• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aerodactyl schreef:
    Mijn god ik heb een zieke mind... Dit verhaal is letterlijk bij mij opgekomen tijdens het snijden van kip en nu verwerk ik dat in het verhaal van de hoofdpersoon? o.o

    "Ken je dat gevoel wanneer je vlees snijd en je nadenkt hoe het zou zijn als je dat bij een mens zou doen? Zou het hetzelfde voelen of misschien beter? Het begon bij mij tijdens het snijden van een stuk kip. Hoe het mes vloeiend door het stuk gevogelte ging, zette mij aan het denken: Wat als ik dit bij een persoon zou doen, zou ik dan voldoening krijgen? Zou het gevoel van dwang over gaan na een keer, of zou het gevoel aanhouden? Er was maar een manier om erachter te komen en dit was het proberen... en het lukte. Mijn God, wat voelde dat goed! Niemand weet dat ik het ben en bij iedere persoon die ik heb omgebracht leg ik een afgehakt kippenpootje, omdat dat dier mij op dit idee heeft gebracht. Ze noemen mij ook wel de kippenmoordenaar."


    Ze stierven zeker allemaal aan Salmonella :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Ze stierven zeker allemaal aan Salmonella :')


    Hij stopt gewoon rauwe kip in iedereen hun eten zodat ze dood gaan aan Salmonella in plaats van ze te vermoorden met een mes.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ze stierven zeker allemaal aan Salmonella :')


    Lol wat xd
    Nah, alleen aan een opengeregen borst ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn schreef:
    (...)

    Hij stopt gewoon rauwe kip in iedereen hun eten zodat ze dood gaan aan Salmonella in plaats van ze te vermoorden met een mes.


    "Suske en Wiske en het geheim van de kippenmoordenaar."


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik houd er zo van als dingen die ik geweldig vind geen fandom hebben. Geen kutpubers die het verpesten voor anderen.


    Caution first, always.

    Miall schreef:
    (...)

    "Suske en Wiske en het geheim van de kippenmoordenaar."


    Hahaha that made my day. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zeker dat Miall niet gelijk heeft en je stiekem een Suske en Wiske fanfic schrijft over mensen die dood gaan aan Salmonella?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aaah omg dat hij dat zegt omg, geen mooier einde voor het laatste seizoen :')

    Toch komt er beter een seizoen 4 ugh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mammaaa iedereen maakt grapjes over mijn nieuw verzonnen verhaaaaaal D':

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 14:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn schreef:
    (...)

    Hij stopt gewoon rauwe kip in iedereen hun eten zodat ze dood gaan aan Salmonella in plaats van ze te vermoorden met een mes.


    Nee, hij snijd rauwe kip en brengt dan zijn slachtoffer kleine wonden toe met datzelfde mes en tadaaaa salmonella confirmed.

    // God, I'm in need of stuff without fangirls. Stomme TOP fans.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Goldblum schreef:
    Ik houd er zo van als dingen die ik geweldig vind geen fandom hebben. Geen kutpubers die het verpesten voor anderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan niet.

    Ik heb eigenlijk best wel zin om het leven gewoon op te geven nu.


    Your make-up is terrible

    Ik houd gewoon echt, echt, echt heel veel van TOS Star Trek en Kirks #done instelling, mijn God.

    NORMAN: If you do not come with me, your engines will be destroyed and you will remain in orbit here forever.
    KIRK: I must say that's a gracious invitation.

    KIRK: All right. We might later. In the meantime, would you mind leaving us?
    BOTH: Why should we leave you?
    KIRK: Because we don't like you. Now. (shooing away gesture)

    MUDD: They were, of course, made to my personal specifications, as indeed were the Maisie series, the Trudie series, and particularly the Annabel series.
    KIRK: Don't you believe in male androids, Harry?

    ALICE 471: The Enterprise is not a want or a desire. It is a mechanical device.
    KIRK: No, it's a beautiful lady, and we love her.

    Bonus: CANON STAR TREK PUNS

    KIRK: What is a man but that lofty spirit, that sense of enterprise, that devotion to something that cannot be sensed, cannot be realised but only dreamed! The highest reality.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan