• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Pizza wurstel aka pizza met patat en worst erop is zo lekker. Ik eet het al drie dagen non-stop en voel me totaal niet schuldig. :Y)

    En helaas geen vampiers gezien in Volterra vandaag. Al was het daar natuurlijk ook veel te warm en zonnig voor. (cat)

    Ik ga jurkjes steeds leuker vinden. Jurkje nummer 5 is een feit!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heb ik een verjaardagscadeau van 43 euro over voor een vriendin die onze vakantie op het laatste moment af heeft gezegd, die mij geen verjaardagscadeau heeft gegeven en die de laatste tijd te druk lijkt te zijn om met me te praten? Maar ik weet dat ze het zo graag wil en ze is degene die het dichtste bij mijn beste vriendin kwam...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 18:02 ]

    Jesus, stop eens met zeiken over ALLES!!

    Villainess schreef:
    Heb ik een verjaardagscadeau van 43 euro over voor een vriendin die onze vakantie op het laatste moment af heeft gezegd, die mij geen verjaardagscadeau heeft gegeven en die de laatste tijd te druk lijkt te zijn om met me te praten? Maar ik weet dat ze het zo graag wil en ze is degene die het dichtste bij mijn beste vriendin kwam...


    You just got a sweetheart djsjdjs. Don't feel bad sweet, she should feel bad.

    Mysticals schreef:
    (...)

    You just got a sweetheart djsjdjs. Don't feel bad sweet, she should feel bad.


    Ahw thanks Mehri :3 Ze zegt ook steeds dat ze het kut vind dat het zo gaat (nooit een brief terugsturen, geen tijd voor onze vakantie, etc.), maar toch voelt het wel kut en dat is echt heel stom van me, want ik zou het gewoon moeten begrijpen. Haar redenen zijn logisch, waarom ben ik dan weer gelijk zo jaloers en aangevallen? Misschien wil ik haar ook wel een beetje 'voor mij winnen' met zo'n cadeau, laten weten van 'kijk, dit heb ik allemaal voor je over, please kom terug naar mij' ofzo.
    Wauw, ik ben een zielig persoon :') Anyway, I think I'm gonna do it. Ze heeft een zware tijd gehad, ze verdient wel zo'n cadeau c:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 18:09 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Ahw thanks Mehri :3 Ze zegt ook steeds dat ze het kut vind dat het zo gaat (nooit een brief terugsturen, geen tijd voor onze vakantie, etc.), maar toch voelt het wel kut en dat is echt heel stom van me, want ik zou het gewoon moeten begrijpen. Haar redenen zijn logisch, waarom ben ik dan weer gelijk zo jaloers en aangevallen? Misschien wil ik haar ook wel een beetje 'voor mij winnen' met zo'n cadeau, laten weten van 'kijk, dit heb ik allemaal voor je over, please kom terug naar mij' ofzo.
    Wauw, ik ben een zielig persoon :') Anyway, I think I'm gonna do it. Ze heeft een zware tijd gehad, ze verdient wel zo'n cadeau c:


    Jezus, jij bent echt zo'n enorm lief persoon <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:
    (...)

    Ahw thanks Mehri :3 Ze zegt ook steeds dat ze het kut vind dat het zo gaat (nooit een brief terugsturen, geen tijd voor onze vakantie, etc.), maar toch voelt het wel kut en dat is echt heel stom van me, want ik zou het gewoon moeten begrijpen. Haar redenen zijn logisch, waarom ben ik dan weer gelijk zo jaloers en aangevallen? Misschien wil ik haar ook wel een beetje 'voor mij winnen' met zo'n cadeau, laten weten van 'kijk, dit heb ik allemaal voor je over, please kom terug naar mij' ofzo.
    Wauw, ik ben een zielig persoon :') Anyway, I think I'm gonna do it. Ze heeft een zware tijd gehad, ze verdient wel zo'n cadeau c:


    Jij bent echt de definitie van een goede vriendin. Als het niet goed komt, hoef jij je echt echt echt niet slecht te voelen. Want zij verliest dan echt iemand die zoveel om d'r geeft. En misschien verdient ze het, misschien niet. Ze heeft sowieso al winst met zo'n vriendin als jij.

    You deserve all the best.

    Mijn mama heeft mij meegenomen naar de primark en de coolcat voor vervangende kleren. Geen patronus shirt helaas, maar de rest is redelijk gecompenseerd I guess.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Mijn mama heeft mij meegenomen naar de primark en de coolcat voor vervangende kleren. Geen patronus shirt helaas, maar de rest is redelijk gecompenseerd I guess.

    What happened?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat pijnlijke moment wanneer er water op je DualShock wordt gemorst T______T

    Rivailles schreef:
    (...)

    Jezus, jij bent echt zo'n enorm lief persoon <3


    Mysticals schreef:
    (...)

    Jij bent echt de definitie van een goede vriendin. Als het niet goed komt, hoef jij je echt echt echt niet slecht te voelen. Want zij verliest dan echt iemand die zoveel om d'r geeft. En misschien verdient ze het, misschien niet. Ze heeft sowieso al winst met zo'n vriendin als jij.

    You deserve all the best.


    Ahw jongens, wat zijn jullie ontzettend lief c: You've made my day!

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    What happened?


    De koffer is weg. Ze hebben zoeken opgegeven en gezegd dat we moeten claimen bij de verzekering. Dus nu maar nieuwe dingen gehaald.


    Happy Birthday my Potter!

    Villainess schreef:
    (...)

    Ahw jongens, wat zijn jullie ontzettend lief c: You've made my day!


    Yay c: Maar ik ben het wel echt met Mehri eens. Je bent een fantastische vriendin en ze mag echt blij zijn dat ze je als vriendin heeft. Als ik haar was, zou ik er echt trots op zijn jouw mijn vriendin te kunnen noemen c:


    Soms ben ik verschrikkelijk cheesy. Excuses.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Yay c: Maar ik ben het wel echt met Mehri eens. Je bent een fantastische vriendin en ze mag echt blij zijn dat ze je als vriendin heeft. Als ik haar was, zou ik er echt trots op zijn jouw mijn vriendin te kunnen noemen c:


    Soms ben ik verschrikkelijk cheesy. Excuses.


    Maar Wendy, we zijn toch vrienden c: Je durfde zelfs met mij in de trein te zitten zonder dat je me ooit eerder had gezien ^^
    Dat ben ik ook wel eens, I like it anyway.