• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Okay laat maar, ik zeg wel gewoon niks meer. Volgens mij is toch zo'n beetje alles wat ik hier zeg verkeerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En nog iets, wat ook niet lullig bedoeld is.
    Vanmiddag werd ons geadviseerd om geen uitgebreide relaties uit te denken, maar nu zie ik dat de personen die dat hebben aangevraagd net hetzelfde doen? Is het nou toegelaten of niet?

    Velaris schreef:
    Okay laat maar, ik zeg wel gewoon niks meer. Volgens mij is toch zo'n beetje alles wat ik hier zeg verkeerd.

    Dat zeggen we toch niet? Jouw mening is natuurlijk ook belangrijk, maar wij delen ook graag de onze mee. Zoals ik in mijn vorige post heb vermeld, wij zoeken totaal geen ruzie, integendeel.

    Velaris schreef:
    Okay laat maar, ik zeg wel gewoon niks meer. Volgens mij is toch zo'n beetje alles wat ik hier zeg verkeerd.

    Niet dit weer... Daar hebben we het toch over gehad? Jij zegt hoe jij het ziet en ik zeg hoe ik het zie, niet zo moeilijk doen.

    @naestivate; ik heb geen idee meer, zolang toekomstige liefdesrelaties niet afgesproken worden vind ik t prima (:


    Spinning around, I'm weightless.

    @Peculiar Dankje, ik wou gewoon even wat duidelijkheid scheppen.

    naestivate schreef:
    @Peculiar Dankje, ik wou gewoon even wat duidelijkheid scheppen.

    Snap ik ^^ Zeg maar Britt btw hehe.

    We beginnen donderdag, ik ben te ongeduldig c:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)
    Snap ik ^^ Zeg maar Britt btw hehe.

    We beginnen donderdag, ik ben te ongeduldig c:

    Wieeeh, donderdag ^^!
    Oké Britt ;)

    ^^

    En dan ga ik nu "slapen" aka netflixen en lezen tot ik in slaap val want morgen solliciteren ugh


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    ^^

    En dan ga ik nu "slapen" aka netflixen en lezen tot ik in slaap val want morgen solliciteren ugh

    Slaapwel en veel succes! x

    PecuIiar schreef:
    ^^

    En dan ga ik nu "slapen" aka netflixen en lezen tot ik in slaap val want morgen solliciteren ugh


    Good luck!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris heeft zichzelf uitgeschreven. Haar rollen komen te vervallen en de mensen die met hen op de kamers zouden zitten worden bij elkaar geplaatst.

    Nu ga ik echt, goodnight!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Velaris heeft zichzelf uitgeschreven. Haar rollen komen te vervallen en de mensen die met hen op de kamers zouden zitten worden bij elkaar geplaatst.

    Nu ga ik echt, goodnight!


    Noooooo :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PecuIiar schreef:
    Velaris heeft zichzelf uitgeschreven. Haar rollen komen te vervallen en de mensen die met hen op de kamers zouden zitten worden bij elkaar geplaatst.

    Nu ga ik echt, goodnight!


    whyyyyy ?! Nu hebben we ook shit met Chanelle en Michelangelo, nu kan dat idee met Rebecca en de halve liefdesrelatie niet doorgaan ): , zonde

    Naestivate: en dan zovan 'goeiemorgen zonnestraaltjes' en de gordijnen open doen en de frisse lucht opsnuiven :')


    take risks

    @DSprayberry Haha idd!

    Morgen na rijles open ik het speeltopic whiee


    Spinning around, I'm weightless.