• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik heb mijn characters voor je ^^


    take risks

    Camilla, ik denk dat Chrissy en Phoenix het qua karakters goed met elkaar zouden vinden, wat denk jij?
    En Britt, ik denk dat Elizabeth en Chrissy veel op elkaar lijken en dit kan dus zowel goed als fout gaan..het zelfde met Oliver. Wat denk jij?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik denk dat eliza X chrissy wel goed zal zitten, en oli X chrissy eerder wat zal botsen, omdat hij haat heel erg buiten probeert te houden en soms wat bot zal doen ?


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    (...)


    Chanelle en Chrissy zouden botsen denk ik, Christian en Chrissy hebben niet veel gemeen, maar ik weet zeker dat ze wel met hem zou willen proberen bevriend te worden. Wat denk jij?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    PecuIiar schreef:
    Ik denk dat eliza X chrissy wel goed zal zitten, en oli X chrissy eerder wat zal botsen, omdat hij haat heel erg buiten probeert te houden en soms wat bot zal doen ?


    Oeh ja! Dat is wel leuk ja :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik ben bezig met de beginpost voor het speeltopic!

    Camilla kwam nog met een idee wat ik aan jullie voor wilde leggen, om te zien hoe iedereen erop zou reageren. Ze stelde voor om de rpg wat "interactiever" te maken door de personages bijvoorbeeld twitter te geven. Ze heeft al een twitter gemaakt voor Phoenix: klik, als voorbeeld. Dit zou natuurlijk niet verplicht zijn, maar misschien wel leuk. Ook zouden we een Chatzy kunnen maken voor een soort whatsapp idee. Wat is jullie mening?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil zelf liever geen Twitter, omdat ik dat altijd verwaarloos en dan veel mis maar dat is mijn mening c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik wil zelf liever geen Twitter, omdat ik dat altijd verwaarloos en dan veel mis maar dat is mijn mening c:


    That is a perfect copy of reality.

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Twitter is wel leuk, chatzy ken ik wel niet.
    Maar vind het wel een goed idee!

    Twitter is wel leuk alleen heb zelf geen twitter dus heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt, maar dat zoek ik dan wel uit en komt vast wel goed. Chatzy als whatsapp is ook erg leuk! Alleen het shitty dan is dat ik 2 personen heb en niet weet of ik met twee personen op vhatzy kan

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 18:34 ]


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Twitter is wel leuk alleen heb zelf geen twitter dus heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt, maar dat zoek ik dan wel uit en komt vast wel goed. Chatzy als whatsapp is ook erg leuk! Alleen het shitty dan is dat ik 2 personen heb en niet weet of ik met twee personen op vhatzy kan

    Wel ik heb hetzelfde probleem met Twitter, ik heb al een Twitter account en in deze rpg heb ik 2 personages. Dus ik vrees dat dit wat onhaalbaar is.

    @Sanne & Demi: Begrijpelijk! Nou is twitter natuurlijk niet voor iedereen en hoeft niet iedereen twitter te hebben.. stel de rest wilt het wel, zouden jullie er dan problemen mee hebben als zij het doen? ^^ En chatzy?

    @naestivate; Dit is chatzy! Een soort chatroom waarvoor geen nummers uitgewisseld hoeven te worden (:

    ALSO
    LEGGO


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    Twitter is wel leuk alleen heb zelf geen twitter dus heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt, maar dat zoek ik dan wel uit en komt vast wel goed. Chatzy als whatsapp is ook erg leuk! Alleen het shitty dan is dat ik 2 personen heb en niet weet of ik met twee personen op vhatzy kan


    Ik heb er drie, maar in vorige rpg's deden wij dan gewoon " TEXT - Eliza" of "TEXT ~ Oli" etc ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Sowieso zou ik mijn personages wel mee laten doen met het sociale media gedoe hoor. Dus ik ben voor!