• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Heel veel succes iedereen! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah, spannend! Succes mensen. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, spannend! Succes mensen. :9~


    Heaven is a place that we all have

    De tijd der crewbies nadert (insert black moon emoji)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Ah, spannend! Succes mensen. :9~


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteerd en succes!

    Ik hoop dat de mensen die niet door zijn naar de 2e ronde het niet te persoonlijk opnemen. En de moed hebben om zichzelf een volgende keer opnieuw in te schrijven. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes en gefeliciteerd iedereen die door zijn!

    Succes ppl (:


    Caution first, always.

    Het ergste is nog dat jullie niet eens weten of er effectief ook mensen zijn doorgelaten. Misschien vonden we niemand geschikt en is dit allemaal gewoon schijn omdat we onze teleurstelling niet willen delen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het ergste is nog dat jullie niet eens weten of er effectief ook mensen zijn doorgelaten. Misschien vonden we niemand geschikt en is dit allemaal gewoon schijn omdat we onze teleurstelling niet willen delen.:Y)


    Rude :W


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Het ergste is nog dat jullie niet eens weten of er effectief ook mensen zijn doorgelaten. Misschien vonden we niemand geschikt en is dit allemaal gewoon schijn omdat we onze teleurstelling niet willen delen.:Y)


    Tch, lekker dan. Maar hoe willen jullie het dan met de uitslag doen? Jullie kunnen het niet eeuwig verbergen (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit jaar waren er 48 aanmeldingen. (:

    Oh das meer dan ik had verwacht! Zal vanmiddag eens kijken wie de virtuele donut/cupcake heeft gewonnen hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er zijn twee mensen 47 hebben gegokt en iemand met 46. Ik heb waarschijnlijk iemand gemist tho :')


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Succes!


    16 - 09 - '17