• Hallo allemaal,

    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 22 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 8 augustus 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.

    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    Groetjes, Krull
    Ook namens de moderators

    Edit: Dit jaar waren er 48 aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 13:54 ]

    Debbaut schreef:
    Stel dat we ervan uitgaan dat de nieuwe mods bekend zijn, hoeft dat niet te betekenen dat we er direct mee naar buiten komen.
    Wat denken de collega's? Is 1 januari om 00:00 geen leuk tijdstip om zoiets belangrijks bekend te maken?


    Je kunt ook gewoon wachten tot de volgende zomervakantie, want dan heeft iedereen tijd de nieuwe mods op te leiden ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Je kunt ook gewoon wachten tot de volgende zomervakantie, want dan heeft iedereen tijd de nieuwe mods op te leiden ^^


    Daar vrees ik voor. In de zomermaanden hebben we veel minder tijd, ook al lijkt dat nogal scheef. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Je kunt ook gewoon wachten tot de volgende zomervakantie, want dan heeft iedereen tijd de nieuwe mods op te leiden ^^


    Hmm, touché! Gaan we even overleggen! Thanks voor de tip!

    Nvm. collega hierboven geeft uitleg.

    1 januari 2018 zullen jullie de uitslag kennen!*O*

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:58 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hoor dat Jarne al het werk dat de nieuwe mods moeten gaan leveren wel op zich wilt nemen tot en met 2018! Lang leve onze hard werkende Belg!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 22:03 ]

    Villainess schreef:
    Ik hoor dat Jarne al het werk dat de nieuwe mods moeten gaan leveren wel op zich wilt nemen tot en met 2018! Lang leve onze hardwerkende halfbloed Belg!


    Dat doe ik al sinds mijn aanstelling! (joehoe)

    *Loopt snel weg voor boze collega's*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daar vrees ik voor. In de zomermaanden hebben we veel minder tijd, ook al lijkt dat nogal scheef. :'D


    Aah, daar gaat mijn goede idee. Naja, ik hoor dat het 2018 wordt? Dan hebben jullie er in ieder geval goed na over kunnen denken haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat doe ik al sinds mijn aanstelling! (joehoe)

    *Loopt snel weg voor boze collega's*


    Iedereen die naar de tweede ronde door was, vergeet het maar: het is allemaal een prank! Onze halfbloedbelg kan het allemaal gewoon!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 22:28 ]

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat doe ik al sinds mijn aanstelling! (joehoe)

    *Loopt snel weg voor boze collega's*


    en zo bescheiden dat-ie blijft


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    (...)

    en zo bescheiden dat-ie blijft

    Heb je hem ooit gemeet? Die schoenen volgen hem op de voet.
    Hahahahahaha, mag ik lachen om mijn eigen woordgrapjes?


    Deep inside, I've never felt alive

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Aah, daar gaat mijn goede idee. Naja, ik hoor dat het 2018 wordt? Dan hebben jullie er in ieder geval goed na over kunnen denken haha


    Dan mag je misschien wel gelijk een tweede verkiezing gaan hosten, door de lange tijd die er dan overheen gaat. :W


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    (...)
    Heb je hem ooit gemeet? Die schoenen volgen hem op de voet.
    Hahahahahaha, mag ik lachen om mijn eigen woordgrapjes?


    Jap, in Gent. Een midwinters reuzenradavontuur! :Y)
    Al snap ik je woordgrap niet echt haha (vergeef me, het is ochtend én weekend. ^^)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 18:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Augurey schreef:
    (...)

    Jap, in A'pen. Een midwinters reuzenradavontuur! :Y)
    Al snap ik je woordgrap niet echt haha (vergeef me, het is ochtend én weekend. ^^)

    Naast je schoenen lopen? Ken je dat niet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Naast je schoenen lopen? Ken je dat niet?


    Oh jawel, haha, ik had gewoon niet aan die uitdrukking gedacht toen ik het las. (krul) Ik dacht al dat je het over de schoenen van de andere moderators had die hem boos achtervolgden of zo, dus ik begreep het niet goed. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    We love you Jarne. Zeker met al het werk dat je verzet! We hebben nog nooit zulke hoge omzetcijfers behaald! *O*
    Jah, eigenlijk, waarom zoeken we eigenlijk nog nieuwe mensen als Jarne het allemaal op z'n eentje kan? (joehoe)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nieuwe vereiste voor iedereen die mod wil worden: het ego van Jarne aan kunnen. :Y)


    What would Emma do?