• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zo zat van vriendschappen waar ik alle moeite moet doen en genegeerd wordt zonder excuus, want blijkbaar is het helemaal oké om mij te vergeten. Zucht... En dat was dat. Hij negeert me ook al.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oke ik kan niet wachten tot dat vestje binnen is want het is echt geweldig en ik wil het dragen o.o
    + ik wil echt mijn voetbalshirt hebben..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    (...)

    Speciaal een account hiervoor aanmaken, zielig. Als er iets laf is, dan is dit het.


    It's.. disgusting. Badum tss.
    User is al niet meer actief. :'D Wie is hij/zij normaal dan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Speciaal een account hiervoor aanmaken, zielig. Als er iets laf is, dan is dit het.

    Ik denk wel een gokje te kunnen doen naar welke 'ex'-user dit is..

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik denk wel een gokje te kunnen doen naar welke 'ex'-user dit is..


    Daar ben ik ook bang voor ja. Desondanks, dit is echt geen stijl. Ik wou zeggen "verlaag je niet tot het niveau van degene die je niet mag", maar eerlijk, dit is niet eens een niveau. Dit maakt me echt kwaad.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zielig geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon negeren Miall en Rivailles, het heeft geen zin om dat soort mensen aandacht te geven, ik heb het al gemeld. Als ze over 10 jaar wat verstand krijgen zullen ze misschien inzien dat cyberpesten zielig is, maar voorlopig zullen ze dat niet inzien. Zonde om je aandacht aan te besteden, kijk liever naar dit geweldige egeltje :Y)

    It would be nice to not be alone every once in a while.


    kindness is never a burden.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Daar ben ik ook bang voor ja. Desondanks, dit is echt geen stijl. Ik wou zeggen "verlaag je niet tot het niveau van degene die je niet mag", maar eerlijk, dit is niet eens een niveau. Dit maakt me echt kwaad.

    Nee, heel erg sneu is dit.
    Totaal geen respect voor acties als deze.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:47 ]

    Villainess schreef:
    Gewoon negeren Miall en Rivailles, het heeft geen zin om dat soort mensen aandacht te geven, ik heb het al gemeld. Als ze over 10 jaar wat verstand krijgen zullen ze misschien inzien dat cyberpesten zielig is, maar voorlopig zullen ze dat niet inzien. Zonde om je aandacht aan te besteden, kijk liever naar dit geweldige egeltje :Y)



    Ik had het ook gemeld c: Maar ik kon het even niet laten m'n hart te luchten over hoe laag dit is. Ik heb een hekel aan cyberpesten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik denk wel een gokje te kunnen doen naar welke 'ex'-user dit is..


    Toevallig iets met een Strawberry? Ik ben nieuwsgierig tho. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Toevallig iets met een Strawberry? Ik ben nieuwsgierig tho. :3

    Ik pb wel ff (:

    Zielig ook dat ie zijn account meteen verwijderd heeft.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik had het ook gemeld c: Maar ik kon het even niet laten m'n hart te luchten over hoe laag dit is. Ik heb een hekel aan cyberpesten.


    Snap ik, maar aandacht maakt het alleen maar erger. Gevalletje van 'iedere vorm van aandacht is goed', het beste is om gewoon Let It Go te zingen.

    Disgusted schreef:
    Hee Adnane/Little/Petite geval

    Je bent een walgelijk en achterbaks persoon en ik heb medelijden met de mods die je steeds maar te hulp moeten schieten als wederom iemand het in ziet. Stop met beledigen van mensen achter de rug om, het is diep triest dat je zo doet om mensen voor je te winnen.
    Goed ding dat je een maandje op vakantie bent straks. Piece of crap.

    Ik wist wel dat ik iets rook wat aan het rotten was en, big surprise, Adnane is het niet. Jij kan echt geen dingen loslaten he. In plaats van met je vieze vingertje naar iemand anders te wijzen, werk je eens aan jezelf, want jij bent het toppunt van 'diep triest'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.