• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Beetje afspreken met je ex? Don't even dare!

    Ik ben zo blij dat ik deze broek niet past. Niet alleen omdat hij een redelijk kleine maat heeft en dit goed is voor mijn zelfvertrouwen maar ook omdat hij gewoon leuk is


    "Ignite, my love. Ignite."

    Articuno schreef:
    Beetje afspreken met je ex? Don't even dare!

    Eindelijk gedumpt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Joh, hij werd meteen onder schot gehouden. Ik zou alleen maar zitten janken hoor op zo'n moment en niet in staat zijn om te antwoorden. Misschien raakte hij wel in paniek of zo waardoor hij dus niet kon antwoorden.


    Toch geen uren aan een stuk?
    Ik ben het eigenlijk volledig oneens met je. :') Moest ik iemand met dit weer in een winterjas zien lopen waar draden uit steken, ik zou direct de politie bellen, denk ik. In Brussel nemen ze geen risico's meer na die aanslag, en zeker niet met de nationale feestdag van morgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Toch geen uren aan een stuk?
    Ik ben het eigenlijk volledig oneens met je. :') Moest ik iemand met dit weer in een winterjas zien lopen waar draden uit steken, ik zou direct de politie bellen, denk ik. In Brussel nemen ze geen risico's meer na die aanslag, en zeker niet met de nationale feestdag van morgen.


    Nja, ik vind dat ze een beetje hebben overdreven. Natuurlijk, voorzorgsmaatregelen zijn goed, maar ze hebben iemand nu angst gegeven voor iets onbenulligs. Hij was alleen een student weet je. Hij was straling aan het meten.
    Maar ik snap je wel hoor

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij irriteert mij (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben ik aan letterlijk elke plant allergisch?


    What would Emma do?

    For real? Oh damm I'm so done with everything and everyone. I'm out hahaha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hij: 'are you a ravenclaw?'
    Ik: 'no, I'm a proud Gryffindor!'
    Hij: 'You could also be a Ravenclaw'
    Ik: 'yes, but I am a Gryffindor with maybe a bit of Hufflepuff'
    Hij: 'you are cute like a Hufflepuff!'
    Ik: 'but I am a Gryffindor'
    Hij: 'Slytherin is also fun. I am a Slytherin.'
    Ik: 'okay, hahaha'



    Hij: 'do you like lord of the rings?'
    Ik: 'I do!'
    Hij: 'Do you speak Elvish?'
    Ik: 'a little bit: *goede avond in het Elfs*'
    Hij: 'so cool! I don't speak it.'
    Ik: '*Ga een ork zoenen in het Elfs*'
    Hij: 'so impressive. What's your favourite race in Lord of the Rings'
    Ik: 'Hobbits! But also Dwarves because they're so stubborn.'
    Hij: 'i think you would like the Elves!'
    Ik: 'but I like hobbits better!'
    Hij: 'not the Elves?'

    Really?:') mag ik ook mijn eigen keuzes maken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En toen was de trein naar Groningen om onbekende redenen verdwenen. Hmm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt helemaal niks met Game of Thrones maar ik geloof dat ik de soundtrack echt een van de mooiste soundtracks ooit vind


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb echt helemaal niks met Game of Thrones maar ik geloof dat ik de soundtrack echt een van de mooiste soundtracks ooit vind


    all the yes.


    Heaven is a place that we all have

    Brrr dit voelt raar, het onweer is verdwenen zonder los te barsten. Alsof de wereld zijn adem inhield... en weer los liet toen er niks gebeurde. Het voelt onafgemaakt ofzo.

    'Ben ik een plant of een dier?'
    'Je bent een schimmel.'

    Ik voel me gemeen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    FUCK YOU


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.