• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Mij lijkt het leuk! (:


    -

    @Peculiar WIEEH IK HOU AL VAN JOUW EERSTE POST IN HET SPEELTOPIC <3

    @Britt, ikzelf heb er geen problemen mee en ik stalk de personages wel gewoon via mijn eigen account dan of zo - maar echt actief mee tweeten is niet mijn ding haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben voor! :3
    Zal ook eventjes Michelangelo snel afmaken ;3

    Oh en bij wie moet Chrissy nu op de kamer slapen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 18:54 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    PecuIiar schreef:
    @Sanne & Demi: Begrijpelijk! Nou is twitter natuurlijk niet voor iedereen en hoeft niet iedereen twitter te hebben.. stel de rest wilt het wel, zouden jullie er dan problemen mee hebben als zij het doen? ^^ En chatzy?

    @naestivate; Dit is chatzy! Een soort chatroom waarvoor geen nummers uitgewisseld hoeven te worden (:

    ALSO
    LEGGO


    Nee hoor, go your gang c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb even rondgekeken op Chatzy en om eerlijk te zijn vind ik Twitter wel beter.
    Just my opinion.

    Ik vins twitter ook een erg goed idee! Ik heb twee muggles dus theoretisch is het logisch dat ze allebei twitter hebben, maar ik ga dan denk ik met eentje twitteren omdat ik daar ook gewoon geen tijd voor heb. Ik denk dat ik Chris dan op twitter zet, want voor hem heb ik gewoon meer inspiratie!


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Ik vins twitter ook een erg goed idee! Ik heb twee muggles dus theoretisch is het logisch dat ze allebei twitter hebben, maar ik ga dan denk ik met eentje twitteren omdat ik daar ook gewoon geen tijd voor heb. Ik denk dat ik Chris dan op twitter zet, want voor hem heb ik gewoon meer inspiratie!

    Ik twijfel nog wie ik Twitter laat gebruiken.
    Elijah of Isaiah?
    Volgens mij past zoiets wel beter bij Elijah.

    Even een vraagje voor over het speeltopic: de hogwarts leerlingen zijn als ik het goed begrijp dus nog niet in de kamers? Want dan kan ik Chris en Chans post er op aanpassen (:
    ik ga beginnen met posten van Chris, iemand die hem in de eetkamer voor het ontbijt wil ontmoeten?


    take risks

    naestivate schreef:
    (...)
    Ik twijfel nog wie ik Twitter laat gebruiken.
    Elijah of Isaiah?
    Volgens mij past zoiets wel beter bij Elijah.

    gaytwitter on fleek YEAH


    take risks

    @DSprayberry Haha idd!
    Btw, ik denk nog niet dat de personages op school zijn, maar dat ze op weg zijn?
    Of heb ik het mis?

    naestivate schreef:
    @Peculiar WIEEH IK HOU AL VAN JOUW EERSTE POST IN HET SPEELTOPIC <3

    IK OOK VAN JOU DANKJEWEL


    Dan doen we twitter!

    Ik denk inderdaad elijah yep, van mijn personages krijgt eliza dan twitter c:


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    @DSprayberry Haha idd!
    Btw, ik denk nog niet dat de personages op school zijn, maar dat ze op weg zijn?
    Of heb ik het mis?


    Iedereen komt net aan c: vandaar dat Elizabeth nu ook bij de deur staat, ze komen allemaal aan vandaag nadat ze de zomervakantie thuis of wherever else hebben doorgebracht!


    Spinning around, I'm weightless.

    @Peculiar Wow Britt, jij moet echt speciale krachten hebben. Je houdt van mijn eerste post?
    Heeft mijn dubbelganger misschien al in mijn plaats iets gepost? (hoera)(hoera)

    naestivate schreef:
    @Peculiar Wow Britt, jij moet echt speciale krachten hebben. Je houdt van mijn eerste post?
    Heeft mijn dubbelganger misschien al in mijn plaats iets gepost? (hoera)(hoera)


    Ik kan de toekomst voorspellen (cool)


    Spinning around, I'm weightless.