• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Syoxisia schreef:
    Heeft iemand een idee welke eigenschappen passen bij een asshole? Ik ben een beetje blanco oeps.


    Egoïstisch, materialistisch, onbetrouwbaar, humor die ten koste van anderen gaat.


    Your make-up is terrible

    naestivate schreef:
    @Syoxisia Ik ben zelf even inspiratieloos at the moment, maar als er me iets te binnenschiet laat ik het je weten.

    Elijah is nog op zoek naar:

    - Gay best friend
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    - Soulmate


    I got Becca?

    @Syoxisia, arrogant, narcistisch, manipulatief, player


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog steeds mensen voor Brian nodig c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Egoïstisch, materialistisch, onbetrouwbaar, humor die ten koste van anderen gaat.


    Thanks!

    @Syoxisia, arrogant, narcistisch, manipulatief, player


    Thanks!


    Okay, ik heb Preston eigenschappen erbij gegeven, als het met elkaar botst mogen jullie het zeggen, graag zelfs haha.


    That is a perfect copy of reality.

    naestivate schreef:
    @Syoxisia Ik ben zelf even inspiratieloos at the moment, maar als er me iets te binnenschiet laat ik het je weten.

    Elijah is nog op zoek naar:

    - Gay best friend
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    - Soulmate


    Oli is zn soulmate. Ik ship die shit hardcore.


    Spinning around, I'm weightless.

    Aerodactyl schreef:
    Nog steeds mensen voor Brian nodig c:



    Ik heb Oliver en Elizabeth voor je, en voor later ook lily!


    Spinning around, I'm weightless.

    Aerodactyl schreef:
    Nog steeds mensen voor Brian nodig c:


    Ik heb Gabriella eventueel (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Anyways, iemand die in is voor een negatieve/"positieve" relatie met Preston Royce?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Anyways, iemand die in is voor een negatieve/"positieve" relatie met Preston Royce?


    Ik heb het gevoel dat hij en Eliza OF fwb zouden zijn OF close OF de grootste hekel aan elkaar hebben


    Spinning around, I'm weightless.

    In hoeverre mogen relaties tussen de hogwarts leerlingen en de rest worden afgesproken? Gezien die elkaar nog niet echt kennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik heb het gevoel dat hij en Eliza OF fwb zouden zijn OF close OF de grootste hekel aan elkaar hebben


    Gezien ik denk dat Eliza best wel een populaire meid is - vermoed ik dat hij haar gaat gebruiken als "vriendin" om zijn eigen populariteit een boost te geven hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Velaris schreef:
    In hoeverre mogen relaties tussen de hogwarts leerlingen en de rest worden afgesproken? Gezien die elkaar nog niet echt kennen.


    Relaties die nog ontwikkeld worden mogen vrij afgesproken worden. Natuurlijk is het altijd leuker als je alleen een beetje vaag afspreekt van "ik denk dat die twee elkaar goed zullen mogen als ze elkaar ontmoeten", maar ik snap heel goed dat je soms echt een idee krijgt van WOW DIT MOETEN ZIJ ECHT DOEN, en dan zal ik je niet stoppen ^^ probeer het in ieder geval niet overal bij te doen. Lekker vaag, of niet?


    Spinning around, I'm weightless.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Gezien ik denk dat Eliza best wel een populaire meid is - vermoed ik dat hij haar gaat gebruiken als "vriendin" om zijn eigen populariteit een boost te geven hahaha.


    Hehehe, is goed


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Relaties die nog ontwikkeld worden mogen vrij afgesproken worden. Natuurlijk is het altijd leuker als je alleen een beetje vaag afspreekt van "ik denk dat die twee elkaar goed zullen mogen als ze elkaar ontmoeten", maar ik snap heel goed dat je soms echt een idee krijgt van WOW DIT MOETEN ZIJ ECHT DOEN, en dan zal ik je niet stoppen ^^ probeer het in ieder geval niet overal bij te doen. Lekker vaag, of niet?


    Naja, ik vind hetzelf vaak niks als er al van alles gesproken wordt als personages elkaar nog niet eens kennen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Naja, ik vind hetzelf vaak niks als er al van alles gesproken wordt als personages elkaar nog niet eens kennen haha.


    Dat hoeft dus ook niet, liever niet zelfs, maar soms krijg je hele ideeën over twee mensen, and who am I to stop you


    Spinning around, I'm weightless.