• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Als Ik oli en christian samen zie, zie ik chris echt zo gay als de pest en dan Oli zo van OKAY CHRIS I KNOW I KNOW CALM YOUR TITS YOU FUCKING GIRL GOD DAMN IT I LOVE YOU OMG DID YOU SEE ELIJAH TODAY *drools*

    AHAHA IK KAN NIET MEER
    WAT EEN DRIEHOEKSVERHOUDING
    Ik zal morgen btw ook lijstjes maken voor Isaiah en Elijah.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Misschien omdat sommige personages hem nu eenmaal als een watje zien xd.

    Dag Demi


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)
    Dag Demi


    Dag.


    That is a perfect copy of reality.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Als Ik oli en christian samen zie, zie ik chris echt zo gay als de pest en dan Oli zo van OKAY CHRIS I KNOW I KNOW CALM YOUR TITS YOU FUCKING GIRL GOD DAMN IT I LOVE YOU OMG DID YOU SEE ELIJAH TODAY *drools*


    YEAHHH THATS CHRIS, THE GAYLIEST (bestaat dit woord?) GAY EVAH BOOM.
    --
    ik dacht ik ga me ook even mengen: een goedenavond.


    take risks

    Hehehehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb zojuist de perfecte allereerste zin van chris voor in het speeltopic bedacht: Goedemorgen zonnestraaltjes!


    take risks

    PecuIiar schreef:
    Dat was vermoeiend, ik maak morgen wel lijstjes voor Oli (die geen watje is fuck u) en Eliza c:


    Sorry! Gabe zou gewoon zo over hem denken. :')


    -

    Supine schreef:
    (...)

    Sorry! Gabe zou gewoon zo over hem denken. :')


    But why hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    DSprayberry schreef:
    Ik heb zojuist de perfecte allereerste zin van chris voor in het speeltopic bedacht: Goedemorgen zonnestraaltjes!

    HAHA OMG DAT IS OOK IETS WAT ELIJAH ZOU ZEGGEN. Maar dan ook met het bijbehorende vreugdesprongetje.

    Niet lullig bedoelt, maar je kunt niet verwachten dat elk personage Oliver aardig/helemaal geweldig gaat vinden, zo is het nu eenmaal. Lily ziet Isla kinda als aandachtsgeil, wat ze juist totaal niet is, maar als Isla zou op haar overkomt, dan is er gewoon niks aan te doen, you know?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar je kunt niet verwachten dat elk personage Oliver aardig/helemaal geweldig gaat vinden, zo is het nu eenmaal. Lily ziet Isla kinda als aandachtsgeil, wat ze juist totaal niet is, maar als Isla zou op haar overkomt, dan is er gewoon niks aan te doen, you know?


    Zo dom ben ik ook weer niet hoor :') Maar ik snap het idee van Oliver als watje niet, omdat bijna niemand de "zachtere" eigenschappen van hem ziet. (: Plus, als ik het niet begrijp mag ik toch om uitleg vragen?

    Also; ik heb het er niet over dat hij hem niet zou mogen, maar meer het watje gedeelte wat ik niet snap, dat zijn twee verschillende dingen ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 21:51 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik noem je ook nergens dom? En natuurlijk mag dat, maar het komt, op mij tenminste, kinda over alsof hij absoluut niet zo gezien mag worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil even mijn mening hierover kwijt. PecuIiar dwingt ook niemand om Oli zo te zien hé? Ze vraagt zich gewoon af waarom anderen hem zo zien, omdat zij Oliver anders ziet. Volgens mij is dat zelfs een heel goede vraag, want zo kan je ook te weten komen hoe andere personages denken over hem. Dit is natuurlijk ook niet lullig bedoelt.

    Velaris schreef:
    Ik noem je ook nergens dom? En natuurlijk mag dat, maar het komt, op mij tenminste, kinda over alsof hij absoluut niet zo gezien mag worden.

    Ik zeg ook niet dat jij me dom noemt. En dat zeg ik toch nergens? Ik begrijp alleen niet waarom ze hem zo zouden zien, dus daarom vraag ik het.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 21:54 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    Ik wil even mijn mening hierover kwijt. PecuIiar dwingt ook niemand om Oli zo te zien hé? Ze vraagt zich gewoon af waarom anderen hem zo zien, omdat zij Oliver anders ziet. Volgens mij is dat zelfs een heel goede vraag, want zo kan je ook te weten komen hoe andere personages denken over hem. Dit is natuurlijk ook niet lullig bedoelt.


    Dit!


    Spinning around, I'm weightless.