• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Assassin schreef:
    Ik heb vrijwillige slachtoffers hiervoor nodig.


    Als je nog meer slachtoffers nodig hebt, ik wil ook nog wel een keer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jawel, ik stuur het zo via whatsapp. Je hebt geen keuze. (cat)

    . . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jawel, ik stuur het zo via whatsapp. Je hebt geen keuze. (cat)


    Mag ik ook?? Plsplspls


    26 - 02 - '16

    Dratini schreef:

    Als je nog meer slachtoffers nodig hebt, ik wil ook nog wel een keer

    + Hier nog één.

    Nikki, begin je eigen tarot reading hotline.

    Hoe kan het dat RPGRealm zoveel users heeft maar niemand meer terugkomt. Het is zooo leuk. *//* Dudes, y'all are missing out on something. Lees anders mijn geweldige posts! (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Nikki, begin je eigen tarot reading hotline.

    Hoe kan het dat RPGRealm zoveel users heeft maar niemand meer terugkomt. Het is zooo leuk. *//* Dudes, y'all are missing out on something. Lees anders mijn geweldige posts! (cat)


    Ik kom af en toe online maar dan is er meestal al twee maanden geen leven meer geweest ^^

    Assassin schreef:
    Ik heb vrijwillige slachtoffers hiervoor nodig.


    Geen idee hoe het precies gaat, maar wil je best eens helpen door slachtoffer te zijn hoor! ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wat een film, bruh. Wat een film.


    26 - 02 - '16

    Ik mag die gozer nu al niet, en ik heb hem nog niet eens ontmoet. Hij steeld mijn vriend (cat)

    Nja het kan maar beter een roemeense huisgenoot zijn dan een roemeense huisgenote want die meiden daar zijn bloed mooi en ik val niet eens op vrouwen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Doe ik eens eerlijk over het feit dat ik super erge body issues heb, wordt er gevraagd of ik er over op wil houden... Oké, sorry, was vergeten dat jouw 'problemen' belangrijker waren..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tarot was eigenlijk een soort gokspelletje, en geen toekomst voorspellings methode. Dat kwam later, toen de gypsies erachter kwamen dat er groot geld aan te verdienen was. Just sayin'. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Tarot was eigenlijk een soort gokspelletje, en geen toekomst voorspellings methode. Dat kwam later, toen de gypsies erachter kwamen dat er groot geld aan te verdienen was. Just sayin'. :Y)

    Ik heb heb er altijd wel veel interesse in gehad. *O*

    Vikernes schreef:
    Tarot was eigenlijk een soort gokspelletje, en geen toekomst voorspellings methode. Dat kwam later, toen de gypsies erachter kwamen dat er groot geld aan te verdienen was. Just sayin'. :Y)

    Nikki doet het voor de lol en niet voor geld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Nikki doet het voor de lol en niet voor geld.


    Het is meer dat je er niemands toekomst mee kunt voorspellen. Zie het als een pokerspelletje; het is nutteloos als je het alleen speelt. Als je iemand's toekomst wil voorspellen of dat wil proberen, kun je beter pendelen of runes uitleggen. :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Het is meer dat je er niemands toekomst mee kunt voorspellen. Zie het als een pokerspelletje; het is nutteloos als je het alleen speelt. Als je iemand's toekomst wil voorspellen of dat wil proberen, kun je beter pendelen of runes uitleggen. :)


    Ach jaxd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.