• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Veel succes iedereen!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Heel veel succes!

    Aan degenen die niet door zijn: wees niet teleurgesteld, misschien zit je er de volgende keer wel bij. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    48! Jemig, als daar geen goede mods tussen zitten dan weet ik het ook niet meer, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nu ben ik aan het twijfelen of ik 47 of 57 had gegokt, haha. In het eerste geval zou ik er wel enorm dichtbij hebben gezeten XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Succes!
    En voor degenen die niet door zijn, er zijn altijd volgende kansen en zoals al gezegd is. In de tussentijd kun je nog veel groeien (, dus beter/geschikter worden).

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 15:55 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Debbaut schreef:
    Het ergste is nog dat jullie niet eens weten of er effectief ook mensen zijn doorgelaten. Misschien vonden we niemand geschikt en is dit allemaal gewoon schijn omdat we onze teleurstelling niet willen delen.:Y)


    Doos, er staat dat er 22 mensen door zijn naar de tweede ronde, haha.
    Ik zei volgens mij 46, yay. Dat was dichterbij dan de vorige keer dat ik gokte.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:21 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Doos, er staat dat er 22 mensen door zijn naar de tweede ronde, haha.
    Ik zei volgens mij 46, yay. Dat was dichterbij dan de vorige dat ik gokte.


    Shush, part of the plan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dazai schreef:
    Nu ben ik aan het twijfelen of ik 47 of 57 had gegokt, haha. In het eerste geval zou ik er wel enorm dichtbij hebben gezeten XD


    47. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben wel heel benieuwd of degenen van wie ik het verwacht had wel de tweede ronde hebben gehaald eigenlijk. ^^

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:40 ]

    Krolock schreef:
    Succes iedereen!
    Ben heel benieuwd naar de nieuwe mods. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Villainess schreef:
    Ik ben wel heel benieuwd of degenen van wie ik het verwacht had wel de tweede ronde hebben gehaald eigenlijk. ^^

    Dat heb ik dus ook heel erg! Er zitten echt mensen tussen die ik ze meer gun dan ik mijzelf gun.
    waaronder jij

    Mogen de beste moderator worden (:

    Mysticals schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook heel erg! Er zitten echt mensen tussen die ik ze meer gun dan ik mijzelf gun.
    waaronder jij

    Mogen de beste moderator worden (:


    Ik? Waar heb ik dat aan verdiend :')
    Maar inderdaad, er zijn een aantal mensen die ik het ze gun, maar ik gun het ons ook omdat ik weet hoeveel ze te bieden hebben als ze mod worden ^^

    Oeh, spannend! Succes aan iedereen die door is! *O* Ik ben benieuwd wie onze posities als crewbies gaan overnemen ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oehh gefeliciteerd en succes aan degene die door zijn!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iedereen die door is echt ontzettend gefeliciteerd! En aan de mensen die niet door zijn, alsjeblieft, zie dit niet als iets slechts. Ik heb alleen maar prachtige mensen voorbij zien komen, die allemaal geweldig zijn op hun eigen manier. Die manier is soms geschikter voor het moderatorschap dan bij de ander, maar dat maakt je geen minder geweldig mens. Bovendien, iedereen ontwikkelt zich ook op een andere manier of snelheid, dus als je het echt heel graag wil, niet opgeven! Ik geloof dat jullie allemaal uiteindelijk jullie dromen wel zullen verwezenlijken en vind het heel tof en heel stoer van iedereen die heeft meegedaan. Jullie zijn toppers in mijn ogen! Allemaal. (K)


    Happy Birthday my Potter!