• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    @Peculiar Wow Britt, jij moet echt speciale krachten hebben. Je houdt van mijn eerste post?
    Heeft mijn dubbelganger misschien al in mijn plaats iets gepost? (hoera)(hoera)

    persoonlijk denk ik eerder dat ze in de toekomst kan kijken, lijkt me een normalere gave dan een dubbelganger hebben. Voorspellen is mogelijk, maar klonen .. hmm geen idee eigenlijk :')
    #prankonpoint
    Maar iemand die Chris kan meeten? (:


    take risks

    Omg, ik keek even op mijn oude twitter rp account, maar het is gewoon teveel werk om al mijn volgers en favorieten te wissen haha.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    persoonlijk denk ik eerder dat ze in de toekomst kan kijken, lijkt me een normalere gave dan een dubbelganger hebben. Voorspellen is mogelijk, maar klonen .. hmm geen idee eigenlijk :')
    #prankonpoint
    Maar iemand die Chris kan meeten? (:


    Hij komt toch gewoon aan? ^^ Eliza staat nog bij de deur en Oli ga ik nu schrijven, die zal er ook staan c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 19:39 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    persoonlijk denk ik eerder dat ze in de toekomst kan kijken, lijkt me een normalere gave dan een dubbelganger hebben. Voorspellen is mogelijk, maar klonen .. hmm geen idee eigenlijk :')
    #prankonpoint
    Maar iemand die Chris kan meeten? (:

    True that.
    Haha, Elijah wilt hem wel ontmoeten!

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik kan de toekomst voorspellen (cool)

    Nu heb je me bang gemaakt.

    @Britt: Jaaa zegmaar ik stuur Chris daar ook heen, maar dat daar dan bijvoorbeeld iemand is die hij tegenkomt en tegen begint te praten haha
    @naestivate: okeee! Zal ik dan zegmaar gewoon Chris de keuken laten binnenkomen en dat Elijah er dan al is, of dat Chris er is en Elijah juist binnenomt?


    take risks

    Aaahhh ik snap m hehe ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    @Britt: Jaaa zegmaar ik stuur Chris daar ook heen, maar dat daar dan bijvoorbeeld iemand is die hij tegenkomt en tegen begint te praten haha
    @naestivate: okeee! Zal ik dan zegmaar gewoon Chris de keuken laten binnenkomen en dat Elijah er dan al is, of dat Chris er is en Elijah juist binnenomt?

    Is het goed als Elijah aankomt en Chris daar al is?

    Eliza dr twitter ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Btw, maken jullie allemaal een nieuw account voor Twitter aan?
    Ik dacht dat je maar 1 twitter account meer kon hebben, omdat je jouw telefoonnummer moet ingeven, of is dat niet zo?

    naestivate schreef:
    Btw, maken jullie allemaal een nieuw account voor Twitter aan?
    Ik dacht dat je maar 1 twitter account meer kon hebben, omdat je jouw telefoonnummer moet ingeven, of is dat niet zo?


    Je moet niet per se je telefoonnummer ingeven, maar wel een email. Ik had toevallig nog een email liggen die ik niet gebruik dus heb voor liz een nieuwe aangemaakt!

    Vera; Heb je een voorkeur?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Je moet niet per se je telefoonnummer ingeven, maar wel een email. Ik had toevallig nog een email liggen die ik niet gebruik dus heb voor liz een nieuwe aangemaakt!

    Vera; Heb je een voorkeur?

    Als ik een twitter aanmaak, moet ik een telefoonnummer ingeven, anders kan ik mijn profielfoto enzo niet aanmaken.
    Heb je hem aangemaakt via de app op jouw telefoon of op de laptop?

    naestivate schreef:
    (...)
    Als ik een twitter aanmaak, moet ik een telefoonnummer ingeven, anders kan ik mijn profielfoto enzo niet aanmaken.
    Heb je hem aangemaakt via de app op jouw telefoon of op de laptop?



    Op de laptop! Ik kon telefoonnummer skippen, links onder het vakje om je telefoonnummer in te voeren volgens mij


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)


    Op de laptop! Ik kon telefoonnummer skippen, links onder het vakje om je telefoonnummer in te voeren volgens mij

    Ik zal het nog eens proberen! Dankje.

    Yw ^^


    Spinning around, I'm weightless.