• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    (...)
    Dat is gewoon een onmogelijke keuze haha.


    Ugh yep


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Wow, wow, wow. I was confused much o.o
    Ik dacht echt: "Waarom bepaal jij wat mijn personage doet?!"
    Tja, andere RPG dus :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Wow, wow, wow. I was confused much o.o
    Ik dacht echt: "Waarom bepaal jij wat mijn personage doet?!"
    Tja, andere RPG dus :')


    Because I say so, guuuurl.
    Hahaha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Normaal zou ik Eliza zeggen, maar die gaat denk ik juist niet meer zoveel op jongens in... ik ga even kijken wat die twee wel met elkaar kunnen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Because I say so, guuuurl.
    Hahaha

    Hahaha. Dit gaat verwarrend worden voor mij :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ziegler schreef:
    Ik zoek eigenlijk bij voorbaat een meisje met wie Tristan flirt en dat zij er eigenlijk iets meer achter zoekt dan hij. Tristan wordt erg free spirited, wil altijd plezier hebben and takes no bullshit from anyone. Iemand interesse?


    Ik zou Isla of Becca willen aanbieden, maar Isla heeft het niet door als iemand met haar flirt, en ik weet niet zeker of Becca er meer achter zou zoeken, hangt er vanaf hoe hij flirt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Hahaha. Dit gaat verwarrend worden voor mij :W


    Ik kan zijn naam best veranderen? Als dat makkelijker is c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PecuIiar schreef:
    1,2,3
    Help?

    Johnny valt af, dus
    Adam ,2... of Francisco ,2...

    IK KAN NIET KIEZEN ZE ZIJN ALLEBEI TE MOOI


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou voor Francisco gaan.

    naestivate schreef:
    Ik zou voor Francisco gaan.


    Want ik vind Adam Kai niet echt bij Oliver passen haha.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 18:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik zou Isla of Becca willen aanbieden, maar Isla heeft het niet door als iemand met haar flirt, en ik weet niet zeker of Becca er meer achter zou zoeken, hangt er vanaf hoe hij flirt.


    Tristan zal meer zo dat ondergrondse flirten doen, voornamelijk op een plagerige manier dus van die opmerkingen maken die seksueel getint zijn of haar ineens een compliment geven over bepaalde zaken, maar dan nooit heel letterlijk. I hope this makes sense.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben stiekem nog steeds voor Johnny, hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik twijfel zo, ik weet van johnny gewoon niet zo goed waar ik foto's vandaan moet halen want meer dan wat ik nu heb kan ik niet vinden


    Spinning around, I'm weightless.

    Duidelijk het verkeerde topic :')

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.