• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Villainess schreef:
    (...)

    Vacation me friend. Boerderij van vrienden, we zitten in het voorhuis. Wel leuk hoor, maar je verveeld je wel snel :')

    Maar hoe ken jij dit hopeloos afgelegen oord?


    Mijn ouders wonen in Dedemsvaart, dat ligt er vlak naast. Ook niet megagroot, maar in vergelijking met Balkbrug luxieus. Je bevindt je overigens in een streek waar veel drugs wordt verhandeld (in Dedemsvaart in ieder geval wel), dus het wietveld verbaast mij niet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah, Dedemsvaart, daar was ik vanmiddag nog ^^ Ja, BB is drama, een half uur in de snikhete zon fietsen voor de eerste supermarkt :')
    Ergens verbaasd het me ook niet, want je ziet vaak veel drugshandel in dit soort streken. Maar toch, zo'n gigantisch veld helemaal open en bloot was wel apart.

    Nu weer in de trein. Drie uur lang. Back naar Groningen. Whoop.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ''Hey, dit is Yolanda en ze heeft verkering!''
    Gaat pa dat aan iedereen in de Jumbo vertellen... -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk heb ik gewoon zin om in mijn bed te duiken


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, we gaan dus wss naar een dierenpark zaterdag... Teleurgesteld? Ja, want ik had een pretpark gehoopt. Leuk dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste. Tip. Ooit.


    What would Emma do?

    Echt even serieus? Gaan ze een onschuldig persoon onder schot houden in Brussel, terwijl hij gewoon een stralingskunde student is. Niet iedereen met een jas met draden is meteen een terrorist hoor. Je kunt hem ook gewoon aanspreken en vragen waarom hij dat draagt in plaats van hem meteen onder schot te nemen voor DRIE uur. Man, man, ze jagen onschuldige mensen het angst toe. Godsamme.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Muh, ik verveel me. ;c


    Caution first, always.

    Een 9 voor m'n examinerende toets?! Hoe dan?!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Huiliehuiliehuil


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Echt even serieus? Gaan ze een onschuldig persoon onder schot houden in Brussel, terwijl hij gewoon een stralingskunde student is. Niet iedereen met een jas met draden is meteen een terrorist hoor. Je kunt hem ook gewoon aanspreken en vragen waarom hij dat draagt in plaats van hem meteen onder schot te nemen voor DRIE uur. Man, man, ze jagen onschuldige mensen het angst toe. Godsamme.


    Hij antwoordde blijkbaar niet normaal op die vraag ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hij antwoordde blijkbaar niet normaal op die vraag ...

    Joh, hij werd meteen onder schot gehouden. Ik zou alleen maar zitten janken hoor op zo'n moment en niet in staat zijn om te antwoorden. Misschien raakte hij wel in paniek of zo waardoor hij dus niet kon antwoorden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dewgong schreef:
    Beste. Tip. Ooit.



    Thanks! Je hebt gelijk, dit is echt heel goed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het moment dat ik een jurkje aan hebt en ineens heel lady-like moet gaan zitten terwijl ik normaal de gekste houdingen heb


    "It means no worries, for the rest of your days"