• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo sushi eten. Ik kan niet met stokjes eten. En shit, groter probleem: ik lust geen sushi.


    She's imperfect but she tries

    HAHA yeah right. Ik een ander vinden. Alsof ik dat uberhaupt zou willen. :'D Komaan, ik heb toch al de meest fantastische persoon op de aardbol als vriend? What else could I possibly want? Komaan. I don't care about others.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoveel dingen die ik nog wil leren, maar als ik nu ergens aan zou komen zetten, dan zou iedereen zoiets hebben van "wat doet die ouwe hier?". Ugh, de struggles.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 17:47 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pfffft ik ben helemaal niet niet romantisch. Ik heb gewoon niemand om romantisch mee te zijn op het moment. Ik ben gewoon liefdeloos. Dat betekent niet dat ik niet romantisch ben. Ik kan de meest fluffy romantische scènes schrijven mocht dat nodig zijn. Dus. Houd je mond mam (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Pfffft ik ben helemaal niet niet romantisch. Ik heb gewoon niemand om romantisch mee te zijn op het moment. Ik ben gewoon liefdeloos. Dat betekent niet dat ik niet romantisch ben. Ik kan de meest fluffy romantische scènes schrijven mocht dat nodig zijn. Dus. Houd je mond mam (no_chears)


    Schrijf een fluffy, romantische SA om haar te overtuigen (en je trouwe lezers op Q een plezier te doen)? _O_ Ghehe
    Nah maar waarom inene die opmerking van je ma? o.O


    OTOFT: Nahw. I feel sorry for you. :C Je verdient beter. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GredWeasley schreef:
    Pfffft ik ben helemaal niet niet romantisch. Ik heb gewoon niemand om romantisch mee te zijn op het moment. Ik ben gewoon liefdeloos. Dat betekent niet dat ik niet romantisch ben. Ik kan de meest fluffy romantische scènes schrijven mocht dat nodig zijn. Dus. Houd je mond mam (no_chears)


    Same for me. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Animato schreef:
    (...)

    Schrijf een fluffy, romantische SA om haar te overtuigen (en je trouwe lezers op Q een plezier te doen)? _O_ Ghehe
    Nah maar waarom inene die opmerking van je ma? o.O


    OTOFT: Nahw. I feel sorry for you. :C Je verdient beter. <3


    Omdat ik al mijn boeken zelf draag en wegbreng en ophaalde en alles. C had aangeboden om mee te fietsen als ik ze niet allemaal zelf kon dragen en alles, maar dat ging prima, dus dan ga ik iemand niet extra laten fietsen. Het slaat ook helemaal nergens op, want hij is gewoon een vriend en niks meer. Hij wil niet eens een relatie, met niemand niet, dus ook met mij niet, dus ik snap niet wat het überhaupt met romantiek te maken zou hebben. Het was vrij raar dat ze dat opeens zei. Ik kan er ook niks aandoen, dat ik geen romantiek in mijn leven heb atm en ik weiger op Tinder te gaan zoals mijn zus. Dat gaat tegen alles in waarin ik geloof. Ik kom vast ooit wel iemand tegen en anders niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan het zo echt niet voor me houden. Alsjeblieeeeft, wordt het. Ik ben zo erg voor je aan het rooten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Omdat ik al mijn boeken zelf draag en wegbreng en ophaalde en alles. C had aangeboden om mee te fietsen als ik ze niet allemaal zelf kon dragen en alles, maar dat ging prima, dus dan ga ik iemand niet extra laten fietsen. Het slaat ook helemaal nergens op, want hij is gewoon een vriend en niks meer. Hij wil niet eens een relatie, met niemand niet, dus ook met mij niet, dus ik snap niet wat het überhaupt met romantiek te maken zou hebben. Het was vrij raar dat ze dat opeens zei. Ik kan er ook niks aandoen, dat ik geen romantiek in mijn leven heb atm en ik weiger op Tinder te gaan zoals mijn zus. Dat gaat tegen alles in waarin ik geloof. Ik kom vast ooit wel iemand tegen en anders niet.


    Oke das best raar van je ma. I mean, wil ze dat het iets wordt tussen jou en C ofseu? Is dat het? o.O
    En je komt inderdaad vanzelf gewoon een leuk persoon tegen. Met of zonder Tinder. You'll find love eventually. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Oke das best raar van je ma. I mean, wil ze dat het iets wordt tussen jou en C ofseu? Is dat het? o.O
    En je komt inderdaad vanzelf gewoon een leuk persoon tegen. Met of zonder Tinder. You'll find love eventually. <3


    Idk, maar dat gaat sws niet gebeuren, dus dan kan ze lang hopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Gemiste oproep van een privénummer. Hmm. Terugbellen of niet...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan dit echt niet meer zo. Ik wil dit niet meer...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou best oorbellen willen, maar dan niet met zo een pistool. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel leuk dat je een vriendin hebt maar de hele tijd dingen op facebook plaatsen als: hou van mijn meisje, love you, speciaal voor mijn meisje' is niet nodig. Het is eerder super vervelend aangezien je vriendin net zo erg is en ook de hele tijd dingen plaats als dat. Je hebt net twee dagen met haar en je hebt al 40 van zulke berichten geplaatst. Bleh.


    "Ignite, my love. Ignite."