichtig bijna. Daarnaast merkte ik dat zijn uitnodiging me nerveus maakte. Ik kon me de laatste keer dat ik bij iemand had geslapen niet herinneren. Dat was een privilege wat ik bewaarde voor mensen waar ik oprecht om gaf en dat waren er nog maar weinig geweest. Even keek ik naar Adam. Als er op dit moment iemand in mijn leven was waar ik oprecht om gaf en gevoelens voor had, was hij het wel. Zonder direct te antwoorden, liet ik mijm vingertoppen over zijn buikspieren glijden. Zijn blouse hing nog altijd open, iets waar ik erg blij mee was omdat ik nu continu zijn lichaam kon bekijken.
    'Graag,' zei ik met een lach.
    'Mijn vader had het ook nooit goed gevonden als ik zo laat nog alleen naar huis moest lopen,' zei ik toen bij wijze van een grap. Mijn vader was inderdaad altijd erg beschermend geweest, maar drie stappen naar mijn eigen voordeur had hij vast goed gekeurd. Ik merkte dat ik grapjes maakte om mijn zenuwen te verbloemen, dat deed ik nou eenmaal altijd. Ik hoopte niet dat Adam dat verkeerd op zou vatten.
    Soepel haakte ik mijn vingers achter de dunne stof van zijn openhangende blouse.
    'Oh, Sorry,' zei ik gemaakt onschuldig toen ik zijn blouse uittrok en op de grond liet vallen. Vervolgens pakte ik zijn onderarmen vast en trok hem dichter naar me toe. Ik drukte mijn lippen met kracht op de zijne en likte daarna kort over zijn onderlip. Met een lach die ondeugend moest lijken, keek ik hem aan.
    'Ik zou vannacht nergens liever zijn dan hier bij jou, Adam King.'




    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 13:12 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    Ik keek toe hoe Nina plotseling in de lach schoot. Ik wist niet of het door nervositeit kwam of dat ik een belachelijk voorstel had gedaan. Toen keek ze me aan en liet haar vingers zachtjes over mijn buik glijden.
    'Graag,' abtwoordde Nina uiteindelijk met een lach.
    'Mijn vader had het ook nooit goed gevonden als ik zo laat nog alleen naar huis moest lopen,' Voegde Nina toen toe. Ik schoot in de lach. Waarschijnlijk zat er wel een kern van waarheid in wat ze zei, maar ik begreep dat ze een grapje maakte aangezien ze binnen vier of vijf grotr stappen thuis zou zijn. Ik keek toe hoe Nina haar vingers in mijn blouse zette en voelde deze van mijn schouders glijden.
    'Oh, Sorry,' Verontschuldigde Nina zich op een gemaakte onschuldige toon en het liet een lach op mijn gezicht verschijnen. Ik voelde hoe ze me aan mij onderarmen naar zich toe trok. Toen ik naar haar idee dichtbij genoeg stond voelde ik dat Nina haar lippen krachtig op de mijne drukte. Haar tong ging langs mijn onderlip. Met opnieuw een ondeugende lach rond haar lippen keek ze vervolgens aan.
    'Ik zou vannacht nergens liever zijn dan hier bij jou, Adam King.' Vertelde ze me. Ik voelde mijn mondhoeken omkrullen en keek haar lachend aan.
    'Dat is het antwoord waar ik op hoopte.' Ik keek haar even aan. Ik liet mijn handen over haar rug gaan en toen ik bij haar schouders aan kwam trok ik soepel haar loshangende jurkje uit. Op moment als deze zou ik willen dat ik gedachten kon lezen. Dat ik precies kon weten wat er door Nina heen ging en dat ik wist wat ze wilde. Ik trok haar overeind van de bank en legde mijn handen losjes op haar heupen.
    'En wat wordt er van mij verwacht deze avond, McQueen?' De toon waarop ik het zei klonk uitdagend, maar ik kon zelf niet helemaal plaatsen of ik het daadwerkelijk vroeg om haar te plagen of om dat ik zeker wilde weten wat ik wel en niet kon doen.


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling nervous but excited | at Adam's place


    Adam keek me even aan en ik was er bijna zeker van dat ik een vlaag van opluchting over zijn gelaat zag gaan.
    'Dat is het antwoord waar ik op hoopte,' zei hij. De aanraking van zijn handen over mijn rug was aangenaam en ik voelde hoe ik kippenvel kreeg. Toen zijn handen mijn schouders hadden bereikt, trok hij soepel aan de kanten stof van mijn jurkje, waarna het op de grond belandde. Met gemak trok hij me overeind en legde zijn handen losjes op mijn heupen. Op de een of andere manier vond ik het helemaal niet erg om zo schaars gekleed bij hem te zijn. Ik was niet zelfverzekerd over mijn lichaam en ik was zeker van mening dat ik wel wat kilootjes mocht aankomen. Het langdurige gebruik van verdovende middelen had ervoor gezorgd dat ik veel was afgevallen. Zowel mijn ribben als mijn heupbotten zaten onder een veel te dun laagje vel. Op de een of andere manier voelde ik me toch op mijn gemak, zelfs met zo weinig kleren aan. Er was iets aan Adam's houding, zijn zachtheid en zijn begripvolle manier van doen, dat ervoor zorgde dat mijn twijfels over mezelf verdwenen. Hij zorgde ervoor dat ik me goed voelde over mezelf.
    'En wat wordt er van mij verwacht deze avond, McQueen?' vroeg hij plotseling, met een duidelijk hoorbare uitdagende ondertoon. Ik beet even nadenkend op mijn onderlip. Ergens dacht ik dat Adam de vraag stelde om te peilen hoe ver hij kon gaan. Als ik hem niet oprecht leuk had gevonden, had ik allang aanstalten gemaakt om hem in bed te krijgen, maar juist omdat ik echt gevoelens voor hem had, wilde ik rustig aftasten wat zijn verwachtingen waren. Ik wilde de fijne band die we aan het opbouwen waren niet verpesten door te hard van stapel te lopen.
    'Volgens mij heb je me een beetje van alles beloofd,' antwoordde ik op fluistertoon. Mijn handen vonden zich als vanzelf een weg langs zijn hals, over zijn borstkas naar zijn buikspieren. Op de rand van zijn zwembroek bleven mijn vingertoppen even hangen. Op de een of andere manier durfde ik niet zo goed de volgende stap te zetten. Ik was bang dat Adam het niet wilde, al had hij me geen enkel teken gegeven dat dat zo zou zijn. Voorzichtig pakte ik zijn handen vast en verplaatste die naar mijn billen. Ik boog me zo dicht naar hem toe dat onze lippen elkaar net niet raakten.
    'Ten zij jij niet alles wilt, natuurlijk,' zei ik, eveneens op uitdagende toon, al was ik erg benieuwd naar zijn antwoord.



    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    Ik zag hoe Nina op haar onderlip beet, alsof ze nadacht over wat ze hem ging antwoorden. Ik vroeg me af wat er door haar hoofd heen ging, waar ze op dit moment aan dacht.
    'Volgens mij heb je me een beetje van alles beloofd,' antwoordde Nina op fluistertoon, terwijl haar handen hun weg vonden langs mijn hals. Even sloot ik mijn ogen. Haar handen gingen over mijn borst naar beneden over mijn buik. Toen haar vingers op de rand van mijn zwembroek even bleven hangen opende ik mijn ogen weer en keek Nina aan. Ze pakte mijn handen voorzichtig vast en legde ze op haar billen. Ze boog zich dichter naar me toe, waardoor onze lippen elkaar bijna raakten.
    'Ten zij jij niet alles wilt, natuurlijk,' zei Nina op net zo'n uitdagende toon als ik haar net de vraag had gesteld. Ik schudde lachend mijn hoofd. Ik boog me naar de zijkant van Nina's gezicht.
    'Vanzelfsprekend wil ik alles.' Fluisterde ik met een flirterige toon in mijn stem. Zachtjes drukte ik een kus naast haar oor. En terwijl mijn handen nog steeds op haar billen lagen drukte ik Nina steviger tegen me aan. Ik verplaatste mijn handen via haar zij naar haar buik en langzaam ging ik omhoog. Ik voelde nu hoe dun Nina eigenlijk was tegenover mijn lichaam. Met mijn handen net boven haar buik en net onder haar bikinitopje duwde ik haar een stukje van me af. Ik liet haar middel los om mijn handen op haar wangen te leggen en mijn mond op die van Nina te drukken. Ik voelde ergens zenuwen door mijn lichaam gieren. Ik was bang dat Nina vond dat ik te ver of te snel ging. Toen ik de kus verbrak glimlachte ik even naar haar. Waarna ik mijn handen op haar rug legde en voorzichtig liet ik mijn handen onder het broekje van Nina's bikini over haar billen glijden. Ik probeerde Nina's blik te vangen, alsof ik toestemming wilde vragen voor wat ik deed, om te kijken of het geen verboden terrein was.
    Vrijwel vanzelf trok ik mijn handen terug en streek een pluk van haar haar achter haar oor.
    'Ik mag jou wel, McQueen.' Lachte ik naar Nina.
    'Ik mag jou wel.' Herhaalde ik zachter waarna ik mijn lippen opnieuw die van Nina liet ontmoeten.


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling nervous but excited | at Adam's place


    'Vanzelfsprekend wil ik alles,' fluisterde Adam me op flirterige toon toe. Ik voelde hoe hij een kus naast mijn oor drukte. Mijn zijn handen nog altijd op mijn billen, trok hij mijn lichaam dichter tegen het zijne. Zijn handen gleden naar boven tot net onder mijn bikinitopje. Stiekem baalde ik toen hij me een stukje van zich afduwde. Even dacht ik dat hij letterlijk afstand wilde nemen, maar die gedachte liet ik al snel varen toen hij zijn handen naar mijn wangen verplaatste en zijn lippen op de mijne drukte. Mijn opwinding leek met de seconde te stijgen en ik kuste hem met overgave terug. Toen hij de kus had verbroken, keek hij me even glimlachend aan. Voorzichtig, teder bijna, liet hij zijn handen vanaf mijn rug onder de stof van mijn broekje glijden. Ik merkte dat hij mijn blik zocht en ik glimlachte bevestigend. Op de een of andere manier voelde al zijn aanrakingen goed, ik had verre van het gevoel dat hij te snel ging of overhaaste. Deze avond was nou eenmaal raar gelopen, waar ik erg blij mee was. Naar mijn mening trok hij te snel zijn handen terug en duwde toen een pluk haar achter mijn oor.
    'Ik mag jou wel, McQueen,' vertelde hij me met een lach.
    'Ik mag jou wel,' herhaalde hij toen zachter, waarna hij zijn lippen weer op de mijne drukte. Dit keer liet ik mijn handen ook over zijn rug gaan. Langzaam verschoof ik mijn handpalmen naar beneden, tot mijn handen op zijn billen lagen. Ik verbrak de kus niet bewust, maar mijn brede lach maakte het zoenen moeilijker.
    'Dat komt dan goed uit, King. Ik mag jou ook heel graag,' antwoordde ik. De lach op mijn gezicht kon waarschijnlijk niet breder, maar ik kon er niks aan doen. Ik had me tijden niet zo volmaakt en intens gelukkig gevoeld als op dit moment. Langzaam verplaatste ik mijn handen naar zijn heupen. Ik zette een paar stappen opzij, zodat Adam met zijn rug naar de bank stond. Waarschijnlijk omdat hij mijn actie niet verwachtte, lukte het me om hem omver te duwen. Met een plof landde hij op de bank. Ik glimlachte even tevreden, waarna ik voor hem ging staan. Ik zette mijn knieën aan weerszijden van zijn bovenbenen en ging zo bij hem op schoot zitten. Ik boog me naar hem toe en drukte toen een vederlichte kus op zijn lippen.
    'En geloof me, ik ben echt niet breekbaar. Ik vind het wel sexy als je precies doet wat je wil, zonder je zorgen te maken of je dat wel kan maken. Onthou maar gewoon dat ik alles met je wil doen en dat ik op dit moment niet gelukkiger zou kunnen zijn,' zei ik daarna. Ik hoopte dat het iets van de spanningen van Adam weg zou nemen. Ik voelde aan hem dat hij aan het aftasten was, maar ik wilde dat hij wist dat het oké was. Ik hoopte dat hij me zou geloven en het initiatief durfde te gaan nemen.



    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    16+
    Is het hier al nodig? Voor de zekerheid in ieder geval.

    Nina liet haar handen over mijn rug gaan. Waarna ze ze verschoof naar mijn billen. Ik voelde hoe haar lippen zich onder de mijne vervormden in een brede lach waardoor de kus werd verbroken. Ik nam haar lach makkelijk over
    'Dat komt dan goed uit, King. Ik mag jou ook heel graag,' Vertelde Nina me, wat me opnieuw liet lachen. Haar handen verplaatsten zich naar mijn heupen en ik trok mijn wenkbrauwen op toen ze een paar stappen opzij deed. Ik vroeg af wat het nut ervan was en net toen ik een stap haar kant op wilde doen voelde ik haar handen op mijn liggen duwen. Ik kon mijn evenwicht niet bewaren en ik voelde hoe ik op de bank achter me landde. Aan Nina's tevreden glimlach te zien was dat ook wat ze hoopte. Ik keek lachend en vragend om hoog waar Nina bleef staan. Ik voelde hoe ze haar knieën naast mijn beide bovenbenen zette en op die manier op mijn schoot ging zitten. Ze boog zich voorover en drukte een zachte kus op mijn lippen.
    'En geloof me, ik ben echt niet breekbaar. Ik vind het wel sexy als je precies doet wat je wil, zonder je zorgen te maken of je dat wel kan maken. Onthou maar gewoon dat ik alles met je wil doen en dat ik op dit moment niet gelukkiger zou kunnen zijn,' Vertelde ze me op een toon alsof ze voelde dat ik aan het aftasten was hoe ver ik kon gaan, alsof ze wilde dat ik initiatief ging nemen. Meestal deed ik dat wel, vaak al veel sneller dan nu bij Nina. Op de een of andere manier voelde alles bij Nina anders. Ik vond het bij haar veel belangrijker te weten of ze alles wat ik deed ook wel echt oké vond. Even keek ik haar aan en toen krulden mijn mondhoeken langzaam om waarna ik Nina omver trok zodat ze boven op me belandde. Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd. Na een paar minuten liet ik me langzaam onder Nina vandaan rollen en ging naast de bank staan. Ik boog voorover en met gemak tilde ik Nina van de bank op, mijn ene arm hield ik in haar knieholtes en de ander onder haar rug. Mijn slaapkamer was maar een paar stappen lopen vanaf de bank en ik duwde de deur met mijn schouder open waarna ik Nina voorzichtig op mijn bed legde. Ik volgde het voorbeeld wat Nina eerder had gegeven en zette mijn knieën aan weerszijden van haar bovenbenen. Alleen zorgde ik dat ik niet teveel op Nina leunde. Ik boog me voorover en drukte mijn lippen krachtig op die van Nina waarna ik weer rechtop ging zitten. Ik liet mijn handen langs de zijkanten van haar lichaam glijden. Vanaf haar buik drukte ik een spoor van kusje tot ik bij haar hals was aangekomen. Ik keek haar kort aan.
    'Zeker?' Vroeg ik waarna ik mijn handen op haar rug legde waar ze de sluiting van haar bikinitopje vonden. Voorzichtig maakte ik hem open. Ik voelde het verlangen weer opborrelen en liet mijn handen naar de voorkant van haar lichaam gaan waarna ik opnieuw een kus op haar mond drukte.


    chaos makes the muse