• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Morgen na rijles open ik het speeltopic whiee

    Hoe was het sollicitatiegesprek, Britt?

    naestivate schreef:
    (...)
    Hoe was het sollicitatiegesprek, Britt?


    Ik denk wel goed ! Ik hoor het aan het eind van de week c: ik ga morgen ook nog mn cv inleveren bij de Bart Smit, maar ik hoop dat ik bij het restaurant aangenomen ben want dat is veel leuker hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik denk wel goed ! Ik hoor het aan het eind van de week c: ik ga morgen ook nog mn cv inleveren bij de Bart Smit, maar ik hoop dat ik bij het restaurant aangenomen ben want dat is veel leuker hehe

    Ik duim voor jou!

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik denk wel goed ! Ik hoor het aan het eind van de week c: ik ga morgen ook nog mn cv inleveren bij de Bart Smit, maar ik hoop dat ik bij het restaurant aangenomen ben want dat is veel leuker hehe


    Hoop voor je dat je aangenomen wordt bij het restaurant! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    naestivate schreef:
    (...)
    Ik duim voor jou!


    Thaaanks!

    En dankje Vera, ik hoop het ook c:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Ik denk wel goed ! Ik hoor het aan het eind van de week c: ik ga morgen ook nog mn cv inleveren bij de Bart Smit, maar ik hoop dat ik bij het restaurant aangenomen ben want dat is veel leuker hehe

    Ik hoop dat je wordt aangenomen!
    ik werk bij een tuincentrum maar ik wil bij de bakker hier werken want daar is ook zon luchroom en schepijs, lekker ijsjes scheppen lijkt me echt geweldig


    take risks

    Ooooh dat lijkt me ook leuk inderdaad! Heb je daar al gesolliciteerd?

    Ik zal bij bart wel aangenomen worden, want ik heb al bij blokker en intertoys gewerkt, dus heb genoeg ervaring bij blokker holding hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ooooh dat lijkt me ook leuk inderdaad! Heb je daar al gesolliciteerd?

    Ik zal bij bart wel aangenomen worden, want ik heb al bij blokker en intertoys gewerkt, dus heb genoeg ervaring bij blokker holding hehe

    nee ik wacht nog even, omdat ik op het moment nog kan werken en volgend aar school in combi met handbal en werk echt shit gaat worden aangezien dit jaar ook al fout ging en ik dus terug ga naar havo maarja idk hoe het nu gaat. En dan kijk ik eerst zegmar volgend jaar ff hoe het gaaat en dan soliciteren, want moet ook sowieso op een doordeweekse dag :')


    take risks

    Ik werk al een aantal jaar in een ijssalon en het is echt leuk werk (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    DSprayberry schreef:
    (...)
    nee ik wacht nog even, omdat ik op het moment nog kan werken en volgend aar school in combi met handbal en werk echt shit gaat worden aangezien dit jaar ook al fout ging en ik dus terug ga naar havo maarja idk hoe het nu gaat. En dan kijk ik eerst zegmar volgend jaar ff hoe het gaaat en dan soliciteren, want moet ook sowieso op een doordeweekse dag :')


    Ahhh ja dan wordt t lastig, dat snap ik ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    JudithSuzann schreef:
    Ik werk al een aantal jaar in een ijssalon en het is echt leuk werk (:

    WHOEE EINDELIJK IEMAND DIE HET OOK LEUK VIND. Telkens als ik hier tegen mensen zeg dat t me geweldig lijkt zeggen ze: dat is veel te saai, zwaar en echt niet leuk terwijl ze het niet eens weten want ze doen het nooit, zeer frustrerend ahahha


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    WHOEE EINDELIJK IEMAND DIE HET OOK LEUK VIND. Telkens als ik hier tegen mensen zeg dat t me geweldig lijkt zeggen ze: dat is veel te saai, zwaar en echt niet leuk terwijl ze het niet eens weten want ze doen het nooit, zeer frustrerend ahahha


    JAA! Het is wel zwaar werk maar dat maakt het niet minder leuk. Je hebt nauwelijks chagrijnige mensen omdat er nooit iemand boos een ijsje komt halen! Lijkt me beter dan de supermarkt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb dus wel een personage erbij, Chrissy staat open voor relaties! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik heb mijn characters voor je ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik heb mijn characters voor je ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.