• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Rihanna gecast als Marion Crane in Bates Motel..? uh- interessante keuze.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *luide onverstaanbare kreet van frustratie*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom ziet niemand dat ik me echt zo verdomde alleen voel? Hij geeft alleen aanvallende, frustrerende reacties. De rest ziet niks, waardoor ik nog meer het gevoel heb als dat ik niks belangrijks ben. Ik voel me als een vuilniszak. Is het dan zo moeilijk een comforting antwoord te geven ipv altijd zo aanvallend te reageren? Ik wil dood. Lets get it over with.

    Ja, ha-ha, grappig, ik voel me kut. Lach maar.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 20:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Waarom ziet niemand dat ik me echt zo verdomde alleen voel? Hij geeft alleen aanvallende, frustrerende reacties. De rest ziet niks, waardoor ik nog meer het gevoel heb als dat ik niks belangrijks ben. Ik voel me als een vuilniszak. Is het dan zo moeilijk een comforting antwoord te geven ipv altijd zo aanvallend te reageren? Ik wil dood. Lets get it over with.

    Ja, ha-ha, grappig, ik voel me kut. Lach maar.


    Hey, niemand verdient het om zo behandeld te worden. Je bent geen vuilniszak, van wat ik van je heb gezien ben je juist een ontzettend lieve, betrouwbare en loyale vriendin. Het is niet eerlijk dat iemand je zo laat voelen, want je bent alles behalve niks belangrijks. Er zijn nog steeds mensen die om je geven, sowieso. Hugs.

    Scheurtje in mijn scherm. Suckies.

    Wampus schreef:
    Waarom ziet niemand dat ik me echt zo verdomde alleen voel? Hij geeft alleen aanvallende, frustrerende reacties. De rest ziet niks, waardoor ik nog meer het gevoel heb als dat ik niks belangrijks ben. Ik voel me als een vuilniszak. Is het dan zo moeilijk een comforting antwoord te geven ipv altijd zo aanvallend te reageren? Ik wil dood. Lets get it over with.

    Ja, ha-ha, grappig, ik voel me kut. Lach maar.


    Natuurlijk ben jij wel belangrijk! <3 Je bent geen vuilniszak. Je bent verdomd waardevol. So don't die, please. There ARE people who love you and I'm one of them. I care. More people care. You dó matter.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit aapje was zo aandoenlijk <3


    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 20:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil vlindertjes zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wampus schreef:
    Waarom ziet niemand dat ik me echt zo verdomde alleen voel? Hij geeft alleen aanvallende, frustrerende reacties. De rest ziet niks, waardoor ik nog meer het gevoel heb als dat ik niks belangrijks ben. Ik voel me als een vuilniszak. Is het dan zo moeilijk een comforting antwoord te geven ipv altijd zo aanvallend te reageren? Ik wil dood. Lets get it over with.

    Ja, ha-ha, grappig, ik voel me kut. Lach maar.


    Holy shit, squirrel. Wie heeft ervoor gezorgd dat jij je zo kut voelt? WELKE KLOTE JONGEN? Ik steek em. Echt, je bent geen vuilniszak. Je bent squirrel en je represent jezelf voor all them bitches. Don't die. Please. Internetfriends are way better than real life friends. Because y'know. I WILL ALWAYS LOVE YOUUUUUU.

    *HUGS THE SHIT OUT OF YOU*




    And just remember that you have loads of people who love you, like, i am basically your number one fan. I'd support you in no time.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 20:42 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wat kunnen mensen toch een domme 'goede' raad geven als het over dieren gaat. Natuurlijk weten jullie het beter dan de dierenarts, die er jaren voor geleerd heeft. Jongens toch...


    What would Emma do?

    Verslaafde tyfus flikker dat je bent. Go fuck yourself with a curling wand.

    Waarom haat iedereen Team Instinct, lol.


    kindness is never a burden.

    Nfs movie is awesome


    26 - 02 - '16

    Zin in Romuhhhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is weer tijd voor tarot, want ik ben weer eens dingen aan het uitstellen.


    Your make-up is terrible