• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Goldblum schreef:
    (...)
    Whaat. Is dat niet illegaal dan? :')


    Ugh benauwd... ;/


    Don't know really. Maar afgezien van de bewoners zelf komt er geen kip dus ze worden toch niet gepakt. Maar ze nemen wel een risico, plus je kan 's nachts makkelijk een shitload afknippen en wegsmokkelen.

    Edit: blijkbaar mag je maximaal vijf wietplantjes in je bezit hebben :') Dit komt eerder in de buurt van 20.000 lol

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 18:13 ]

    Ugh, waarom is een vakantie vinden zo lastig? Turkije, je bent heel vervelend momenteel.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)

    Gewoon, plantjes ^^ In Balkbrug, le middle of nowhere.
    Man man man waar maken mensen zich druk om :') Ik hou het wel bij een chocolade verslaving.



    Hahahahaha balkbrug wtf are u doing there


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Please do come.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    REGEN. Yes. Thanks.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    REGEN. Yes. Thanks.


    im praying for rain


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mignon schreef:
    REGEN. Yes. Thanks.


    Gimmeh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dratini schreef:
    (...)


    Hahahahaha balkbrug wtf are u doing there


    Vacation me friend. Boerderij van vrienden, we zitten in het voorhuis. Wel leuk hoor, maar je verveeld je wel snel :')

    Maar hoe ken jij dit hopeloos afgelegen oord?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 18:10 ]

    Verdomme. Waarom voel ik me ineens zo alleen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mignon schreef:
    REGEN. Yes. Thanks.

    Omg dit is zó fijn


    Thomas=tof

    Het is zo lekker koel nu buiten. Aah (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hol, je hol, stop je kutkop in je hol.


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    Je hol, je hol, stop je kutkop in je hol.

    Nou nou


    Thomas=tof

    Villainess schreef:
    (...)

    Don't know really. Maar afgezien van de bewoners zelf komt er geen kip dus ze worden toch niet gepakt. Maar ze nemen wel een risico, plus je kan 's nachts makkelijk een shitload afknippen en wegsmokkelen.

    Edit: blijkbaar mag je maximaal vijf wietplantjes in je bezit hebben :') Dit komt eerder in de buurt van 20.000 lol

    Hahaha ja dat wist ik wel. Mijn buren hebben hier van die planten in de achtertuin staan, maar zo'n plantage leek me idd wel te ver gaan. :'D


    Wauw, 10 regendruppels en het is weer gedaan... ;l


    Caution first, always.

    Dit is echt zo fucking hilarisch. Wacht maar af jij.


    — Inner peace, it's hard to find. —