• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Dat is één! (hoera)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben benieuwd naar de uitslag. Er zijn er een paar van die ik het écht, écht gun, dus go iedereen! c: Ik ben zo blij dat ik niet heb meegedaan, lol, ik vermoed dat iedereen hier doodgaat van de zenuwen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    Ik ben benieuwd naar de uitslag. Er zijn er een paar van die ik het écht, écht gun, dus go iedereen! c: Ik ben zo blij dat ik niet heb meegedaan, lol, ik vermoed dat iedereen hier doodgaat van de zenuwen. :'D


    This. Ik ben zeer nieuwsgierig wie straks het team zullen verrijken.


    26 - 02 - '16

    En op mij moeten jullie niet wachten deze ronde. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh ik ben zo nieuwschierig wie er allemaal door zijn gegaan!

    Litten schreef:
    Ugh ik ben zo nieuwschierig wie er allemaal door zijn gegaan!

    Ik ben ook klaar! *O*


    What would Emma do?

    Litten schreef:
    Ugh ik ben zo nieuwschierig wie er allemaal door zijn gegaan!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeer benieuwd. ^^

    Gigantopithecus schreef:
    Ik ben ook klaar! *O*


    En dat is tweeeee! Hoera! (yeah)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 15:26 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zeg trouwens nooit of ik al klaar ben of niet. Ofja, tijdens deze verkiezingen in ieder geval. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben ook klaar met nakijken! *O*


    Ik wil een tuin vol egels

    Op mij hoeven jullie ook niet meer te wachten!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Rubin schreef:
    Ik ben ook klaar met nakijken! *O*


    Debbaut schreef:
    Op mij hoeven jullie ook niet meer te wachten!^^


    zo gaat ie lekker snel!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Stel dat we ervan uitgaan dat de nieuwe mods bekend zijn, hoeft dat niet te betekenen dat we er direct mee naar buiten komen.
    Wat denken de collega's? Is 1 januari om 00:00 geen leuk tijdstip om zoiets belangrijks bekend te maken?


    Queer zijn is gewoon alles